Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

268.bölüm..


--- nereye gidiyonn.. çadırlar bu yanda.. 
ir---- hava çok güzel... biraz yürüyüp,gelirim..iyi geceler size... 
---- sana da... dikkatli ol ,ha.. 
ir---- sağol.. 
 
ayrıldık..
 ben dere kenarına doğru ,yürüdüm.. arkamdan, tunanın geldiğini de gördüm.. bu arada.. 
karanlık yere gelince.. portakal ağaçların ,arasına gizlendim... 
tuna etrafına bakarak.. durdu önümde... 
fısıldıyarak... 
tu---- iremm..neredesin.. ses ver.. 
 
ir---- yok öyle birisi... 
 
döndü arkasını..
 
tu----aşk olsun ,irem..  ne işin var,burada senin... tebdili kıyafetle .. beni gözetlemeye mi geldin...
eve gitsem ve  seni göremesem.. ne olurdu, bir fikrin var mı..
 
ir---- (ellerini tutup,çektim yanıma ) 
... ne gözetlemesi, tunam.....yemek kokularını takip ettim..  ortama uyum sağlamak için de,böyle giyindim... 
masanda oturuyordum,kalksan görürdüm yani.. 
 
tu----  çavuş söyleyene kadar .. ben hiç, fark etmedim. ...niye çağırmadığımı söylemiştim değil mi..   
çok kalabalıklar.. her yer insan dolu.. habersiz ,yapma bir daha..delirtme beni.. tamam mı..
 
ir----  (beline sarıldım..) tamam.. karaların tunası, tamaammm... 
 
tu----........... (bir eliyle ,belimi tutarken..diğeriyle..yanağımı okşadı...) tepkimi çok görme..
ben yokken de ,buraya hiç gelme..
olur mu..
 
ir--- ... olur.. 
 
sessizce.. ilerledik ... 
eve yaklaşınca.. elini çekti ,elimden.... 
 
tu--- önden buyur.. hüseyine birşey söyleyecektim.. 
ir---- tamam... söyle ona,fatmayı üzmesin..  
 
tu--- sordum ,niye kızdın fatmaya diye..  nereden haberin oldu ,beyim dedi..
sinirlenmiş birilerine.. acısı fatmadan çıkmış işte.. 
 
ir---- pisssss... 
tu--- öyle bir söyledin ki.. yoksaa,tüm erkekleri mi kapsıyor bu ''pissss''
 
kapıyı açarken.. güldüm.. 
ir---- sen gel de, söylerim.. 
tu--- tamam.. kilitlee.. 
 
içeri girdim.. kilitledim kapıyı da... 
spor ayakkabılarımı çıkardım.. mutfağa girip su içeceğim.. 
 
şalvar ayaklarıma dolanıyor, düşürecek beni neredeyse... 
perdeler de,
kapalı ..sıkı sıkıya.. 
ışık da.. merdivenin ışığı... loş yani.. çıkarıverdim şalvarı.. 
 
neme lazım.. bebişimi riske atarmıyım.. 
ayy bebişim dediimm.. iğreennçç.. hiç sevmem o kelimeyi.. 
.. tombişim, diyeceğim bundan sonra... annesine çekerse hiç şansı yok.. yavrumun.. 
 
suyumu içtim.. bardağı bırakıp.. 
yukarı çıkıyordum ki.. 
kapı açıldı... eğilip baktım,merdivenlerden.. 
 
ir---- kim miş ,kimmiiş... kimmiiişş.. o.. 
tu--- pissss ,geldiii...
ir---- hiiii, sana pis dermiyim hiiççç... 
 
merdivenin, ilk basamağını çıkmıştı kiii.. 
 
tu---- iremmm.. şalvarın modeli değişmiş... bu ne hal.. 
 
ir---- (yazmamı ,ağzımın üstüne kapatıp... edalı edalı... )
hee,ağam.. bu yeni modelmiş.. senin için
çıkardım.. beğendin mi... 
 
tu--- çookkk..  
 
sarmaş dolaş,yukarı çıktığımızda.. telefon çalınca.. 
 
tu---- saat 11.. bırak.. bakma.. 
ir---- annem olabilir.. 
tu---- peki, bak hadi.. 
 
koltuğa.. oturup,
açtım telefonu... 
 
ir---- buyrun.. 
zu--- irem,benim.. rahatsız etmedim ,umarım.. geç ama.. daha önce aradım ...yoktun 
 
ir---- evet,biraz çıkmıştım dışarı.. buyur zuhalim.. ne rahatsızlığı... neşesizsin sanki... ne oldu...
 
tuna üstünü çıkarırken..fısıldayarak.. ''sakın birşey kaçırma ağzından'' dedi.. 
başımı salladım ,tamam diye.... 
 
zu---- öffff... yarın ,neşe abla beni  evinde kalmak için..çağırdı 
.. lütfü abi ,seyehate çıkacakmış.. 
ikisinin de.... böyle bakışları, tavırları.. huylandırdı beni.. 
sanki, altından başka birşey çıkacakmış gibi geliyor .. 
herkes taktı bana, bu aralar..yada bana öyle geliyor.. bilmiyorum..
kısacası,kalmak istemiyorum... alışık da değilim.. sevmem de..  
o gelsin ,bizde kalsın canım.. 
gelmiyorsa.. koca kadın.. yatsın evinde...  haksız mıyım.. 
 
ir---- benden yardım istiyorsun.. öyle mi.. 
 
zu--- evett.. ya kırılsınlar da ,istemiyorum.. abimlere söylesem.. hallederler de.. 
karışsınlar istemedim..
 
ir---- anladım.. ne yapabilirim.. söyle.. hem sen ,niye evdesin.. 
lütfü abi bizi de çağırmıştı da.. yemeğe... oradan biliyorum..
 
zu----  dersim vardı.. hemde.. ergün ,sen gelme bacım dedi..  aliyle gittiler..
şey diyorum..yarın sende gelsene,neşe ablaya... dersimi bahane ,edip.. beraber kalkarız.. 
olur mu.. 
ir---- gelirim kız.. ne canını sıkıyorsun.. kalmak istemiyorsun madem... bırakmam seni.. kaçta
orada olacaksın.. 
 
zu---- canıımmm.. sağol.. beşte çıkıyorum.. okuldan.. tarif etti evini.. 
doğruca ,oraya gideyim diyorum... 
kitabım defterim, evde ..gitmem lazım..derim hiç olmazsa... 
ir---- tamamdır.. hayatım.. hiiççç ,merak etme sen.. tunanın selamı var... bende öptümm.. 
 
zu---- as.. teşekkür ettiğimi söyle.. tuna,gönderir dimi..sorun olmasın da..
 
ir---- eliyle teslim eder beni,sana...hah hah hah... kız zuhaall.. bu gece dolunay.. dediğimi 
yap...ha..
 
zu---- git len.. ne yapacağım.. iyice kısmetini arayan, kızlara çevirdiniz sizde beni.. 
istemiyorum koca falan... hurafelere de inanmam .. 
 
ir---- bak.. dediğimi yapmazsan gelmem.. doğru mu diye,çok merak ediyorum yaa.. 
hayal abladan mı, isteyeyim yani.. 
 
zu---- ................. iyi iyi.. peki..  hadi byy.
ir---- byyy.. 
 
kapadım telefonu.. 
ayağa kalkıp.. tişörtümü.çıkardım.. geceliğimi giyerken.. 
tuna yattığı yerden merakla..sordu..
 
tu---- eee ,ne oldu.. ne dedi zuhal... 
ir---- (anlattım.. dişlerimi fırçalamaya giderken... ) bu zuhalin 6.hissi çok kuvvetli..
kesinlikle hissediyor.. 
 
tu---- ne istedin,ondan.. dolunay dedin ya... 
ir---- (fırçalarken..kapıdan bakıp..  başımı salladım ,sağa sola... ) söylemeemm.. 
 
ağzımı yıkayıp.. odaya döndüğümde.. pencereden ,tepsi gibi görünen aya baktım... 
 
tu---- iremimm.. 
döndüm gülümseyerek... 
ir---- tunamm..
 
******************

Hiç yorum yok: