Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

276.bölüm..

hüseyin ve fatma da hoşgeldiniz dediler..
bende bir ihtiyaçları olup olmadığını sordum.. yok ,ahmet ağa ilgileniyor dediler..

fevzi bey etrafına,gelen gidenlere.. bakıyor yerken...

yemeğimiz  bitince..

irem--- eve buyrun.. lütfen... kahvemizi orada içelim..

 kalktık..
ben kapıyı açıp.. içeri buyur ettim...
oturdular.. babamla da,iyi anlaştılar... ben kahveyi yapıp...
 getirinceye kadar.. sohbet koyulaşmıştı...

ikram ettim..
telefon çaldı...

irem-- buyrun...
tuna-- ............. senin ne işin var , orada...
irem--- tabi, hemen bakıyorum.. yukarıdaydı değil mi... 

babamlara dönüp...
irem--- izninizle... tuna birşeye bakmamı istedi de...
ahmet-- tabi bak kızım.. burada herşey yolunda.. merak etmesin..selam söyle ..
fevzi--- izin ne demek.. rahatınıza bakın lütfen..

 söylerim dedim ve yukarı bağladım telefonu.. ben de, çıktım merdiveleri .. hızlı hızlı...

koltuğa oturup ,açtım telefonu...

ir---- öncee.. merhaba denir...
tu--- sana gitme demişim.. telefonu sen açınca.. şaşırdım.. yabancı,bir erkek sesi geliyordu.. 
anlat çabuk.. niye ve kimle...

ir---- tunaaa.. bir dur... özledim seni..
tu---- (içini çekerek... )bende.. hemde çok.. nasılsın.. aşkım..
ir----...........................
tu--- ..............................
ir----........................
tu---..........................................
ir----.........................................................
tu----................................................................
ir----...................
tu----..........................
ir----.......................................................
tu----...... çok mu.. dalga geçtiler... hah hah hah..

ir---- ne diyorsun tunam... hem de nasıl... söyle babama.. beklemesin....
gözünün önünden ayırma ,demişsin ya... hiç beni takmıyor bile....

tu---- tamam.. söylerim.. ee hayırlı,bereketli olsun ilk paran..
gördün mü bak, okul bitmeden.. para kazandın... hediyemi isterim..şimdi...

ir---- sağol canımm... ne istersin..
tu--- seni..
ir---- alabileceğim ,birşey söyle... ben ,seninim zaten...

tu--- bir defter al,bana... sen yoksun ya... eskiye döndüm ,birden.. not defterine yazıyorum..
gelince temize çekerim...

ir---- alırım da.. okuyacağım değil mi... yadaa.. yine senden dinlerim...
tu---- dinlersin goncam... ne gündüz geçiyor,ne de gece... sensiz olmuyor .. sevgilim.. olmuyor..

ir---- (gözlerim doldu....) ....... tunaaa.. işkence demem doğruymuş dimi..
tu---- sesini de.. duymasam .. ne yaparım irem..
ir---- allah kalıcı ayrılıklar vermesin, tunam..
tu---- amiinn..  bekliyorlardır seni... kapat hadi.. öpüyorum seni..

ir---- selamları vardı... bende seni öpüyorum...canım..
tu---- as.. gidince.. ara.. geldim de..
ir---- peki .. iyi geceler..
tu---- sana da...

kapattık...

ben, yarın ki giyeceklerimi alıp...
aşağıya indim...

fatma gelmiş.. çaylar içiliyor..
ir---- tunanın selamı var.. hepinize..
as dediler...
f---- bizi misafir ettiğiniz için, sağolun irem hanım.. epeydir böyle güzel zaman geçirmemiştik..
ir---- rica ederim.. fevzi bey... bizde öyle..

ah--- irem ben götüreceğim fevzi beyleri, sen annenle git kızım...
ir---- tamam baba...

*************

annemlerde..
yatağa yattığımda.. yorgunluğumu anladım...
banyo iyi geldi.. doğrusu...
saat bir olmuş..
telefonu çevirdim..

tu--- alo..
ir--- tunam.. geldik,canım..
tu---- geç kaldın.. birşey mi oldu..
ir---- yook.. duş aldım da..
saçımı kuruttum,daha yeni yatağa yatabildim..

tu---- .............,irem.. bu söylenir mi şimdi..

ir---- (gülerek)  aa ne dedim ki ,valla gayet masumdum.. ..tunaa.. uyu hayatım.. belki , devamını rüyanda görürsün..

tu---- arkası yarın ,gibi mi.. dün bütün gece.. seni kovaladım ,evin içinde...
bu gece yakalarmıyım, sence...

ir---- bilemem, olabilir.. geceliğimi giyeceğim şimdi...  giyme mi dedin,duyamadım..
tu---- hah hah hah...
ir---- hoşuna gitti di miii...

tu---- ......... iremm.. çok fenasın sen.. çookk...

ir---- he he he.. aşkım, tam rüyana girme modundayım... bak..telefonu kapa..
anında.. görüntü olacak..

tu---- iyi geceler.. sevgilim..
ir---- sana da.. byy..

kapattım.. telefonu.. yani sanırım..
amaa yanlış sanıyormuşum.. ahizeyi kulağıma dayamışım..
bir güzell ,tunanın sesini duyarak uyumuşum... bende diyorum ki.. rüya gördüm..

Hiç yorum yok: