Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

32. bölüm..

Seni gördüğüm zaman dilim neden tutulur 
Seni gördüğüm zaman güller elimde kurur 

Seni gördüğüm zaman hayat sanki son bulur 
Gözlerine bakınca dünyalar benim olur 

Susma gönlüm sen söyle haydi gönlüm sen söyle 
Aşkımı sevgiliye derdimi sevgiliye 

Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi 
Haydi söyle rüyalarda gördüğümü 
Haydi söyle uykusuz gecelerimi 
Haydi söyle 

Seni gördüğüm zaman beni bir ateş sarar 
Seni gördüğüm zaman yanar yüreğim yanar 

Seni gördüğüm zaman canlanır tüm anılar 
Seni gördüğüm zaman durur bütün zamanlar

:))))))

kahvaltı edip... teyzem hariç hepimiz çıktık evden... 

ergün abi,zuhali bırakıp... beni getirdi eve... 


ben tam inecekken... 

er--- irem bacı, bekle..sen inme..  

ben ne oldu diye etrafıma bakınırken ,ergün abim inmişti bile arabadan...
gittiği yeri görünce.. ayıktım aniden.. 
o tunanın arabası değil mi.. evimizin karşısına park etmiş.. 
içinde mi ,oturuyormuş tunaa..beni mi bekliyormuş ki..
abim de ,nereden gördü ya.. 
ikisi de horoza benziyorlar ama tuna daha sessiz şu an.. abim atakta.. 

şimdi de.. eliyle bizim evi göstererek... kızgın kızgın konuşuyor... 
allahım rezil oldum..ne diyeceğim şimdi ben..ne anlatıyor acaba tuna... 

yok ,daha fazla duramayacağım... ergün abi.. tunaya saldıracak sanki... 

inip ,yaklaştım yanlarına... 

er--- eve git ,irem.. ben bunu polise şikayet edeceğim.. ev röntgenliyor.. utanmadan... 

tuna ,sadece gülerek "çattık" der gibi.. bana bakıyor... 

er--- bakmasana lan.. 

tu--- kime bakarsam bakarım ,sana ne.. ireme ne karışıyorsun ki... sen kimsin.. 

er--- irem ha...asıl sen kimsin.. 
 gömleğinin yakasını bir eliyle tuttu.. diğerini de kaldırdı ,yumruk atacak.. tunaya.. 

ir--- dur, ergün abi... 

ikisi de ,bana döndüler.. 

 ne söyleyeceğimi ,merakla bekliyorlar..  

tuna ayrı düşünceyle bakıyor,ergün abi ayrı... 


ir--- bırak lütfen. ben tanıyorum ,bu beyi...

er--- ( şaşırsa da,bıraktı gömleğini... ) evi niye izliyormuş, sor bakalım... 

tu--- ben ,irem hanımın hocasıyım..adım tuna kara.. kitap listesini getirmiştim... 

er--- ( elini uzattı... ) ver bakayım.. evlere liste mi, taşıyorsun.. bu ne ilgi böyle... kişiye özel
gibi geldi bana.. 

tuna "offff " diyerek ,kağıdı verdi de... 
bana da..  kim bu der gibi.. göz kırptı...

ergün abi ,kağıda baktığı halde... 

er--- tuna kara, gözünden olmak istemiyorsan.. akıllı ol.. hoca falan dinlemem..
sizin üniversitede yeni uygulama ,böyle mi.. erkek öğrencilere de.. götürüyor musun liste.. valla,çağ atlamışsınız.. bizde 
bile yok.. 

ir--- (gülümsememi bastırarak...)  ergün abi, alinin ve zuhalin abisi.. Ankarada okuyor.. dün hepimize ,sürpriz yapmış... 

tu--- hımm,ne güzel.. 

er--- listeyi verdiğine göre... gidebilirsin.. hadi ikile.. 

tuna ,içini çekerek arabasına bindi.. 
hareket edip ,uzaklaştı  ... 


er--- irem, kim bu.. 

ir--- dedi ya abi..hocam.. hem de çiftlik komşumuz. hepimiz ,tanıyoruz yani.. 

er--- ireemm.. bana masal anlatma..kim kızım ,kim..evin önünde seni bekliyor belli ki..nuriyi bekleyecek hali yok ,değil mi.. 
ne demek oluyor,bu..bilelim..
bahaneye bak, listeymiş.. külahıma anlatsın onu.. 

ir--- abi.. o benim sözlüm.. 


er---- (şaşırarak.. ) ne.. niye söylemediniz öyleyse.. 

ir--- uzun hikaye abi.. gel de, anlatayım.. 
er---  arabayı ileriye park edip, geliyorum...
 bahse girerim.. birazdan geri gelir, tuna hazretleri..
çevrede, iki tur atar .. arabayı görmeyince.. gelir,  kuzu kuzu... bizde..." sürpriizz.". deriz.. 

ir--- (gülümsedim..) ya siz ney mişsiniz de benim ,haberim yokmuş.. çok tecrübelisin bakıyorum.. ergün abiciğim.. 
beklediğini ,nasıl gördün .. anlamadım ki.. 

er--- bu işler böyledir, kızım.. uyanık olacaksın.. etraf temiz olacak.. 
sinek pis değil ,mide bulandırır derler.. anladın sen onu..

ir--- anladım .. 

içimden... başımı çarpmadan görseydin sen  beni ,diyerek eve girdim.. 


**** 
kahve yaptım.. mutfakta oturup..içtik karşılıklı.. 
ben  anlattım.. olayları.. nuri ve hülya meselesini de söyledim.. yeni geldiğinden hiç bir şeyden haberi yoktu,tabi.. 

ir--- işte böyle ..

er--- desene ayıp oldu..adama .. ama hiç demediniz ki kızım..

ir--- diyecek zaman mı ,oldu abi.. 

er--- haklısın.. senin için sevindim, oku tabi.. ama nuriye üzüldüm.. 
bence de,hiç kabul edilemez birşey..teyzem haklı ,o konuda.. ama madem kızı da ,istiyor..
keşke verseymiş.. 

ir--- biz de ,şaşırdık abi.. 

bir araba sesi duyunca.. kalktı.. 

er--- bu tuna değilse ,ben de ergün değilim... bir korkutayım şunu...diyorum ,ne dersin..

ir--- (başımı eğdim.. birşey demeden..) 

zil çalınca.. 
er---( gülerek..oturdu..)  tamam anladım.. hadi aç da, gelsin.. adam gibi ,tanışalım... 
ir--- abii,

er--- söylemem tamam..
ir--- canım abim..
öptüm yanağını... 
kapıyı, açmaya gittim.. 

açtım.. tuna gülerek bakıyor bana... 

tu--- günaydın..
ir--- (başımla ,içeriyi işaret ederek... ) sana da.. abim içeride, buyur....

tu--- (yüzünü buruşturdu.. ) yok ,gelmesem daha iyi.. seni merak etmiştim de..dün geceden sonra.. nasılsın ,görmek istedim..

ir---(akşam olanları hatırlamak, kalbimin ritmini bozdu.. birde soruyor.. ne diyeceksem artık.. )  sağol, iyiyim.. 

tu--- sevindim..( fısıldayarak) akşam uğrarım.. 

ir---( ben de kısık sesle.. ) uğrama , evde olmayacağız..   

ergün abim ,içeriden seslendi.. 

er--- iremm.. kim geldi.. niye kapıda konuşuyorsun.. 

ir--- tamam abiii..geldim.. tuna gelebilirsin, ergün abime anlattım.. kim olduğunu.. 

tu--- (kaşlarını kaldırarak... hayretle baktı.. ) öyle mi.. kim mişim ,ben.. söyle geleyim.. 

kızardım kızardım.. of allahım ,yine kendimi ele veriyorum..


ir--- hala sözlüyüm,şansını zorlama istersen..
öğretmenim olduğuna ikna ettim diyelim..  

girmesi için,kapıyı açtım iyice.. 

gülerek girdi... 

tu--- merhaba ,ergün bey.. 

abim kalktı ,tokalaştılar.. 

er--- merhaba,salona buyrun..
9 Şubat 2012 Perşembe

Hiç yorum yok: