Translate

17 Şubat 2012 Cuma

303.bölüm..

bir el bacağıma dokununca, açıverdim gözümü..tunayla gözgöze geldik..
yatmış yanıma....

 gece lambasını da kapatmış...
dışarıdan gelen ışıkların hafif bir aydınlığı var sadece...

gülümsedim..
ir---- geciktinn..
tu---- e burası böyle.. hediyelerimi gördüm.. teşekkür ederim... ...

. elimi göğsüne dokundurarak... ..
ir---- hayırlı olsun.. iyi günlerde kullan.. çok yakışmıştır.. eminim..

tu--- sağol.. ben baktım,sana da çok yakışmış..  uyandırdım ama kusura bakma..

ir---- önemli değil tunam.. senin için giydim zaten...

tu---- keşke burada olsaydım.. giyerken..
ir---- niye..

tu--- söylemeyim.. uykun kaçmadan uyuyalım hadi.. iyi geceler aşkım..
ir---- sanada.. canımm..

(öptüm yanağını..
kıpırdayıp.. kolunu başımın altına aldım.. boynuna da,sokuldum..
kolumu göğsünün üstüne uzattım.. da.. tenine değiyorum ,
pijama sıyrıldı herhalde diye geçiriyorum içimden ... )

ir---- saat kaç..
tu--- 2 yi geçiyor..

ir---- yeliz gitti mi..
tu---- hımm.. otogara ,beraber götürdük bülentle..
sonra onu evine bıraktım.. 
yeliz biraz daha bekleyelim demiş, çok üzgündü..
 konuştuk.. ondan geciktim aslında..
bende iki yıl bekledim ama değdi dedim.. moral verdim,yani...

başımı kaldırıp.. yüzüne baktım...

tu---- nee.. yalan mı..
ir---- değil de,onlarla farklıyız.. birincisi..beklendiğimi bilmiyordum..
ikincisi de..istifa etmem gerekmiyordu..

tu---- (gülümseyip.. )aksine okumam lazım diyerek...
nefret ettiğin birisiyle ,evlenmemeye çalışıyordun..

ir---- (gülerek ,heyecanla oturdum.. )unutuyordum neredeyse.. bil bakalım, ne olmuş..

 o da oturdu.. karşılıklı duruyoruz ,yatağın içinde..

tu---- nee..
ir---- pijaman nerede.. ben neye dokundum.. çıplaksınn..
tu----( saçlarımı geriye atıp..elini boynuma koydu.. ) sen giydirirsin demiştim.. ama..

ir---- hay allah.. uykunun azizliği işte.. ten de, ipek gibi maşallah.. aldattı beni..

tu---- (gülerek.. elini omuzumdan.. koluma doğru indirdi..) sağol da.. burada ,daha güzeli var..

ir---- bak şimdi yine şımaracağım.. tunam.. ben,müjde istiyorum..

tu---(güldü.. ) e all, nerde satılıyor..

ir---- (omuzlarını tutup.. ittim.. yatağa doğru.. üstüne de eğildim..) sinirsin işte.. sinir...
dün akşam,kardeşim doğmuş tunaa..  seninle aynı günde.. düşünebiliyor musun..

tu---- (yattığı yerde,yanağımı okşadı.. ) gözünüz aydın.. sağlıkları nasılmış ,babanla mı konuştun..

ir---- yok.. annem arayıp söyledi.. baba oğul ,uyuyorlarmış.. iyiyiz dedi annem ,selamı var sana..

tu---- (gülerek..)as.. yarın arayalım.. tebrik etmek için.. ama aynı gün olduğuna sevinmedim..
gelecek yıl.. ikinci planda kalacağım kesinlikle..

ir---- hiii,aşkolsunnn.. sen ,daima ilksin.. her alanda..
adını da ben koydum,ertan olsun dedim.. sarışın ve yemyeşil gözlüymüş.. oğlumuz..

tu---- ayyy, ertanı çok kıskandım.. çokk.. daha görmedin,bile..
 anlatırken yüzünün halini bir görsen..gözlerin parlıyor..
 kardeşin,rakibim mi olacak yani... cık,olmaz .. ben dayanamam buna..
 bir başka erkek, içini kıpır kıpır etmemeli..

 bileklerinden tutup.. başının üstünde birleştirdim.. eğilip öptüm dudaklarını..

ir---- onlar benim erkeklerim.. ama..
kıpırtılar farklı yer ve bölgelerde olup endişelenmene gerek yoktur... sevgilim..
hiç kimse ,senin rakibin olamaz..

tu---- diyosuunn.. 

ir---- (aşkla baktım yüzüne.. mırıldanarak ) ispat mı istiyosuunn..
tu--- hımmm..

gülerek.. çekilip, kendi tarafıma yattım...

ir---- yok yaa.. ispatmış.. daha ne kadar,ispatlayacağım kendimi..

tu--- (bana dönüp.. çekti kendisine..) lafın gelişi canım.. biraz şımarayım dedim.. ne var bunda..
tuna beni kucağına al dediğini,unuttun mu..
hem ben yeni doğdum,kusuruma bakılmaz..

saçlarının arasından ,ensesine doğru kaydırdım parmaklarımı...
başını göğsüme doğru bastırıp...dudaklarını tenimde hissedince...

ir---- istediğin kadar şımarabilirsin.. sevgilim.. kucağıma alamam ama başka şeyler yapabilirim...

tu---- hıı, iyi .. bende pul koleksiyonumu gösteririm sana..

ir--- ne koleksiyonmuş ya,adı var..  kendisi yok.. (kalktı yataktan ) nereye tuna..
tu--- pulları getireceğim işte..
ir--- hah hahhah..

Hiç yorum yok: