Translate

17 Şubat 2012 Cuma

300.bölüm..

ir---- aşkolsun tunaa.. şurada biz bizeyiz.. abime birşey soracağım..
niye öyle diyorsun ki.

tuğ---- sen ona bakma.. sor hadi..

ir---- abiiii.. şeyy.. tabi mecbur değilsin anlatmaya ama merak ediyorum.. 
dün çok farklıydın..
çok neşeli ,hayal aleminde gezer gibiydin.. tuna da ,mutluluk hapı falan dedi.. ne oldu sana..
ve şimdi değişen ne..

tu---- e ben dedim .. al sana soru..ver cevabını bakalım...

tuğrul abi.. içini çekip, dirseklerini masaya yasladı... bize bakarak..

tğu---- ilk defa ,benim olmayana elimi uzattım..  dün haklı görüyordum
kendimi.. belki yarın da ,öyle göreceğim... tercihlerim değişecek..
ama bugün.. oğluma baktıkça... suçlu ve berbat hissediyorum..  

ir---- hımm.. başkasının bahçesinden ,gül koparmak gibi mi..

tuğ---- gibi gibi... onlar  ..hep oradalardı da.. ben
bakmıyordum bile...
 fark şu ki.. artık görüyorum..
tedirginliğimin sebebi de ,bu belki..
seni ..aydınlattım mı, kararttım mı.. bilmiyorum da durum bu..işte...
konular derin yani..

tu---- ilk defa, görüyorsan.. bence suçlu sen değilsin..
mutlaka ,bakmanın bir sebebi vardır.. yanılıyor muyum..

tuğ---- yanılmıyorsun..

ben -- tuğrul abinin rahatlaması açısından.. -- anlamamış gibi , bir ifadeyle ikisine de bakıp...
ir---- ne diyorsunuz yaa.. ben hiç birşey anlamadım..

dedim...
tunaya da, çaktırmadan göz kırptım...
gülümsedi...

tu---- boşver irem... ufukkkk.. gelirmisinn.. sana birşey vereceğim..

koca topu kolunun arasına sıkıştırıp.. geldi...yanımıza... 
uf ---- ..............
tu---- niye öyle duruyorsun..

kucaklayıp, dizlerine oturtturdu...
saçlarını okşarken ,yüzüne bakıyor..

uf---- tek oynamak zevkli değil.. ben senin için..
anaokulundan eyken geldim.. sen yoyuldun hemen.. babam da yoyuluyoy zaten..
ben çocuyumla oynayken..hiç yoyulmayacam...

tu---- offff of..  çok özür dilerim.. okulun olduğunu ,ben düşünemedim.. seni çağırırken..
 ama uyarabilirdin.. çocuğum yok ki.. nereden bileyim ben..
(kutuyu uzattı..) bunu iremle beraber..
senin için aldık.. umarım beğenirsin.. ....

t---- amcan veriyor madem.. alabilirsin ufuk..

ufuk alıp.. tunayı öptü..
uf---- teşekküy edeyim..
o da ufuğu öpüp.. onunla beraber ayağa kalktı...

tu---- bu  ilgini  çekmedi, babanda dursun.. biz topumuzla oynayalım ,olur mu...

uf---- (sarıldı boynuna ,sevinçle...o sırada topu düştü... ) babaaa  topumu veyyy.

tu---- sakin ol.. ufuk.. ben alırımm..  babasııı.. bak bize ..
tuğ---- hah hah hah...

tuna ve ufuk koşturuyorlar gülerek ..

tuna devamlı gol yiyor.. ufuktan...
 yerlerde yuvarlanıyorlar... her golden sonra..

allahım nasıl mutlu ufuk.. inanılmaz birşey bu ..bir top ne mucizeler  yaratıyor.. 
künye de neymiş..

ben de, masayı kaldırdım..
ir---- abim, sıcak soğuk başka bir şey içermisin... yemeğe kalalım...gitmeyin..

tuğ----- yok irem, sağol.. ufuğu bırakacağım eve.. içmeyim şimdi...
ir---- abii.. sen gitmiyor musun evine..

tuğ----- (başını salladı..)  eh işte, ufuk için.. öylesine gidiyorum.. yani ,o uyuyana kadar...

ir----- (oturdum.. yanına.. ) canını sıkma demek kolay.. ama .. işe yaramıyor değil mi..

tuğ----- hımm.. bizim evliliğimiz ..fiili olarak bitti..  irem.. ne kadar sürdürebilirsem.. artık.. ufuk için ..
dayanmaya çalışacağım..

nasıl kötü oldum ,anlatamam...
ir---- .............. abiii,bu son olaydan ötürü mü bitti...

tuğ--- yok canım.. bitmemiş olsa.. öyle bir olay da ,olamazdı zaten...
tunaya yada başkasına söyleme.. aramızda kalsın..tamam mı..

ir---- hımm, tamam abi.. neslişaha da ,bulaşmayacağım söz..
ne derse desin.. sen üzülme yeter ki..

gülümsedi ,gözleri dolu dolu...

tuğ----  biz artık gidelim.. ufuukk.. hadi oğlum.. gidiyoruz..

uf---- ama babaaa.. amcama 10 gol daha atayım ,lüfteennn...
tuğ---- sayıyorum bak...

ayağa kalkıp.. yanlarına gittik..
uf---- biyy.. goooollll,la la lala laaaa.. ikiiiiii... beeşşş.. üççç.. döyt döyt oleeyyyy... babaa
kaç gol attım ben...

tuğ---- onuncuyu atacaksın.. hadi aslanım..
uf---- onnnnnnnn...

tunanın üstüne oturdu.. zıplıyor... gülerek...
uf---- yendim seni ,yendiimmm...
tu---- peesss.. imdaaattt..

tuğ----( kollarından tutup kaldırdı.. )tamam oğlum... perişan oldu amcan.. iremi de, öp gidelim..

uf---- iyemm.. öpim mi.. pis oldum...
ir----- öp kuzum.. öp..
kucaklayıp öpüştük...

ir---- ben seni çok sevdim ,yarında gelin olur mu..
uf---- oluyyy.. bende seni sevdim..

tu---- bende istiyorum..
öptüler birbirlerini..

içeride ufuğun.... ellerini yüzünü yıkayıp ,kuruladım...
tuğrulun arabasına kadar götürdüm, kucağımda.. öptüm öptüm,öptüm.. allahım ne kadar tatlı,akıllı.. masum..


onları yolcu edip.. bahçeye  girince... servis masasını içeri aldık..

mutfakta bulaşıkları yıkıyorum..

tu---- aşkım, bülent ne yazmıştı..ne zaman geleceklerini belirtmiş mi yani..

ir----  saat sekiz gibi.. arabayı bırakıp tekrar gideceklermiş..
yelizle beraber, ders çalışacağız demişler..
tu---- hımm.. iyi.. yukarı gelecekmisin...

 gülümsedim.. tezgaha yaslanıp ellerimi kurularken...
ir---- geleyim mi..
tu--- gel tabi..

ir--- hıı, gönlümü alacaksın..
tu--- yoo, o benim zaten.. terliyim ya.. üşütmemi istemezsin diye demiştim... elimi yüzümü yıkardın..
ir--- hahaha kıskançç..

******
saat sekiz olmuş.. yani akşamın sekizi.. ve biz  uyumuşuz hale bak...

tunanın aceleyle, yanımdan kalkmasına uyandım..
üstünü giyiyor..

ir---- tunaa.. ne oldu..
tu---- zil çalıyor..bülent geldi ,herhalde..
ir---- yelizz .. hiii.. oyala onları geliyorum..

asansöre giderken.. tamam dedi..
iki dakikada ,giyindim hemen..

saçımı topladım arkadan.. bende indim asansörle..

(eren abi gerçekten asansör yapmış.. ama yük için.. kilerden çatıya kadar çıkan ..asansörümüz varmış da ,haberimiz yokmuş..
bu sabah öğrendik daha.. yorgun olunca pek iyi oluyor valla.. birde bizim gibi acelesi olanlar için harika..bir seçim.. )

tuna kapıda konuşuyor onlarla.. gittim yanlarına..

ir---- hoşgeldiniz.. girsenize..
y---- hoşbulduk iremciğim.. tunada söyledi ama
öyle yorgun ve uykusuzuz ki..eve gidelim hemen.. anahtarı getirdik..

ir---- burada kalalım.. gitmeyin.. hı bülent..
b---- benim için sorun değil,irem.. kalırım da.. kitaplarım evde.. çalışmam lazım..
hem yanımda olsaydı bile, tuna kovardı beni..  eskiden beri kıldır bana...

ir---- ne kovması bülent.. tunam yapmaz.. öyle şey..

tu---- yaparım,o nasıl çalışır bilmiyorsun ki..
gelin, içeri.. birşeyler yiyelim.. sonra götürürüm ben sizi..

b---- valla mı.. kurt gibi açım.. ne yedireceksin bize...

tu---- portakallı ördek.. yanında tavşan kapama..
bahçede onları buldum.. irem de pişirdi.. ne soruyorsun lan.. peynir ekmek neyine yetmiyor..

b--- y--- ir--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: