Translate

17 Şubat 2012 Cuma

295. bölüm..

tu---- .... sana ne..
nes---- (elini uzattı... ) ben neslişah.. tuna ,bir yosmaya tutuldu da...
 yoksa çok naziktir..

tu----  elimden bir kaza çıkacak ..defol..
ir---- (tutmadım elini..)  bir dakika .. bayana cevap vermek istiyorum..

tu---- verme.. değmez..
nes---- sen söyle canım..

ir---- tunanın nezaketini ,benden iyi kimse bilemez.. tuğrul abiye de,saygım sonsuz.. eren abilerin ,bu mutlu gününde..
seni rezil etmek bana yakışmayacağı için..  hak ettiğin halde, dokunmuyorum sana...
yosma sana benzer.. bana değil.. çok sevgili elticiğim.. ben irem.. tanıdın mı..
hanii.. kenar mahalle dilberi... diyordun ya.

morarmış,kızarmış neslişahı orada öylece bırakıp...
arkadaşlarımızın yanına gittik... eren ve gönülde oradalar...

bülent gözlerini kısıp...
b---- tunaa.. lan bana diyordun.. peki bu yaptığın ne.. iremin yüzüne nasıl bakacaksın...
ne oldu sana.. macera mı arıyorsun..hemde evliyken..

 oturduk sandalyelere...
gülerek...
tu---- ben macera olacak,ne yapmışım.. ki..

zübeyde ve maruf aralarında konuşuyorlar...
 yelizle konuştum, bende..
b---- bir dakika.. siz tanışıyor musunuz..
ir---- evet bülent.. yelizle beraber geldik..

b---- ireeemmm.. seenn..
tu--- hahaha... n'oldu bülenttt..

er---- küçük gelin,hepimizi kandırdın ha...
tu---- ben hariççç...
er---- e yuh.. birde tanımasaydın bari..

maskemi çıkardım,artık gerekli değil..çünkü..

tuğrulunda katılımıyla ,kahkahalar arasında..konuştuk..epeyce...

maruf ve zübeyde pistteler .. hiç oturmadılar denebilir...
belki de ben birşey söylerim diye olabilir..
ama zübeydenin çok hoşuna gittiği kesin...

neslişah da ,geldi sonradan..uzun masamızın en uç kısmına oturdu,bizden olabildiğince uzağa yani.. arkasını da döndü ama kucağında uyumak üzere olan oğlu var... tuğrul abi ,gitti yanına.. oğlunu  alıp,masaya oturttu... uyutmamak için.. konuşuyor  onunla...

tunaya yaklaşıp...
ir---- yiğenine ,dediklerimi yaptın mı...
tu---- nerdee.. daha yeni görüyorum çocuğu..

ir---- tuğrul abiden buraya getirmesini ,istiyeceğim ben..
tu---- sorun olmasın irem.. annesi birşey der.. canımız sıkılmasın...
ir---- ben giderim öyleyse...

kalktım, sandalyeden...
tu---- irem dur.. o daha kötü..

yürüdüm onlara doğru... tuğrul abinin yanında durdum..

tuğ---- oğlum,bak kim geldi.. diyordun ya.. o abla kim diye...

fıldır fıldır kara gözleriyle ,bana bakınca... alıp ,içime sokasım geldi.. öyle tatlı ve masum ki...

ir---- ben irem.. senin adın ne delikanlı..
----  ufuk kaya..
ir---- (gülümsedim..) ufukcuğum..kucağıma gelir misin..
---- geliriimm..

ellerimi uzatıp.. kollarının altına sokmuştum ki...

tu---- biz de tanışalım... ben tuna..
tuğrul çekildi biraz.. gülümseyerek bakıyor bize... neslişah ağzını açmadı ,hayret...

---- ben de,ufuk kaya.. sen amcamsın... babam söyledi..

tu---- o zaman benim kucağıma da ,gelirsin değil mi..
---- iyeme gidecem...

ir---- gel canım..
(aldım kucağıma..
sarıldım ,misler gibi.. kokuyor.. öptüm yanağını..
kulağına fısıldadım..) tuna amcan,benim eşim..
 çok istiyor seninle konuşmayı..amcam, demeni.. 
hem ,bugün onun doğum günü.. küstürmeyelim değil mi..

o da fısıldadı ,sanki bir sırrı paylaşıyormuş gibi..
---- tamaamm..

tunaya döndüm...
ir----  ufuk birşey diyecek sana..
ufuk--( kollarını açtı..)amcaa....

tuna gözleri dolu dolu.. aldı kucağına.. sarıldı.. 
tu---- canımmm..
öptü usulca...
---- doğum günün ,kutlu olsun.. (parmaklarını açıp) kaç yaşındasın biliyormusun..sen..

yüzünü okşadı..gülerek..
tu--- çok ,teşekkür ederim.. biliyorum.. ama o parmaklardan çok lazım..yaşımı göstermek için..
---- hı hı hı..
tu---- sen kaç yaşındasın ,göster bakalım..
---- elim kirli ,gösteremem..
tu---- ( gülerek.. )seni numaracııı..

tuğrul abi .. bana bakarak.. dudağını oynattı.. tuna görmüyor..
t---- buradan, kutlamaya gideceğiz.. çaktırma..
başımı salladım..

tuna ufukla ,kısık sesle konuşuyor.. hala.
.iyi anlaştılar..
tunanın bıyığıyla ilgileniyor..

tu---- ufuğun çok uykusu gelmiş.. abi..
tuğ---- görülüyor zaten.. neslişahla  ufuğu.. eve götüreceğim .. birazdan..

tu---- yarın da.. bize getireceksin ama.. top oynayacağız bahçede.. tamam mı babası..
tuğ---- (gülümsedi.. ) tamam..getiririm...

ir---- hep birlikte gelsenize.. abi.. eren abiler ve biz gitmeden beraber olalım..
eren abiii..
er---- söyle gelinn..
ir---- yarın akşam..  sizde bize geliyorsunuz.. tamam mıı..
er---- gönüll..
g---- geliriz irem.. sağol..da.. yarın olmasın.. çok yorgunuz dinlenelim bir gün.. çarşamba olsun..

ir---- tamam.. öyleyse.. karalar,çarşamba akşamı bizdesiniz...  yeliz,bülent.. sizde..tabi..

tu---- iremm yavaşş.. ufuk uyuduu..
ir---- ne alemsin tuna.. bu kadar gürültüde ,uyuyor çocuk.. bana yavaş diyorsun.. uyanır mı hiç..

tu---- (kucağında yatan, ufuğa hayran hayran bakarken... ) nereden bileyim ben..
çocuk nasıl ,neden  uyanır...  tecrübeli değilim..henüz...

bilmiş bilmiş.. konuşmasa karışmasa olmazdı sanki..
nes---- yaşın geçiyor.. karın genç ama senin yaşlı olman, dezavantaj tabi.. acele et..

tuğ---- yürü neslişah.. yürü,biz gidelim..

tunadan oğlunu almak isteyince...
tu---- ben getiririm.. uyandırmayalım...
tuğ---- tamam... arkadaşlar.. görüşürüz.. erenn..
er---- anladımm.. tamam...

neslişah yarım ağızla ,mutluluklar  falan diledi ..işte... tuğrulun peşinden ,hızlı hızlı yürüyor...
tuna da.. ufuğu öpe koklaya götürüyor...

ir---- ohhhh.. ya.. geriliyor insan..
er---- ne çağırıyorsun sende..

ir----  olur mu abim..çağırmam lazımdı..  tuğrul abimin hatırı var...

y---- o kadın hasta irem.. psikolojik bir dengesizliği var.. bu kadar görmek bile ,teşhise yetti.. ve
iremciğim biz  gelemeyiz... bülentle ,seminere gideceğiz... ben de akşama döneceğim..

ir---- peki canım... teşhis doğru ,olabilir de.. kıskançlık ve aşağılık duygusu onu ele geçirmiş...

b---- tuğrul gibi bir kocası var.. ona dua etsin, hiç birşeyi yok.. bence.. kötü niyetli sadece..

g---- öyle yada böyle.. onu konuşmayalım lütfen.. hepimiz ,tuğrul için bakıyoruz onun yüzüne..
ay irem.. marufta da, karısında da... ne enerji varmış.. hala yorulmadılar...

ir---- (gülümsedim.. ) bu tarz bir eğlencede ,ilk kez bulunuyorlardır gönül..
ne kadar eğlendi ,zübeydeye baksana...depoladıklarını harcıyorlar...

g---- haklısın... tuna gelmeden konuşalım.. buradan onun yaş gününü ,kutlamaya gideceğiz..

ir---- düşünmüşsünüz,sağolun da.. başka yere ihtiyaç yok ki..burada kutlayalım..

er---- olmaz.. orhan bey,beni arayıp.. ısrarla  davet etti.. hepimizi.. tuğrul da oraya gelecek..
ir---- peki..

maruf ve zübeyde.. gelip.. içeceklerini bitirdiler...
oturdular sandalyelere de...

y---- bu mu ,senin sürprizi bozan..
ir---- yaa.. ta kendisi.. alçak,söylemiş tunaya geleceğimi.. bende onu bozmak istiyorum da..
 zübeydeye kıyamıyorum..

z---- iremm.. çokk çok eğlendim.. teşekkür ederim.. bizi çağırdığın için..
gelin ve damattan daha çok pistteydik...

ir---- rica ederim.. zübeyde.. biz de konuşma fırsatı bulduk... 
tabi, birisi  geleceğimi tunaya söylememiş olsa.. daha iyi olacaktı ama.. neysee..

ma---- ........... ben ...

tuna arkamdan.. omuzlarımı  tutunca.. maruf konuşamadı...

tu---- evett.. gittiler..  niye oturuyorsunuz...yeni evliler..
er---- (içti içkisini.. ) yaşlıyım ben..  siz buyrun.. bülent uyuma oğlum..

b---- abi var ya.. gerçekten uyuyacağım şimdi.. ufuk gibi..
tunaaa.. adaleli kollarına ihtiyacım varr

tu---- ha diiiiii....
g--ir--- y-- er-- hah hah hah...

ma---- fıkrayı duymak istiyorum...
tu---- allahım delireceğim.. taktı fıkraya...

er---- bize de ,anlat tuna..
kahkahalar yükseliyor bardan..

ir---- (mırıldandım.. ) aslında tam onlara göre.. dimi...
tu---- şişşş... olmazz..
ir---- hepimiz çok yorgunuz.. son bir dans edip.. evlerimize gitmeyi öneriyorum..

er-- kabul..
b---- eveett..
ma---- ne oldu..

tu---- dans edip...gidelim diyorlar maruf.. gece yeni başlıyor diyene ,ne oldu.. bilmiyorum...

kalktılar.. piste doğru ilerliyoruz..
slow şarkı da,tam bize göre..

ir----gecenin  görülmeyen kısmı için ,fırsat yaratıyordum.. tunam...
sarıldı belime...
tu---- (hınzırca bakışlar eşliğinde...)  hıımm.. öyle mii...
.
yanağına  .. dayadım ,yanağımı...

ir---- venüss.. yeter uyuyayım biraz diye ...yalvaracaksın.. 
tu---- (mırıldandı..)  çok beklersin..

esnedim mahsusdan..

tu---- inatlaşmayı da ,dansı da ..bırakalım .. eve gidelim .. sen sahiden yorgunsun..
ir---- yoo.. romanı hayatta kaçırmam.. dans edeceğiz.. mutlaka..

şarkı da ,uzadıkça uzuyor sanırım..
ışıklar azaltılmış.. davetliler gidiyorlar..

benim sırt dekoltemin sınırlarını zorlayan ,dokunuşlar eşliğinde..
tunanın ,sesini duymasam
masal alemindeyim sanki...

tu---- sevgilimm..
ir----(baktım yüzüne.). hımm..

tu---- roman kalsın ha..
ir---- cık, kalmasın..

elimi kaldırdım ,orkestraya doğru...
ir--- roman  havası istiyoruuzzz...



bizimkiler ve küçük bir davetli gurubu çevremizi sardı... tempo tutuyorlar...
klarnet çalmaya başladı bile...

cekedini çıkarıp.. beline astı...

yelizin işlemeli ,ince boncuklu şalını  alıp.. kalçamın üstüne bağladım.. bende..

müzikle birlikte...
göbecik attım ,bir iki tane..

tu---- iremm.. yavaş ol..
ir---- aaa.. olmazz.. oyunun ,hakkını veer..

ikimiz de.. bir döktürdük ,bir döktürdük..
 gecenin finali, muhteşem oldu yani..
çok alkış aldık ,çokkk...

şalın düğümünü açarken. nefes nefeseydim.. tuna da öyle...

tu---- hakkını verdim mi..
ir---- evet canım.. harikaydın..
tu---- sende öyleydin.. bir tanem..

y---- iremm.. gelirken bahsettiğim konuyu, unut.. hergün beş dakika oynasan, yeter sana..
ir----diyosuunn.... daha sen ne biliyosuunn...
y---- hah hah hah...

b--- abi maruf  çağırıyor .. bak şuna..
tu--- hadi beraber çıkalım.. gidiyorlar mı ki..

Hiç yorum yok: