Translate

17 Şubat 2012 Cuma

313.bölüm..

kağıtlara gömüldüm resmen...
okuyup not veriyorum.. çabuk çabuk...

dersten çıkmalarına da, az kaldı...

odadaki bayanlar hala bekliyorlar mı ki...aklım dağıldı birden..
tuna odasına girdiğinde, orada olmak istiyorum..

ir---- hocam.. dikkatim dağıldı.. gideceğim birazdan.. evde okuyup ,öğlen getirsem olur mu..

g---- olmaazz.. dikkatini,topla yeniden .. düşün ki.. acil .. okuman lazım..
fedakarlık yapman lazım dimi.. konuşma,duyma.. çevrene tepkisiz ol..

ir---- peki..

tekrar eğildim...
bu arada.. hocalar gelmeye başladılar... konuşmalar arttı.. başımı bile kaldırmıyorum ki..
bitsin diye...

üstten üstten.. baktıklarını da hissediyorum... ben ne yapıyorum diye...
epeyce sonra....
burnuma gelen ,o tanıdık kokuyu içime çektim... tunam geldi.. tunam.. yine de bakmadım...

okuyacağım ,üç kağıt var.. sadece..

tu----  merhaba galip bey...
g---- merhaba tuna... konuşmasını yasakladım..
tu--- hımm.. kolay gelsin..

gülüyorlar, eminim..

neyse bitirdim... ayırdıklarımı ve diğerlerini.. verdim.. galip beye...

ayağa kalkıp..
ir---- gidebilirim değil mi ,hocam..
g---- peki.. sağol.. okuduğun için.. öğlen gecikme sakın..
ir---- tamam...

diğerlerine selam verdim de... tunaya bakmadan ,çıktım odadan.. sonra laf oluyor..
o gelsin.. dışarıya..

koridora çıkıp.. pencereyi açtım.. içeride bunaldım da biraz....derin derin nefes alarak
... kollarımı dayadım.. pervaza.. aşağıya bakıyorum....
arkam dönük ya...

---- jülide sakin ol.. su getirdim.. .. al.. iç..

---- ne sakini ya.. nasıl ha, nasıl.. hoca olmuş birde..
kaba adamın ,dediğini duymadın mı..
''sizin gibileri gördükçe.. erkeklerin daha namuslu olduğunu düşünüyorum ''
güyaa,çok namusluymuş.. beyefendi... kimbilir ne haltlar yemiştir...
ağızlarını açtılar mı, namus timsali kesilirler...

---- sende uzlaşalım diye, adamın elini okşamasaydın.. acemi gibi davrandın..
tamam, diyecekti.. ne güzel... davadan da vazgeçmeyecek şimdi..

---- uzatma öykü... eliniz çok zarifmiş.. dedim.. ne var bunda...

-----  hiç canııım ,ne olabilir ki... şişşş ,sus .. bu tarafa doğru... geliyor..
bize bişi mi,diyecek acaba..

döndüm gülümseyerek...

tuna onlara bakmadan.. yaklaştı....

tu---- gidelim mi..
ir----- hımm..

onların yanından geçerken..
ir---- kocacığım...  reddettiğin( .............) sana kaba dedi....

tu----(şaşırsa da.. bozmadı..) senin fikrin önemli.. hayatım,öylemiyim...
ir---- hayııııırr..değilsiinn...

gülerek, ilerledik.. yan yana..
merdivenlerden inerken...

tu---- sen.. nereden biliyorsun...

ir---- böyle var ya.. senin aklından geçeni ,bile biliyorum...
satranç gibi.. üç hamle ilerisini tahmin ediyorum... içini okuyorum..
beni,böyle bir konuda kandırman zor...
seni çözmek de ,o kadar güç değil.. ''öyle kadınları görünce.. erkeklerin daha namuslu ''
olduğunu bile düşünüyorsun... aşağı inince ellerini dezenfekte et.. ..( .............) dokunmuş sana...

tu---- hah hah hah...


************


havaalanına gittik, arabamı almamı bekledi..
ben önde.. o arkada.. anneme gidiyoruz...

farlarla işaret verip.. sağa yanaşmamı isteyince...  yaklaştım.. kenara...

yanıma geldi...
ir---- n'ooldu.. niye durduk..
tu----  tatlı alalım dedim..

ir---- evde vardır ama sen bilirsin..

tu---- (gülerek.. )eminim olduğuna.. ne alayım diyorum..
ir---- havuç dilimi al.. dondurma da olsun.. üstüne ,çikolata sosu da koysun... sonra...

tu---- ( eğildi.. arabanın içine doğru... ) Adanada böyle iştahlı oluyorsun..
demek ki..
yine başladık bakıyorum...

gülümsedim... ona bakarak...

ir---- .. gece gündüz ,çalışıyorsun nasılsa.. bu iyi birşey miş..
been.. hep iştahlıyımdır.. her konuda.. 
senin ve benim..fit olmamızı  sağlamalıyım..dimi..
yesek de,  yakarız üzülme...
terledin tunam.. üç adım sonrası için, endişeleniyorum ..hah hah hah...

tu----(çenemin altından tuttu... gülerek.. ) bence de endişelen..

ir---- haddi canım.. daha neler.. önceee.. ertaannn.. hah hah hah...

tu---- gül sen.. gül... son gülen, kim olacak bakalım...
ir---- her şartta, beennn...
tu---- hah hah hah... inanılmazsın...

*********

annemlerin evinin önünde park ettik..ikimizde...
ben çantamı hediyelerimi alıp, indim arabadan...

tuna da tatlı tepsisini getiriyor...
zili çaldım.. sabırsızca...

babam açınca...
ah---- oooo. prensesim gelmiş... hoşgeldin yavrumm.. ...
sarıldım boynuna...
ir---- hoşbulduk... gözün aydın babamm...
ah---- sağol kızım... sizin de gözünüz aydın...
 tuna geldi,merhabalaştılar.. göz aydını falan..
içeri girdik... babam tepsiyi mutfağa götürdü...

ah---- ne bekliyorsunuz.. salona geçsenize...
ir---- tuna gidecek de.. annem,ertan nerede..

Hiç yorum yok: