Translate

17 Şubat 2012 Cuma

297.bölüm..

yol boyunca nikah ve yat eğlencesi hakkında konuştuk..
tabi benim gelme maceramı da dikkatle dinlediler..

arabalardan inip.. bara girecekken tuğrul abi de geldi..

 herkes içeri giriyor işte..
tuna fısıldadı..
tu--- biz,biraz sonra girelim gel.. 
ir--- pekii..

yürüyerek.. biraz uzaklaştık.. kimsecikler yok.. ağaçların arkasında kaldı bar..

banklardan birisine oturduk.. denize bakıyoruz..
ir--- evet tunam.. yalıda,ne diyecektin.. sevindirecekmişim ya seni..

kolunu omuzuma atıp.. başını başıma yasladı..
 ya çok duygulandı.. ya da bana canımı sıkacak birşey ,söyleyecek.. nasıl söylesem diyor olabilir..

elini tuttum.. tunanın..

ir---- tunam, senin için gelenleri unuttun.. hadi kalkalım.. merak edecekler..
tu---- ben masumum.. halimin,suçlusu sensin..

ir---- (kalktım..)  ona ne şüphe.. canım..

tuna da kalkıp.. pantolonunu çırptı..
sarmaş dolaş... bara doğru yürüyoruz..

tu--- tuğrulun haliyle alakalı ,ne biliyorsun..
ir--- o da, nereden çıktı..

tu--- anlat irem.. açık ve net olsun... anahtar değiştir dedin..  gönülle konuştun.. tuhaf konuşmalar duydum sonrasında..
 tuğrulun karısı.. az önce arabaya binerken..
"karın masum değil, sustuğuma bakma.. intikamımı alacağım "dedi..  ne demek bu,bilmek istiyorum.. 

ellerini tutup.. önüne geçtim.. geri geri gidiyorum ben..
aklımdan da tasarlıyorum anlatacaklarımı..
hevesle söze başladım..

ir---- bak şimdi.. sana bir masal anlatacağım.. iyi dinle, soru sormadan.. anla..
tu--- masal mı..

ir---- hımm.. altı tane kedi varmış..
üç erkek,üç bayan.. bunlar eşmiş..
öyle düşün..
dişi kedilerden birisi ,simsiyahmış.. diğer beş kedi de.. bembeyaz.. tamam mı..
beyaz dişilerin,sembolik adları.. ''g''ve ''go''

tu---- (gülümseyerek..)  miyavvvv..
ir---- mırrr mıırrrr.. hah hah hah...
tu---- eeee...

ir---- siyah kedi.. nankör..fesat,kıskanç..
toplamış.. etrafına 20 tane sokak kedisini.. beyaz erkek kedinin ,klubesine götürüp bırakmış..
eşi ''go''bunu tesadüfen öğrenince...
sokak kedilerini.. siyah kedinin, ..eşine yönlendirmiş.. hani,sevap maksadıyla..çok duygulanmış da..

tu----........ hımm.. 20 tane ha.. site bile basar bunlar,çok tehlike arz ediyor.. durum vahimmiş..

ir---- evet.. beyaz erkek kedi, sokak kedilerinin cezbeden ..miyavlamaları karşısında..
onların peşinden gitmiş bir süre.. döndüğünde.. patileri yere basmıyormuş..
damlarda gezer olmuş..

tu---- hah hah hah...

ir---- dur bitiyor.. neyse.. ''go''eşine söyleyip söylememekte, tereddüt etmiş..
eşinin,siyah kediyi açıkça
tırmalamasını istemiyormuş.... ''g ''ile paylaşmış sırrını.. o da eşiyle.. onlar içinde sorun yokmuş.
beyaz erkek kedi, hala yalanıp duruyormuş .. sokaktan geçerken..
ama bir gün.. ''go''eşinin  ..bu olayı,farklı şekilde duyduğunu öğrenip..üzüldüğünü..
görünce.. başlamış, miyav miyav diye anlatmaya... masum olmadığını söyleyen siyah kediye, inanmasını istemiyormuş.. çünkü..

tu---- bitti mi.. eş ne yapmış.. peki.. ''go''ya..
ir---- aa,soru yoktu.. sence ne yapmış olabilir..

tu---- kucağına alıp.. tüylerini yalamıştır.. komplodan kurtardığı için..
peki, siyah kedi..  kendi kocasının ..pardon.. kedisinin.. akibetini biliyor mu...
yada ''go''nun yaptığından ,haberi var mı... intikam blöf mü.. yani..

ir---- evet canım.. şüphesi vardır belki.. kanıtı olsa parçalar''go''yu... ama .. ''go'' hiç iz bırakmamış ki..
tamamen blöf yapmış.. yada beyaz kedinin ne bildiğini.. öğrenmek istemiş olabilir..
kışkırtmak ,kavga ettirmek istemiştir belki de..

tu--- (gülerek ) iyi.. de.. şimdi bu masalı niye anlattın ki bana... ana fikir..ne..
kedilerin sadakatsız olabileceği mi..

ir---- hayır canım.. kötülük yapan.. kötülük bulur.. kazdığı kuyuya düştü.. arada faydalananlarda.. yalanmanın zevkini çıkardı...

tu---- hah hah hah...

ir---- hoşuna gitti di miii... ( tırnaklarımı göstererek )
tırnaklar çizerken.. zevk de verebilir.. acı da..
nasıl hissedeceğin ,tamamen seçimine bağlı.. 

tu---- diyosuunnn.. kiii... ayağını denk al.. çizerim..
ir---- müthişsin.... hah hah hah..

tu---(gülümseyerek )  yine de,hediyeme mani olmuşsun... aşkolsunn..

ir---- onun hediyesi,kendisinin olsun... ki,oldu da.. ben sana ne hediyeler hazırladım,bir bilsen..
tu--- hiç şüphem yok.. merakla bekliyorum...

bardan içeri girdik.. ortam, pek samimi olmuş..
müziğin ritmi artınca..
kimse yokluğumuzu fark etmemiş.. pistteler.. hepsi..

orhan beyi  de,aralarına almışlar..
bara oturduk.. tuna kendisine içki,bana da su istedi.. önümüze kondu bardaklar..


ir---- ( kulağına yaklaşıp.. ) tunaa.. susadımm.. ben..

tu---  ............ (kenarda duran pipetlerden alıp.. bardağımın içine koydu )  pipeti de.. koydum.. niye içmiyorsun.. irem..su bu..

ir---- (gülümsedim..) kedilerin pipetle içtiği nerede görülmüş.. ki.. şöyle geniş ağızlı ,bir bardak istiyorum beenn..

tu---- hah hah hah ,ay ireemmm... bir ömürsün..
(kolunu omuzuma atıp.. kulağıma.. fısıldadı..) sen ömrümsün..

Hiç yorum yok: