Translate

17 Şubat 2012 Cuma

298.bölüm..

b---- tunaaa ..
başını çevirip.. yanımıza gelen bülente baktı..
tu--- efendim...

b--- gelin bakalım.. ne bitmez ,konuşmanız varmış.. pasta gelecek. dedikoduyu sonra,yaparsınız..

ellerimizi tutup.. çekiyor bizi..
tu--- lan bülent.. pasta niye piste geliyor.. anlamadım ki.. düğün,nişan mı bu...

b---- hah hah hah... büyük de ondan.. onu ben ayarladım itiraf ediyorum.. iremm.. affettt..

çıktık piste..
ir---- ne için affedeyim..
b---- görürsün..

aralarına karıştık..
oh amannn.. yandan yandan.. sallaaa, kır gerdanı..

hepimiz bir coştuk ki.. ağzımız kulaklarımızda..
müzik durup.. kısa bir aradan sonra... oryantal çalmaya başladı...

ıslıklar.. alkışlar eşliğinde devasa pasta görüntülü bir şey getirildi ortaya..
.garsonlar tarafından..
 etrafında çember halindeyiz bizde...

içinden sülün gibi bir dansöz çıktı ,kıvrıla kıvrıla...
yeşil bir kostüm giymiş.. tüllü ,işlemeli..falan.. yüzünde peçesi var.. sarı saçlarını savuruyor...
bülent elinden tutup.. piste inmesine yardım etti...  pastayı aldılar ortadan...

yelizle tanıştırdı ,uyanık... dansözümüz doktormuş.. iyi mi...
çok güzel oynadığı için..  çağırmış bülent...
özrü kabahatinden büyük ,derler ya..  güzel oynadığını ,nereden biliyorsun diyecektim de, ben karışmayım en iyisi...
yeliz soracak gibi ,bakıyor zaten..

sonra da ,bizi göstererek
b--- bu bey de.. yaş gününü kutladığımız arkadaşımız.. yanında ki de.. eşi..  onlar hariç herkese
yaklaşabilirsin...( tuğrulu işaret ederek.. )
en çok bu arkadaşımızın ateşini ,ölçmen gerekebilir..

güldük hepimiz..
dansözümüz de pek cilveli..
---- nice yıllara diyorum beyefendi..

tu---- teşekkür ederim..
---- lütfen,hepiniz  bana eşlik ediniz..

müzik de insanın içini kaynatıyor.. ve gerçekten nefis oynuyor...
alkışla tempo tutuyoruz...
---- ee.. hadiii..

 ben de oynayacağım.. ama ortadaki alanda  dansözle ,tek olmak işime gelmiyor...
 gönülü,zübeydeyi ..yelizi..
dansözün yanına çekiştirdim...

erkekler alkışlıyor ..biz oynuyoruz...
dansöz kenara çekildi.. bastırdık onu... ayyy çok eğlenceliydi..

e niye tunanın yanında duruyor... olmaz efendim.. göğüsler ortada zaten.. gözü falan kayar da..
ona bakacağına, bana baksın dimi..

tunanın ellerinden tutup ..
ir---- hatırım için..gel.. lütfeen..
tu--- e bilmem ki, ben..
ir--- ..........

tunayı ittirdi ,bülent..
b---- profesyonel oyna demiyor..  illa kurallı oynayacak.. değilsin ya..

orhan bey , ..üstünde bir mum yanan pastayla ,gelince... tuna kurtuldu..
dansöz diğer masalara gösteriyor hünerini..

alkışlarla.. iyi ki doğdun dedik..
or---- en kötü günümüz böyle olsun.. her yıl burada kutlayalım... var mısınız...
tu-er-b--t-y--ir--- varııızzz..

ma--- tunaa..
tu---- sadece ,tamam de maruf..
ma--- tamam tamam tamam tamam...

kahkahalarla ,tuna marufun ağzını kapattı..eliyle...
 sarıldılar sonrada..
erenle,bülentle tuğrulla...

or---- her ne kadar ,ruhum genç olsa da... ben yaşlı bir adamım..tuna,üflesene şunu..

elimi tuttu tuna..
tu---- yardım istiyorum..
ir---- dilek tutacaksın.. üfledin mi.. tamaamm..
tu---- hadi,hep beraber üfleyelim..

ir---- bir ,iki ...
püffffff...

******

ertesi gün..

öptüm öptüm öptüm... içimden geldiği gibi şapur şupur...
kıpırdandı da.. tepkiler yetersiz..
uzandım yanına..

ir--- iyi ikindiler olsun, beyefendi...
tu---- hımmm..
ir----  (gıdıkladım gülerek.. )  aşkım,kalk artık..  giyin.. misafirin geldi..

açtı gözlerini..
tu---- kim..
ir---- ufuukk..
tu---- (kollarını esnetip.. sarıldı bana... mahmur mahmur bakıyor ...)
kara gözlüm, çok uykum var.. yalvarıyorum sanaa..

ir---- hahaha..

tu---- niye giyindin senn..
ir----  ayıkamadın herhalde.. . aşağı .. yarı çıplak  inecek ,halim yoktu dimi..
.bir saattir mutfaktaydım ben... pilavım, salatam herşeyim hazır... tavuğu fırına koydum, onlar geldiler..


tu---- saat kaç.. geldiler mi, numara mı yapıyorsun..
ir---- saat 4 ve geldiler canım..
tu---- bülentler ,kalkabilmişler mi..

ir---- oda kapıları açıktı... iyi ki ,eve gelince kahvaltıyı hazırlamışım...araban da yok..  gitmişler...
not yazmış sana.. katlamış güzelce.. üstüne de, sadece tuna okusun yazıp... masaya bırakmış..

tu---- ne yazdı acaba..
ir----- sölimm mi..
tu---- (gülerek.. ) sen tuna mısın.. da okuyorsun..

kalktım yanından aceleyle...
ir---- sakınca görmedim,okuduumm.. yırttıımm.. tek bilen benim..öğrenmek istiyorsan..
aşağı gelip.. gönlümü alacaksın...

tu---- burada alsam..
ir---- tuğrul abin aşağıda dedim, çabuk kalk..

gülerek.. indim merdivenleri...

*****

bir saat sonra...

Hiç yorum yok: