Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

274.bölüm..

ir---- buyrun..
tu---- niye geç açtın,uyuyormuydun yoksa..

ir---- (içimi çektim.. ) yok canım..  mutfaktaydık da.. nasılsın..

tu---- iyii..ne olsun..  yalıya geldim..
tuğrulla ,erenin selamı var...
açtım verandanın kapısını... boğaz manzarası
karşımda.. ama denizin üstünde ,ben seni görüyorum..
içeri bakıyorum.. koltukta oturuyorsun sanki..

ir---- tunaaa.. kendine gel.. bana ,böyle şeyler söyleme..
 zuhalden korkarken..
birde sen başlama.. ve bence sen yukarı hiiçç çıkma... yatamazsın..

tu---- hah hah hah... haklısın...
iremm..  bahçeyi görmeni isterdim..
çiçekler, ağaçlar..çim..
ışıklandırılınca...
muhteşem olmuş..kar olmadan da,çok güzelmiş...
gönül de..evin içini temizletmiş  ... ............. tek eksik sensin..

ir---- (dudaklarımı kemirerek...) elbet bir gün,tunam.. beraber de gider,görürüz.... abinler nasıldı..

tu---- bildiğin gibi.. senin olmayışına, tek gelmeme bozuldular..sanki ben istemiyormuşum gibi..
 giderim bak diyince.. eren ,tamam tamam dedi..

ir---- ...................tunam uykum geldi.. yatalım hadi..

tu---- açtım kollarımı .. yaklaş..
ir---- sarıll.. öptüm seni...iyi geceler..

tu----sana da.. sevgilim.. rüyanda beni gör...
ir----tamam da...sen görme ama uyanıkken gördüğün için... fazla gelir...
tu---- gelmeezz.. öpüyorum goncam.. by..
ir---- byyy..

**************

ertesi gün..

sabah babamın sesini duyarak uyanınca..  az daha pot kırıyordum..
''tunaa.. sevg......''... durdum.. odamda olduğumu hatırladım...

kapıyı tıklatıyor, babam.. içeri girmemiş..
neyse toparlanıp.. ''tamam baba..uyandım ''dedim..

kahvaltı yapıp .. çıktık evden...
yolda giderken,pek konuşmadık..

ayol öğlene kadar.. hiç gitmedi okuldan.. kendimi ilkokul öğrencisi gibi hissettim..
tenefüs aralarında..anne ,babası tost gazoz alır ya çocuklarına.. aynen öyleydik...

babamı gören,dalga geçti .. benimle..

--- iremm, baban aşağıda.. haber gönderdi  terlediyse.. arkasına bez getirdim,gelsin.. dedi..
----- kocası yok.. ya.. babası gelmiş..n'aaappsınn adam..

---- şişş elini yıka.. saçına sürme.. bak bit olurmuş.. hah hah hah...

---- ödevlerine de ,yardım ediyor mu baban..

----- annesi de,gelecekmiş öğlenden sonra.. malum.. tuvalete nasıl götürsün adamcağız...

ay daha, neler neler.. dediler..
haklılar ,birşey de diyemiyorum.. güldürdüler beni..

ama saliha hoca
s---- baban ne kadar ilgili ve gençmiş

dediğinde.. tepem attı...
"sağolun.. öyledir.. küçük yaşta evlenmişler,yoksa.. akran sayılırsınız"  diyiverdim...

saliha hoca kıpkırmızı bir yüzle,ders anlatmak zorunda kaldı...
bahisde bana güvenmemiş ya..intikamımı aldım...


öğle tatilinde... aşağıya indim... babam,annemin saklama kaplarında gönderdiklerini..
arabanın içinde, bana yedirmeye çalışıyor.. allahım delireceğim...

ir--- babacığım.. burada beklemene gerek yok.. çiftliğe gidersin diye düşünmüştüm....

ah---  ye ye... bak.. şu fasulye çok güzel olmuş... tunaya ....

ir---- babaa.. yapma ya... tuna başında bekle ..sen yedir mi ,dedi..

ah---- hayır.. ''abi ,gözünün önünden ayırma ''dedi.. istesen de,istemesen de buradayım..
çok konuşma ve alış..

ir---- .......... istersen,sınıfa gel.. malum beni buradan göremiyorsun..

ah---- hah hah hah...
(cebinden bir kağıt çıkarıp uzattı.. )
oku,ona da iznim var..

ayyy.. bunlar komplocu.. mustafa beyden.. babam adına.. okulun her yerinde bulunabilir diye,
 izin kağıdı almış tuna...
pess yani.. demek konuşacağı konu buymuş... eh tuna alacağın olsun...

ah---- nasıldı.. fasulye.
ir---- nefis.. de.. mideme oturdu.. tunayla ne zaman konuşuyorsanız.. söyle ona..
neyse.. ben söylerim...

ah---- ........... işçilerden bir kısmını,osmaniyeye götüreceklerdi.. hamza da onlarla gitti..
bizim çiftliğe gideceğim...  haberin olsun... çıkışta gelirim.. bekle beni...

'' kaçacak değilim herhalde..'' diyecektim de... demedim...
ir---- tamam...
ah---- . hadi git.. şimdi.. iyi dersler...

indim arabadan...

*******


okul çıkışı..
babamla eve gittik... onun tekrar bizim çiftliğe gitmesi gerekiyormuş...
 yemeği onlarla yiyeceğim dedi..
arabamı da.. getirmiş.. annem için lazım olabilir diye...

annemi görüp.. saklama kaplarını verdi..gitti... sonrada...

mutfaktayız.. saat beş buçuk..
ne---- hoşgeldin,kuzum..
ir---- hoşbuldum annem... nasılsın...
ne---- gördüğün gibi..
ir----- elimi yüzümü yıkayayım da.. geliyorum...


temizlenip.. üstümü değiştim... kot pantolon ve beyaz tişörtümü giydim...
saçlarımı açıp,hafif bir makyaj yaptım..
geldim mutfağa... annem ,oturmuş..salata yapıyor...

ir---- annee.. allah sana sabır versin,diyorum da... bana da versin... tuna ve ahmet ortaklığı ile
çembere alındım.. babam ,nefes aldırmadı bana... tunadan beter..
birazdan çıkacağım.. ama önce tunaya diyecek, birkaç lafım var...

ne---- hah hah hah... hiç güleceğim yoktu... tuna da,tahmin etti demek ki.. aradı az önce...
selamı var..dedi ki.. "iremin tavsiyesine uyacağım.." abileriyle berabermiş.. geç saatte arayacakmış..
seni öpüyormuş...

ir---- hadi canım.. öpüyorum dememiştir.... atıyorsun..

ne---- hee.. diyemedi.. hislerine tercüman oldum..

ir---- aneee, az değilsin ha... benim işlerim var.. eve de uğrayacağım..
.. gecikirsem ararım..
bak, bu ara doğurma sakın...
lütfeenn.. ben İstanbuldan dönünceye kadar bekle...

ne---- yapma yaa.. dilekçe yazsaydın bari ...
vakitlice gel..
babanla birbirimize düşmeyelim..niye gönderdin der durur... 
tamaammm.. doğurmamm.. git hadi... git..

Hiç yorum yok: