Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

277.bölüm..

tu--- iremmm.. canımm.. bir taneemm.. uyann.. saat yedi olduu..
huuu huu.. uyandırma servisi
hizmetimiz ücretsizdir.. ellerimi kullanırım genelde ama. uzak olunca.. böyle oluyor...
iremmm..aşkıımmm..

ir---- tunaa neredesin ya.. yakalandım mı.. ne yaptın bana.. allahım, tunayı duyuyorum...
kız zuhaall.. banada bulaştı.. hislerin...

tu---- hah hah hah... telefon faturasını görünce.. ahmet abi böyle gülmeyecek eminim...
ir---- hiii, tunaaa.. ben kapadım sanıyordum...

tu----  yok.. yanlış sanıyorsun.. kapatmayıncaa.. bende kapatamadım... günaydıınnn...
ir---- mmm.. sanada.. yanımdasın sanki..

tu---- öyleyim de, sadece dokunamıyorum...

babam kapıyı tıklatınca...
ir---- uyandım babaa..
ah---- konuşuyorsun,rüya görüyorsun sandım...
ir---- hıı, görmüşüm.. geliyorum..

tu--- hayatım.. iyi dersler sana..
ir---- sağol.. sanada iyi günler..

***************

harika bir sabah..
tunayla uyumuş, tunayla uyanmışım..
kuşlar, çiçekler...böcekler... içim içime sığmıyor..
kavuşmamız yaklaştıkça.. heyecanlanıyorum..

bugün ,çookk işim var çok..
planladım yapacaklarımı..
okula bıraktı ,babam beni...

çiftliğe gitti..
demek konuşmuşlar tunayla ki.. öğlen yemek getirdi bana.. sonra tekrar gitti...

son konuları da dinleyemedim,derslere girmeyince..
yarın son sınavlarımı olacağım.. mustafa beyin odasında...

öğretmenler odasına çağırıldığımı haber verdi,bir arkadaş...
gittim.. ders arasında...

herkes oturmuş.. sohbet ediyordu...
girdim...
galip beyin, yanına yaklaştım...
ir---- merhaba hocam...
g---- merhaba irem hanım.. çeviri ne alemde...
ir---- bitti de.. üstünde çalışıyorum daha..
g---- yarın getirde.. ben bakarım... sen,emlakçı mı oldun...arkadaşlar  birşeyler söylediler de..

ir---- (güldüm..) ne çabuk yayılıyor.. haberler.. evet,onun gibi birşey hocam... ev mi, gerekiyor size..
g----( gülümsedi.. )belki, henüz bilmiyorum ama philip e, gerekiyor... akşam buluşacağım..
söylerim..

ir---- tamam... evi görmek isterse.. şu numaradan,beni arasın.. annemlerde kalıyorum..
numarayı yazıp verdim...
aldı kağıdı... cebine koydu...

g---- birşey daha duydum.. gelecek hafta izinliymişsin...
cuma günü ,toplantımız var.. haberin olsun...

ir---- hımm.. büyük ihtimalle,cuma günü burada oluruz..  hocam..
g---- olmalısın.. anlaşmalar yapılacak.. görüp ,öğrenmeni isterim..
ir---- sağolun.. yine ,aynı yerde mi.. .

g----  iş resmileşiyor artık.. öğlen ticaret odasında.... akşam da.. zaimoğlu otelinde
yemekte bir arada olacağız... tunayla gelirsin,tamam mı...
ir---- tamam hocam.. 

saliha hoca, içeri girince... galip beyin ,ona bakışlarını yakaladım...
 heyytt be.. fırsat ayağıma gelmiş... kaçırır mıyım...
kısık sesle..
ir----  sizin, kiminle geleceğinizi .. bilemem elbette..
ama çok merak ediyorum,bu odada ..bir  kez daha ''hayatıımm ''denilecek mi...

g---- (gülerek...) nerdeee.. o bir kere oldu.. tarihe geçtiniz...

ir---- (mırıldandım... ) umudunuzu kaybetmeyin.. kızımızın ,içi fıkır fıkır..
g---- hah hah hah...


herkesin,özellikle saliha hocanın ..hayret dolu... bakışları altında.. çıktım odadan...
meraktan ölüyordur.. ne dedim diye...

derse girdiğimde.. kıkırdıyordum.. cansu da çok keyifli..
sıraya oturunca..

ir--- cansuuu.. yüzünü kim güldürdü senin.. hıı..
c---- kim değil.. ne diyeceksin... sorumlu olmadığım ,dersten 100 aldım düşünsene...
tekrar mı okusam.. bilmem ki..

ir---- okuu.. cansu,okul kapanınca.. gidecek misin..
c---- hımm.. evet..
ir---- gitmemek gibi bir ihtimal olabilir mi..

c---- hayır,irem.. okulun son günü,mesai bitiminde gidiyorum...
bundan sonra ki.. görevim belirlenmiş bile.. inan ki ,kalmayı bende çok isterdim ama
elimden birşey gelmiyor...

ir---- evet,haklısın..  bak,gelecek........... cansuu.. tuna ,arıyor değil mi seni..
c---- evet..
ir---- kayıt dışı olmak kaydıyla.. konuşabilir miyiz..tunanın haberi olmayacak..
 evet dersen.. anlatırım... hayır dersen.. beni duymadın farzet..
kötü birşey değil cansu..

c----....... bilemezsin irem.. ben ,eşine söylemekle yükümlüyüm..

ir---- pekiii.. unutalım..
c---- irem,profesyonellikte duyguya yer yoktur.. yakınlaşılıp..
bazı şeylere ,tolerans gösterilmeye başlarsan... görev ,sorumluluk.. arkadaşlık ..
iç içe girer ,objektif olamazsın.. sana zarar  gelebilir.. anlıyor musun..

ir---- hı hı... anlıyorum..

hoca girince.. sustuk..

çıkış saatine, kadar da.. hiç ,konu açılmadı bir daha...

başım ağrıyor.. aklımda bin türlü şey.. derse yoğunlaşmaya ,çalışınca böyle oldu...

sallana sallana.. merdivenlerden indim.. evime gidip de..
bir duşa girseydim diye ,içimden geçiriyordum ki... babamı gördüm...
el sallıyor.. canım ya... adam bir kurtulamadı benden...evlendim, hala okula taşıyor..
yaklaştım...

ir---- merhaba baba... bugün herkes seni sordu.. dün ,kantinden kek alıp dağıtmışsın ya...
yine beklediler herhalde...
ah---- (açtı kapıyı,gülerek... ) tuna dalga geçiyorlarmış ,dedi.. niye bana söylemedin...

ir----- (oturduk arabaya... ) değişen birşey olurmuydu ... hem geçilmeyecek gibi miydi ki..

ah---- ................. neden, kötü görünüyorsun sen...
ir---- yoruldum, başım ağrıyor... ondandır... 

hareket ettik...

ir----baba ,cengiz beyin bürosuna gideceğim.. beni orada bırakırsan sevinirim...
 biraz yürümek istiyorum.. evde de..işlerim var..  akşama gelirim ,size..
kitaplarım burada kalsın...

ah---- peki.. sen bilirsin.. ara ,ben alırım seni..
ir---- olur baba...

Hiç yorum yok: