Translate

17 Şubat 2012 Cuma

296.bölüm..

hepimiz indik tekneden.. ay yürüyemiyorum.. hala denizin üstündeyim sanki...

maruf ve zübeyde limuzinin önünde duruyorlar...
erenlerin gelin arabasını da gördüm..
kırmızı kurdaleden ,kocaman bir fiyonk konmuş.. spor,arabanın  üstüne...

tu--- maruf nereye gidiyorsunuz.. kalın bu gece .. yerimiz var..

ma---( gülümseyip... kapıyı açtı... ) gitmiyoruz.. buyrun..lütfen..
tu---- sen mi götüreceksin bizi.. iyi de.. benim de arabam var..

er---- arka arkaya gidelim.. bizi sen götür tuna.. bülentlerde maruflarla gitsin..
şöföre bizi takip etmesini söylerim..

tuna anlattı marufa.. kiraladığı arabaya bindik..
hareket ederken...
tu---- eren bey... emrinizdeyim.. eve gidiyoruz ,madem.. bülentleri de ..göndermeyelim bari...
ir---- olur canım..

er---- ben dedim mi.. eve  gidiyoruz ..diye.. sür bakalım ,şöför bey..
tu---- hay hay... ama önce eve uğrayalım .. irem ayakkabısını ,üstünü değişsin..

er---- sana ne lan.. üstünden.. bu gece de.. karışmayıver..
ir---- (arkaya dönüp ,göz kırptım...abime...  )değişirim abi.. tuna istiyor madem.. sorun değil..

tuna gayet memnun oldu tabi..
radyoyu açtı..arkamızda limuzin..eren abinin arabasını da şöför getiriyor..  şen şakrak.. yalıya geldik..
indik arabalardan..

ir----  lütfen.. içeri buyrun ..
er---- sen değiş gel.. içeri girersek.. gecikiriz..
ir---- peki..

er--- tunaa.. sen..gitme.. bir sigara ikram et bakayım..
tu--- paketi al, amaa.. bana engel olma.. gidiyorum..

er---- emrindeyim demedin mi...
tu---- abartmışım..
onlar gülerken..
tunayla beraber..içeri girdik.. ayakkabılar hemen çıkarıldı tabi...

tu--- iremmm..
ir---- yanındayım ya.. ne bağırıyorsun tuna..

 elimden tutup..çekti kendisine...
ir---- tuna dur.. bizi bekliyorlar.. ayıp olur..
tu----  günlerdir, sesleniyordum sana.. bak geldin.. dediğimi de, yaparsan sevindireceksin beni..
ir---- ee.. söylee.. acelem var... boynumda ki.. düğmeyi açsana tuna..

 düğmeyi aç diye, erken söylemişim.. elbiseyi ,kollarım tutuyor sadece..
 bel hizasında ki ,fermuarı da indirdi..

ir---- tunaaa.. hadii.. istediğini söylesene yaa..
tu---- yardım ediyorum ,şurada dimi...
bileklerimden ,tutup çekti elbisenin kolunu...
tuvalet hopp.. yere kayıverdi.. vücudumdan..

ellerimi başımın arkasına koyup.. vücutçular gibi poz verdim..
ir---- karşınızdaaa.. goncanın, açılmış.. gül halini görüyorsunuz.. puanlarınızı bekliyoruz..
tu---- (belimi kavradı..)açan ben,gören ben.. ödüllendiren sen olduktan sonra..
daha neyi bekliyorsun..

ir---- (boynuna sarılıp.. hızlı hızlı ,iki üç kere öptüm dudaklarını.. ona fırsat vermeyeceğim güya.. )
giyinip öpsem ..diyorum.. bak basılacağız yine..

tu---- (açtı kollarını.. ) iyi .. giyin bakalım.. eksik kumaşlı olmasın ama..
ir---- hah hah hah.. ooo belli olmazz..
tu----gelirim bak..

******
yukarıda...

saçlarımı açtım... çabucak.. öne arkaya savurdum..
epeyce bir süre, toka görmek istemiyorum... canımı yaktı..
kırmızı tuvalet abartılı olacak ,baktım ki..
çamaşırımı giyip.. askıdan,kırmızı ipekli gömleğimi çıkardım.. yakası ,kolları.. iki kat volanlı..
siyah kumaş pantolon ve kısa topuklu siyah ayakkabılarla iyi durdu.. yakıştı yani..

gri pantolon  ve  deri mont  paketiyle.. annemin ördüğü siyah  kazak paketini de alıp..
aşağı indim..

ir---- tunaaaaaa...
tu---- efendimmm.. ooo.. bu ne güzellik..böyle..

paketleri koltuğun üstüne bırakıp... ellerinden tutup ,ayağa kaldırdım...

ir---- sağol canım.. sıra sende şimdi..

kravatını ve gömleğinin düğmelerini açtım  aceleyle...
tu---- n'apıyorsun irem...

gömleği çıkarıp.. fırlattım.. kemeri açarken..
ir---- yardım ediyoruumm..
(pantolonun düğmesini açıp) .. çıkar çıkar..

tu--- niye soyuyorsun beni.. giymem bak geri..

ir----şişşş .. ne ayıp... (dudaklarına bakarak.. )giydirmem bak...
tu---- çok korktum.. ayıp diyen sendin..

ir---- tunamm... yaş günün kutlu olsun ..bilahare hediyen verilecek olup..
şimdilik vereceklerimle, idare etmenizi arz ve talep ediyorum..
(paketleri açtım.. pantolonu verip..) giy giy.. çabuk..
(tuna giydi.. kemerini taktım.. beline.. siyah kazağı omuzlarından tutarak.. )sıra bundaa..

tuna onu da giydi ,gülerek...
alıcı gözüyle baktım.. harika olmuuşş.. çok yakıştı, ikisi de... deri montu da giydirince..

boynuna sarılıp.. dudaklarına  yaklaştım..
ir--- bu da ilk taksit..

öptüm..
ir---- .. iki,üç.. bizde taksit çokkk.. bir ömür boyu vadeli..
tu---- sevgilim.. ellerine sağlık.. kesene bereket.. teşekkür ederim..
biraz daha durursak.. ayıp falan dinlemeyeceğim.. ne çıkacağım.. ne de ,onlar girebilecekler..

ir---- yaa.. tabi tabi.. on iki dakikada mucize gerçekleştirdim.. rujumu sürdüm müüü.. tamamım..
hadi..

açtım kapıyı...
eren abi zile basmak için kaldırdığı elini ..omuzuma koydu..

er---- gel irem.. ikinizi bir arada bırakmak ,hataydı zaten..
ir---- (kızardım biraz... ) tuna.. ben..

tu---- (kapıyı kilitledi..)
 abii... bir asansör yapmamışsın.. sonrada söyleniyorsun...
er---- aaa.. zeytinyağı misali.. üste çıkma.. var ya asansör..

tu--- (gülerek... )neredeymiş.. hiç görmedim.. saklarsan olacağı bu...
er---- irem kulağını kapat...
tu---- hah hah hah...

yürüyüp.. bahçeden çıktık..
arabalara bindiler.. homurdanarak...

tuna önde.. onlar arkada.. gönül uyandı ,araba hareket edince... kıyamam...
ir---- gönüll.. gitmeyelim istersen..

g---- yok yok.. açıldım..
tu--- erenn.. ne işimiz var yollarda.. nereye yetişiyoruz ki.. işkence ediyorsun.. hanımlara..

er---- ve sana dimi...
tu--- e sana da..
er---- orhan beyin barına gidiyoruz.. davete hayır denmez..
tu---- anladıımm..

Hiç yorum yok: