Translate

17 Şubat 2012 Cuma

309.bölüm..

sesimiz çıkmadı tabi...

evden hep birlikte çıkıp... arabalara binildi..
konvoy halinde.. eren abiyi takip ettik...

arabayı ben kullandım bu arada...
tuna da,
sarhoş taklidi yapıp.. şarkı söyledi bana...

kartal yuvası gibi.. yüksekçe bir yerde evleri.. abimin ,evim dediği kadar varmış..

içine girip.. detayları görünce.. zevkliymiş tuğrul abi dedim.. neslişahla kaderleri kesişmeseymiş.. keşke..
yada düzenli  ,mutlu bir hayatı olsa... kimbilir daha neler yapardı.. diye düşünmeden edemedim..
tuğrulu tebrik ediyor herkes..
eren abi bahçe ışıklarını da yaktı...
çiçekler,çim.. minik havuz... harika sahiden de...

iki katı da gezdik.. eşya olmadığı  için.. . iki portatif koltuk,sehpa..
bir şezlong.. var terasta..

bir saat kadar kalmışızdır.. herhalde...
sarıldık.. vedalaştık.. iyi dileklerle.. herkes evine,oteline gitti..

*****


 eve gelince...

mutfağa girdik tunayla.. temizledik, bulaşıkları yıkadık.. yerleştirdik..

 miden nasıl dedi durdu.. kıyamam... gönül de,çok sormuştu.. allah için...
çok da ,pişman oldu anlattığına.. ama olan oldu artık...

elimi kurularken..

ir---- uffffff... ne gündü yaa...
tu---- yaa.. emsali yok.. gel gel.. hemen yukarı çıkalım..

ir---- tunaa..

tu---( gülerek.. elimi tuttu.. yürüdük asansöre.. )
gel,şımarığım geelll... asansöre binelim.. kucağıma alamayacağım..
başım dönüyor.. çok içmişiz.. gülerken anlamadık..

ir---- ne çok güldük..dimi.. sonra da.. tuğrul abiye üzüldük.. vedalaşırken.. sarılıp da,nasıl ağladı yaa..
içim parçalandı..

 bindik asansöre.. kolunu omuzuma aldım...

tu---- ama yardım edebileceğimiz bir konu değil.. o da,kararını vermiş zaten..
kağıt üstünde.. evliymiş gibi bir hayat sürecekmiş.. daha çok ağlayacak gibi, görünüyor..
evliliğini bitirmediği için..

 yatak odasına girince.. ben kendimi attım yatağa...
ir---- üstünü değiş falan deme ,bana... kıpırdayacak halim yok.. uyuyacağım hemen.. çokk bitk.

gerisini hatırlamıyorum.. deliksiz uyumuşum...

****

saçlarımın arasında gezinen bir el.. yanağımda yumuşacık bir temas..
kıpırdadım..
tu---- canımm.. aç gözünü..
ir---- ıııı.. tunaa.. uykum vaarr..
tu---- benim de.. ama.. gitmemiz lazım.. galip beye, seni uyandıramadığımı nasıl söylerim..

otomatik olarak açıldı gözlerim... hava daha karanlık...
gülümseyen bir yüz.. sevgiyle bakan .. çift göz görünce.. şımarık bir ifadeyle...
sokuldum göğsüne...

ir---- kandıramadım dersinn..
tu---- ben seni kandırırmıyım.. goncam.. saate baksana.. gitmek istiyorsan kalk..
erken ama burası İstanbul..
sorumluluk kabul etmem..

ir---- (başımı kaldırdım... ) nasıl ya.. sabah mı oldu.. daha şimdi uyudum..

açtı üstümüzdeki yorganı...
tu---- sen böyle mi yatmıştın...

gülümsedim.. askılı ..geceliğime bakarak...
ir---- çok beceriklisin.. yanına yatan bayanların bazıları, çok şanslı..

oturdu birden... kaşlarını çatarak...
tu---- sen en iyisi ,geri uyu.. kabusuna devam et.. sabah sabah.. dediğin şeye bak..

söylenerek.. kalkıp banyoya gidince..
mahmurluğum anında yok oldu tabi... bilinçaltım ,duyduklarımı dışa vurmak için
bekliyormuş,fırsat kolluyormuş  sanki.. akıttı zehirini...

aceleyle banyoya gittim... tuna traş oluyor... köpük köpük ,yüzü..

sarıldım arkasından...ellerimi sıcacık göbeğine koyup..  sırtına, yanağımı dayadım..

ir---- tunamm... niye kızdın ki.. bazıları şanslı dedim.. yani kendimden bahsediyordum...
bazıları da şanssızlarmış kii.. seni avuçlarından kaçırmışlar...
ne bir ima var.. ne de kıskançlık kırıntısı..
haksızmıyım... ters anlayan sensin... kabusu başkaları görsün..
ben uyumak bile istemiyorum.seni görmek için...

tu---- .......................

ir---- hadiii kabul et...uçağa bineceğiz diye.. gerginsin...

ipek pijamayı yukarı kaldırıp.. dudaklarımı sırtına bastırdım... öpüyorum minik minik...

tu---- .......................... böyle demek istemedin..biliyorum.. beni  kandırma..
yanımda yatan kadınlar, yok artık... yok.. anlıyormusun.. kadın var sadece..
sevmediğimi bile bile..gözünü açar açmaz.. arı gibi sokuyorsun.. bu bana reva mı..
ben ,sana öyle mi yapıyorum..
her kadına da.. uğraşıp.. gecelik giydirirdim sanki..

ir---- ııııııı... kızma banaaa..lütfeennn..
tu----.....................
ir---- lüüttfeennn..
tu---- bırak da..  yüzümü yıkayayım..

eğilmeye çalışıyor... yapışmışım ki.. bırakırmıyım..
ayaklarım yerden havalanıyordu az daha...

tu---- iremm.. bıraksana..
(kolumu tutup... önüne çekti beni... ) yaramaz kızlar gibisin...

ir---- (kollarımı boynuna koydum... )şimdi diyeceğim ki...
yaramaz kızların ne yaptığını iyi biliyorsun galiba  yada kaç yaramaz kız tanıdın.. sen yine
kızacaksın...

 belimden tutup.. lavobonun yanına oturtuverdi ,beni...
bacaklarımın iki yanına da ,ellerini koyup eğildi..
bıyıklarının kenarında kalmış köpüklere ,takılıyor gözüm...

tu---- meee dedim diye... sende beni,  birşey anlamaz sanıyorsun herhalde...
söylemeden söylemeye ,fark var... sen uyanırken.. o lafı,canımı yakmak için söyledin..
onun için kızdım.. yalan mı..

ir---- yaa..bilinçli değildi.. öylesine çıktı ağzımdan.. .

Hiç yorum yok: