Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

271.bölüm..

tu---- (gülümseyerek... ) alıştırma yapıyorum.. hani, özne yüklem olmadan.. tamlamalarla..
konuşacaktık ya...telefonda..  
beğenmedin de.. soğuk dedin, değil mi.. niyeee..

ir---- yaaa...  çok kötüsünn.. bende.. tunama ne oldu diyorum... ayyy, hiiççç sevmediim
eski tunam ol.. lüttfeeennnn...

tu---- hah hah hah... telefonu odana alacakmısın..

ir---- evet evet evet...eveeeeeettt...
tu--- öyleyseee... çooookkkkk sevindim.. seninle gurur duydum.. beni yanıltmadın..
başaracağını biliyordum.. aşkıımmm..

ir---- (gülerek.. )sağoll... aşkımm.. ohhhh bee.. korkuttun beni...

tu---- (elimi tuttu...)  bir daha ne yapmıyoruuzz.. 
ir---- nee..

tu---- inatlaşmıyoruz.. olmaz demiyoruz..
sıcak iremimin.. sıcak sesini ,duymak istiyorum...
yoksaa.. soğuk tuna ,geri geliverir..

ir---- ya ben.. öyle demek istememiştim ki.. söylemiştim sana..
soğuk tunayı, bir daha görmek istemiyorum..
beni üşüttün biliyor musun..  ..

tu----( gülümseyerek... ) ısıtırımm.. ısıtırdım..daaa.. zuhale ayıp olur...
ir----evet olur..  bekliyordur zaten... şimdi ziyayla karşılaşırlarmış...

tu---- yok daha neler.. o kadar da değil.. yani..cesaret edemezler...
ir---- tunaa.. senin beklediğini söylersem.. daha çabuk kalkarız... gidecek derim, tamam mı..

tu--- ben de söylerim canım.. yalan değil ya.. oturmak istemiyorsan... zuhali de ,alır gideriz..
ir---- bir bakalım da, duruma...

tuna evin önünde durdu...
tu---- beraber gidelim..
ir---- olur....
*****

zili çaldık...
neşe abla açtı...
ne----- ooo..hoşgeldiniz..

ben öptüm,neşe ablayı... zuhal de.. kapıya geldi.. merhaba diyip,hal hatır sorduk birbirimize... ben özlediğimi,geçerken uğramak istediğimi söyledim.. memnun oldu kadıncağız..

ne--- niye kapıda konuşuyoruz,buyrun lütfen...
tu---- neşe hanım...  girmeyelim..
ne----  tuna .. lütfü de geliyor.. ,seyehate gitmemiş.. otururuz..

tu---- sağolun da.. ben istanbula gideceğim.. akşam uçağıyla.. lütfü bey ,burada madem..
zuhali de.. evine bırakalım... başka zaman otururuz...

ne---- .......... peki.. . gelince bekleriz..iyi yolculuklar ,dilerim size..
tu---- sağolun..

ne---- zuhal istersen..kal sen..  lütfü götürür seni..
zu---- yok neşe abla... madem gelmişler.. iremlerle, giderim..

vedalaştık... . zuhali de alıp... çıktık apartmandan...

arabaya bindiğimizde...
ir---- zuhaliimm..operasyon nasıldı...

zu---- uffff... harikaaa.. sağolun.. ayyy ruhum sıkıldı ... niyeyse..
tu---- (hareket etti...)  zuhal bize gidelim..

zu---- gitmeyelim tuna.. hala önlüklüyüm gördüğün gibi.. çookk dersim var.. çalışmam lazım..
tu---- peki.. ev halkı nasıl..

zu---- gece iyilerdi.. ergünüm bugün, iş başı yapacaktı... 
eve gelip , bizimle çalışırmısın diye istediler... ergünü..
ayyy çok komikdi..
kız istiyorlar sanki...

ir---- kimlerdenmişşş... hah hah hah...

zu---- aynen öyle... Ankaraya, gitmeden önce...tanışıyorlarmış.. 
ergün ,bir sürü şart öne sürdü.. ama.. kabul ettiler..
ali de.. dersleri ve işi arasında.. kalmış durum da.. ben desen.. öyle..
babam emekli oluyor..
yayladan arsa baktık.. olmak üzere gibi..
teyzemlere ,komşu oluyoruzz..

tu--- hayırlısı olsun.. hepiniz için, tekir mi..

zu---- amin ..tuna... evet,tekir yaylası.. ulaşım kolay ya... birde ev kiraladık..
o sırada da.. yeni ev yapılacak..inşallah...
annem giderde.. biz  daha buradayız..benim ,sınav var ya...

ir---- ayy, benim halim aklıma geliyorda.. kolay gelsin zuhalimm..
zu---- sağol,bakalım sınav nasıl geçecek..  iremm.. tuna gidiyorsa bizde kalsana..

ir---- ahh canım ,keşke ama babam okula götürecek beni.. tunaya sözüm var..
annem de ,epeyce ağırlaşmış..
orada kalacağım yani..
hııı, zuhaaalll.. n'olduuu.. dolunay..

zu--- ne bileyim birşeyler gördüm ama çok net hatırlamıyorum..
ir--- (döndüm arkaya) olsun,sen anlat anlat....

zu---  böylee.. zayıff, uzun boylu.. atletik yapılı.. esmer ,bıyıklı bir adam..
çok yakınımdaydı ..

tunayla bakıştık..

ir---- eee.. adı neymiş..
zu---- aa,nereden bileyim irem.. sormadım.. rüya bu.. şaşırdın mı ne..

ir---- başka  birşey görmedin mi.. ne bileyim.. konuştu mu.. birşey yaptı mı..

zu---- hııı,  babamın  öfkeli yüzünü..gördüm.. esmeri kovalıyordu.. hah hah hah..

ir---- dalga geçme yaa... 
zu----  geçmiyorum ..
 bu delikanlı bağırıyor ,babamdan kaçarken...
"imdaattt, nereden girdim bu rüyayaaa... benim Adanada işim neee..
şebnemmm.. lütfüüüü.. yaktım seniii..
neşe abla.. beni kurtar " diyordu..
nasıl, bilinç altıysa bu.. saçma sapan ,rüya gördürdün bana... şebnem kimse artık..
yanlış rüyaya
girdiği ,kesin yani...

tu-----...............
ir----.............

zu---- neyiniz var .. sustunuz..
 irem.. madem annene gidiyormuşsun.. selam söyle teyzeme..
onu da gördüm.. yemyeşil gözlü ,bir oğlu olacak.. 


 zuhale bakarak...
ir---- korkuyorum senden... bu ne yaa.. yengemin, erkek dediğini biliyormuydun...

zu---- yooo.. sevinç hanımla, limoniyiz.. bildiğin gibi.. dayımı da.. nikahta gördüm..
konuşamadık bile...
sahi ,erkek mi demiş... bak sen, şu işe..

tuna teyzemlerin evine gelince.. durdurdu arabayı...
zu---- tuna ,sağol getirdiğin için..
tu--- rica ederim.. herkese çok selam söyle ,zuhal... iyi akşamlar...
zu--- as. inseydiniz..

tu----  yok,gidelim .. hazırlık yapacağım.. daha..
zu---- peki..iyi yolculuklar.. sana..
irem, bir ihtiyacın olursa haber ver... tamam mı..
ir---- tamam zuhal... sen,rüya görme yeter.. selam söyle..

zuhal gülerek indi...
zu---- emriniz olur.. hanımefendi.. bir gör, bir görme.. başkaaaa...

zile bastı.. kapı açılıp.. içeri girince..
tuna hareket etti...

ir----ufff.. tüylerim ürperdi..rüya nasıldı, tuna..
tu--- etkileyiciydi.. ne dedin sen, zuhale de.. rüya gördü..

ir---- ya..inanış işte.. genç kız.. dolunay da.. kaderimde kim varsa... göster diye, dua ediyor allaha..
merak ediyordum.. acaba doğru mu.. gerçekten görülüyor mu diye.. zuhal içimi, alt üst etti..
benim ,dua edecek bir konumum yoktu.. hülyayla biliyorsun ,durumumuzu..
hayal abla.. görse bile anlatmaz..evleneceğini bile sanmıyorum ya..
zuhal en iyi denekti..
o daa.. görüyor anacığım.. adını da söylese ,bayılırdım herhalde..

tu---- sadece rüya olarak düşün.. irem.. kimse geleceği bilemez..  kaderimizi yaşıyacağız..
bu böyle...his yani.. 
 meselaa.. şimdi sen acıktım diyeceksin... doğru mu..

ir---- (gülümsedim... )bildiin.. bildinn..
tu---- yaaa.. hissettim.. işte.. hah hah hah...
ir---- saat yedi olmuuş.. eve gidip ,yemeğimizi yiyelim...

tu---- tamam...

****

yemeğimizi yedik..bulaşıkları yıkadım aceleyle

Hiç yorum yok: