Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

319.bölüm..

çamaşırları astık teyzemle.. annemi yatırdık biraz..

babam da,teyzemi götürdü..yoruldu kadıncağız..
bulaşıkları yıkadım.. salatayı yaptım...

annem doyurdu,bende..  ertanımla oynadım azıcık.  tek kişilik yatağa uzandım..

 o beşikte... yatıyor.. sallıyorum hafifçe..ikimiz de,.uyumuşuz.. akşam olmuş..

tunam gelmiş.. benim yanıma oturup.elimi tutmuş.. .
beşiği bırakmıyor muşum.. hiç haberim yok...

fısıltıyla..

tu---- iremm.. iremm..
ir---- (açtım gözlerimi..) tunamm.. ne zaman geldin sen..

tu--- on dakika oluyor.. yoruldun mu.. uyumuşsun..
ir--- yoo.. sallıyordum.. ertanı, kendimi uyutmuşum..işte.. sen nasılsın.. eve gidelim mi hemen..

tu---- baban.. yemek yemeden göndermem diyor... onun için uyandırdım seni.. gel hadi..
ir---- canım istemiyor.. benim.. kısır yedim..

doğruldum..
yanağını okşayarak...
ir---- aşkım yorgun görünüyorsun...
tu---- hımm.. öyleyim.. yarın dinlendir beni ,tamam mı..

ir--- (gülümseyip.. öptüm yanağını.. ) hiç şüphen olmasın... hatta bu geceden başlarım..
tu--- hııı,bak senn..

*****

ben yüzümü yıkadım..

yemek yerken..işlerden bahsettiler..

babamın arazisine de .. ilaçlama yaptırmış.. tuna..
onu söyledi..
işçiler,halanın tarlasına gideceklermiş yarın..

ben yemiyorum tabi..
ah--- kızım.. hastamısın.. niye durgunsun..
ir--- yoo.. ayıkamadım daha..

ertan ağlayınca.. koştum hemen.. içeri..
aldım kucağıma... mutfağa getirdim..

ah---- yemek mi yiyecekmiş.. beyefendi..
ir---- o da olur..inşallah... oturdum yerime..
ne--- irem.. su içir..
ir---- yok  ya.. sen ver..

minicik biberonu elime tutuşturdu.. ..  kucağımda,tutuş şeklini gösterip..
suyu verdi ,ertanın ağzına..
nasıl emiyor.. bir görseniz..

tuna da,ertanın ağzının kenarından akan suyu sildi mendille..

ir---- teşekkür ederiz ,eniştesi...
tu---- rica ederim.. 
ne--- yeter ablası.. omuzuna al şimdi.. sırtına ,minik minik vur...

yaptım annemin dediğini.. başını omuzuma koyup ,yine uyudu...
baktım.. ufacık yüzüne...

ir---- uuu.. çok tatlı yaa.. teyzemle çamaşırlarını ütüledik de.. en büyüğü bir karıştı..
ne--- büyüyeceğine, inanamıyorsun dimi..
ir---- evett..
ne---- bizde inanamıyorduk.. ama .. doğan,büyüyormuş...

ah---- tuna doydun mu.. yemek vereyim mi..... bizi unuttular..
tu---- (gülerek.. ) yok abi.. sağol.. doydum..
çok yorgunum.. ayıp olmazsa.. biz gitsek.. diyorum..

ah---- olmaz olmaz.. ayağınıza sağlık...
tu---- tabi,irem ertanı bırakabilirse..

ir---- aşkolsun tuna... yatırıp geliyorum.. annee.. pomat verecektin bana...
tu---- ne için..
ir----  kolum ağrıdı da.. ondan.. ağrı kesici..yani..

vedalaştık.. annem ve babamla...

tu---- araban kalsın.. gel..
ir---- sen gel.. şöförün olayım.. yavruum..
tu---- şişş..yavaş ol, duyacaklar....

arabayı açtım.. tuna oturunca.. hareket ettim..

ir--- dolaştırayım mı ,seni...
tu--- çok ,uzaklaşmazsan olur...

ir---- korkuyormusun benden.. uzaklaşsam ne olur...
tu---- (gülümsedi.. ) uyurum...
ir---- hah hah hah...

yavaş yavaş gidiyorum... bulvarda..

ir---- şeyy.. ben diyorum kii..
tu---- eee..
ir---- seni saunaya götüreyim..
tu----  istemem.. duş aldım.. yeter..
ir---- masaj yapayım sana.. gerçek masaj yaa.. bakma öylee..

tu---- iyii ... ama o zaman.. jakuzi de isterim..

ir---- hımm.. yaylaya gidemem bu saatte..
yeni evde var ama.. gereken,başka bir malzeme yok.. o da olmaz..
otele gideceğiz desene...
 bir dakika ,soracağım hep laf karıştı... dün,senin ne planın vardı..
yemeğe giderken ,öyle demiştin ya...

tu---- yorum yok.. .
ir---- tunaaa.. ama çok merak ettimm ben..

tu---- yeni evimize gidip ,bir kahve içelim  ...
ir---- pekiii... ama söyliyeceksin dimi.. planını...

tu---- (gülerek...) . belkiiii..

eve geldim... park ettim arabayı...

ir----  tuna..geldik de.. anahtar yok ki ,yanımda...
tu--- (güldü... ) bende var.. gel hadi..

indim...

ir---- nasıl yani.. yanında mı taşıyorsun anahtarı... ne zaman aldın ki...
 sarıldı belime, apartmandan içeri girerken..

tu---- ne çok ,soru soruyorsun sen...
 ir---- (asansöre bindik )ama kahvemiz  de,yok ...  nasıl içeceğimiz de ,sorun tabi...
pişirecek cezve,tüp mü var..

tu---- ay allahıımmm... su içeriz ,bizde..

ir---- suyumuz kullanılmadı ki daha... içemezsin... borunun içindeki suyu ...

bir anda...
dudaklarıyla susturdu beni...
gözlerim kapalı ,o anı yaşarken... çekildi biraz...

tu---- beniii,mecbur bıraktın ..
ir---- (güldüm hınzırca...) bıdı bıdı bıdı bıdı bıd................

kıkırdayarak,sarmaş dolaş.. indik asansörden..
 kapıyı açarken... .. benim ufak tacizlerimi savuşturmaya çalışıyor...

tu--- irem duurrsanaa.... görecekler.. durrr..
ir---- kiimm..

aceleyle ,kapıyı kapatıp.. ''sen çok oluyorsun..'' diyerek..
kapıya yasladı beni.. ellerimi yukarıda tutarak sabitledi...

 ir--- kahvemiz,bir divanımız .. oturacak sandalyemiz bile yok... uhuuuuu.. uhu uhu.. u..
 tu---- (dudaklarımın üstünde.. geziyor nefesi..  ) divanı ,ne yapacaktın kiii....

ir---- (başımı kaldırıp... güzel gözlerine baktım.. )
burada kalalım diyecektim.. yarın ilk işim.. gerekli bir kaç şeyi ,almak olacak...

tu---- alamazsın.. yarın pazar.. mağazalar... kapalı..

ir---- (astım yüzümü... ) niye geldik ki, zaten.. gidelim buradan.. moralim bozuldu...

omuzuma sarılıp..yatak odasına götürdü beni...

tu---- ben düzeltirim ,senin moralini.. bak bakalım.. nasıl olmuş.. dünkü planım buydu işte..
 burada kalalım diyecektim...ama çok yorgunduk...

etrafıma şaşkın şaşkın bakıyorum...

yatak odası almış.. her şeyiyle.. halısı ,perdesi.. içeride ki ,banyo takımlarını .. bile düşünmüş..
 yerleşmiş.. bile..
kırmızı ,siyah ve beyaz ağırlıklı renkler..

döndüm.. gülerek...
ir---- tunaaa.. bu bu ,ne zaman.. oldu.. kim yaptı bunu..

tu---- beenn.. ilk defa kendim,beğenerek ev eşyası aldım.. taşıdım... başkasını girdirmedim..
kurdum.. yerleştirdim.. bakk,perde bile taktım... annenlere gelmeden de ,buradaydım...

ir---- (sarıldım boynuna... sevinçle...) ayy tunaaa ,senn çok çok ............

tu---- (sarıldı belime.. sıkıca.. sardı.. ) biliyorummm.
(öptü dudaklarımı ,minik minik... ) seni bekleyemedim.. .. moralin bozuluyordu...
amaa diğer odalara karışmıyorum.. tamam mı..

ir----- tamam aşkım.. çok beğendim.. harikasın.. zevklisin.. titizsin.. vee benimsin.. benim..
teşekkür ederim.. başkasını girdirmediğin için..
bu ev bizim mahremimiz.. yatak odamı başkasının görmesini, yerleştirmesini istemezdim
 doğrusu.. söyleseydin ya.. beraber yapardık..becerikli kocacığım..  zaten yorgundun.. kıyamam ben sanaa... gel oturalım...

yatak örtüsünün üstüne oturdu..
bende geriye itip yatırdım... yanına da ,ben uzanıp..  dirseğime dayandım...

tu---- dün,bugün meşguldün.. annenin ,sana ihtiyacı vardı.. onun için söylemedim..
diğer yerleri  de,ikimiz yerleştirelim.. yine..
bu da, değişik bir duyguymuş..
senin benimsemen gibi, bende benimsedim.. evimizi..

ir---- canımmm.. çok tatlısın sen yaa.. uğraşmışsın.. yerleştirmişsin.. böyle evin için çalışınca..
içinde dinlenmek de..
güzel olur.. (öptüm yanağını.. )geliyorum , uyuma sakın..

tu---- ooo çok şey istiyorsun.. nereye gidiyorsun...
ir---- şişş.. soru yok.. bekle..

Hiç yorum yok: