Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

29.bölüm..

 yüzümde.. elimde.. bir nefes ,bir sıcaklık... kulağımda bir ses.. var..
 kolonya kokuyor ,her yer..


tu--- sana bu kadar yakın olmak, rüya gibi... beni duy... herşeye razıyım.. aç gözünü, iyi ol... ben yine ,gölgen kalayım.. 

içimden geçenleri ,yüzüne söylemeyi o kadar isterdim ki... sana ,delicesine aşık oldum ben..
görmek ,sesini duymak istiyorum.. sana,ipek gibi tenine .. dokunmak istiyorum... yaşama gayem oldun.. ölüyorum irem.. ölüyorum..


duyduklarımın etkisiyle..
gözlerimi açıp..neredeyim diye bakındım..

odamda ve yatağımdayım..

başımı çevirince,tunayla burun buruna geldik..

hızla doğruldum..elimi de ,çektim avucunda..
 bacaklarımı yataktan.. aşağı sarkıttım.. 
dizlerinin üstünde.. durmuş bana bakıyor merakla...

tu--- ireemm..iyi misin..

ir--- (utandım... ) iyiyim..ne oldu bana..niye buradasınız.. ( ayağa kalktım )

tu---(o da,kalktı yavaşça..) bayıldın..

oda mı küçüldü ne.. yoksa bana mı öyle geliyor...

ir---- (niye bayıldığımı  hatırlayınca )taşımışsınız beni,  sağolun... da, sanırım siz gidiyordunuz.. 

koridora çıktım..
içini çekerek ,çıktı odadan...

elimle kapıyı ,gösterdim...
ir--- iyi akşamlar ..

tu--- sana da... (kapının önüne...çıktı )  ama gitmiyorum.. arabanın içinde  oturacağım.. abin gelene kadar..

ir--- aa niye ya.. belki gecikir abim..oturulur mu ,hiç... bekçi gibi..beni mi bekleyeceksin..nedenn.. burada bana birşey olmaz.. burası evim..
asıl beklemen hoş  ,olmaz..evine git..

tu--- (başıyla işaret ederek...)  gidemiyorum, sen götürsene..

dudaklarımı ısırıyorum.. çiftlikte dediklerimi söylüyor...


bahçe kapısının açıldığını, duyunca.. başımı uzattım... kim diye.. tuna da, döndü bakıyor...


zu---- ireemm..

ir--- (gülerek..tunanın yanına çıktım.. ) zuhall.. ne güzel sürpriz bu.. nasıl ,geldin sen..

ben bu zuhali öldüreceğim.. cin gibi..
kinayeli kinayeli gülümseyerek ,yaklaştı yanımıza..
 elini uzattı ,tunaya...

zu---- merhaba tuna.... zamansız mı, geldim..

tu---- (gülerek tokalaştılar... ) merhaba zuhal.. nasılsın..

zu--- iyiyim..  gördüğüm kadarıyla ,sen de iyisin..
öptü beni de, bu arada...

tu--- hah hah hah...öyleyim..

zu--- ee kapıda mı ,konuşacağız.. yeni gelmişsin herhalde, içeri geçsene...

ir--- zuhaall..

zu--- ne var, irem.

ir--- (bahçede ki ,masayı göstererek.. ) yeni gelmedi..  çay içtik ,gidiyordu..

zu--- öyle mii..ne güzeel.. sanki anlamadım.. ben , ayıp olmasın diye demiştim zaten... çünkü, bize gidiyoruz..nuri uğrayıp ,gecikeceğini söyledi.. hadi hazırlan,çabuk...


ir--- niyeymiş o..

zu--- bak ,bu saatte senin için geldim .. yani kıymetini anla..annem,kolundan tut getir dedi..

ir--- hadi yaa..  ama işim var ,benim.. sen kalsana...

zu--- olmaz ,okul var..ders çalışmam lazım..
ben şunları yıkayayım,sen pijamanı al ,evi kapa... hadi hadi.. saat sekiz..annem çabuk gelin dedi..

içeri girdirdi ,beni.. tepsiye bardakları koyuyor.. 

zu--- tuna yardım eder misin bana..mutfakta da konuşuruz.. olur mu..

tu--- tabi ederim.. acele etmenize gerek yok.. ben götürürüm sizi..

o da, tabakları alıyor..

zu--- hıı.. sağol da..binemeyiz..arabana.. sen babamı ,tanımıyorsun.. uuuu,hele annemi tanısan..

ir--- hah hah hah..

zu--- ireemm..gülme. kızım..aliye bir iyilik yaptım.. onunla buluşup, eve beraber gideceğiz.. yoksa ,osmanımın dilinden kurtulamayız...yani, alinin başı yanar.
canım abimin ,bir ricası olmuş.. hiç kırarmıyım onu..
ir--- anlaşıldıı..

banyoya gidip, yüzümü yıkadım..

aklım karışmıştı yine... evlenme teklif etmişti de,sözlünüm diyememişti..emrivakileri sevmem demiştim ya..aklınca beni tavlıyor..
ama  ya ben yatarken dedikleri...offf.. yüzümü hiç bu kadar kırmızı olarak görmemiştim..

mutfaktan sesleri geliyor ,ikisinin de...

aptal bir sırıtmayla, odama girdim..ama tuna hala oradaydı da ,beni görüyordu sanki..
bluzumu annemlerin odasına girip ,değiştim..

pijamalarımı alıp,geniş çantama koydum..
... pencereleri kapattım.. biraz da,para aldım yanıma..

salon pencerelerini de ,kapadım..

tunayla zuhal ,mutfakta oturmuş sohbet ediyorlar... kırk yıllık ,arkadaş gibi...
 bu zuhal çok akıllı ,tabi iki abisiyle nasıl başa çıkıyor.. sanıyordum ki..
tunayı bir güzel konuşturuyor...

ir----(kapıda durup.. gülümsedim..) kaynaşmışsınız bakıyorum..  tek geldiğini..teyzeme söyleyeceğim...

zuhal çok uyanık.. gözlerini kısarak..

zu--- tabi tabi, söyle.. benim söyleyeceklerimin yanında, hafif kalır... ve aliye kötülük yaparsın..bana birşey olmaz..

ir--- aa ne yapmışım ki, ben..

zu--- yaptığın birşey yok.. eminim de..  tunanın bu vakitte , burada oluşunu açıklayabilir misin,anneme.. hiç sanmıyorum..

tu--- ben yabancı değilim ,zuhal.. annesi, babası ..abisi ,burada olduğumu biliyorlardı...

zu--- olabilir tuna..  fark etmez ki... annem,asla  kabul etmez .... bir dakika, yabancı değilim dedin... yakınlık dereceni öğrenebilir miyim..

ir--- (nını nını nı nıııı... can alıcı, soru geldi işte... atıldım hemen... ) zuhall..  sorgu hakimi gibisin.. gecikiyoruz ,kalk hadi..

ayağa kalktılar, ikisi de...

tuna bana bakarak..

tu--- zuhalin duymasında ,sakınca görmüyorum..  kabul ederse.. ben, iremle evlenmek istiyorum..

ir--- tunaaaa.. ...

ay ben tuna, dedimm..

zu--- hah hah hah... tebrik ederim..enişte..

benden gözünü, ayır mı yor ki..omuz hizasından yukarı bakamıyorum..kızardım ,kızardım... kulaklarıma kadar...

tu--- daha ,kabul etmedi ki..

zuhal yanıma geldi... eğilip , bana baktı.."gözlerim sen bittin "diyor..
sonra tunaya dönüp..

zu---- etmiş enişte,etmiş..
sonra da..  gülerek bahçeye kaçtı..

ir---- zuhaaallll...sen...
diye peşinden gidiyordum ki..

tuna,hızla önüme geçip.. kapıyı kapadı.. omuzlarımdan tuttu..
yakalandım, kuş gibi çırpınıyorum..


ir--- bırak beni.. çabuk kapıyı aç..

 kollarını indirmeye çalışıyorum ... ama nafile..

tu--- ( başını eğip baktı.. yüzüme.. ) kabul ettin mi..
ir--- bırak beni.. çok ayıp, çok.. zuhal ne düşünür..

tu--- iki kelime ,irem... evet yada hayır... diyeceksin..

Hiç yorum yok: