Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

266.bölüm..


ders aralarında.. sınav kağıtlarını okuyup, bitirdim... 
hepsi yetmişin üstünde aldılar..  ortalamayı aldım.. 87...
çook iyi.. 
 
son ders bittiğinde.. 
çıkmayın diyerek... notlarını söyledim.. teşekkür ettim... 
onlar da.. bana teşekkür ettiler... 
beraberce.. çıktık.. 
 
aşağıya gurup halinde.. şen şakrak.. kakara kikiri  indik... 
tuna arabaya yaslanmış bekliyor...beni... 
 
yanına yaklaştık.. 
---- hocamm.. bir rakibiniz var artık.. 
tu--- kiimm.. 
---- iremm.. 
tu----( gülümsedi..) niye ,rakibim olsun ki.. 
öğretmen olduğunuzda,hepimizin amacı aynı olacak.. bizde,sizlerle gurur duyacağız.. 
 
---- evet de.. not ve hitap konusunda.. sizinle yarışıyor.. irem.. 
 
tu--- hitabı anlarım da.. not nereden çıktı.. 
---- irem,anlatır...biz yurda geç kalmayalım.. hadi size iyi günleeeerrr... 
 
onlar ayrıldılar ... 
tuna, bana kapıyı açarken... 
tu---- gel .. canımın içi.. anlat bakalım, şu not meselesini...
ir---- (otururken mırıldandım..) özledim seni.. 
tu--- hııı, öyle mii... bende... özledim.. 
 
anlattım,olanları..  bir hevesle.. 
o da dinledi.. gülerek.. 
"bahse girmişler düşünebiliyormusun,sadece galip bey güvenmiş bana "..dediğimde... 
 
tu---- ben de.. güvendim ..
 
meğerse haberi varmış.. ben izne ayrıldığımda.. uygula demiş galip beye... 
inanmıyorum yaa.. 
 
****
çiftliğe gelirken... yol kenarlarına  ,kurulmuş.... sıra sıra çadırları gördüm.. 
 
otobüsler,kamyonlar ve traktörlerden eşya indiriyorlar... 
ne kadar fazla insan gelmiş ..diye düşünürken..
 
ir---- tunaam.. bizim çiftlikte de ,kalabilirlerdi... 
 
tu---- oraya da.. yerleştirdik... irem.. bütün odalar, ..kalınabilecek her yer ...doldu..
 gerekenden ,çok gelmişler.. 
geri gidin demek de.. istemedim... kaç kişiler ,biliyor musun... 
 
ir---- kaaçç.. 
tu---- ben ,beş yüz kişi demiştim..bin kişi gelince.. böyle  oldu.. 
 
ir---- ayyy.. çadırda mı kalacaklar şimdii... hava yağmurlu, börtü böcek de var... 
 
tu---- bir iki gün, idare edilecek artık.. 
 kara yollarından ,yardım istedim..  onların kullandığı .. 
seyyar evlerde kalacaklar.. 
banyolar.. aşevi, yemekhane..
sağlık ekibi.. de olacak..
malum  burada uzun zaman.. misafirimiz,olacaklar...taa, kasıma kadar..
 
ir---- tunaa, çok masrafın olacak..bu kadar kişiyi doyurmak,kolay mı.. birde diğerler sabit harcamaların  var..
 ev almak çok acil değildi ki,söyleseydin ya..almazdık.. 
 
tu---- (gülerek.. bana baktı...) sana bayılıyorum.. tok gözlü ,merhametli sevgilim.. 
 
ir---- ama haksızmıyım.. aylarca kalacaklar diyorsun ,tunam... 
tu---- merak etmee.. rızkını veririr ,allah.. 
ir---- inşallah.. 
 
**************
 
çiftlik evine geldiğimizde.. 
on ,onbeş kişi hüseyinle konuşuyordu... 
 
tu---- sen ,içeri gir.. ben ne olmuş.. bakayım.. 
ir---- tamam... gidecekmiyiz.. dergaha.. 
 
tu---- önce burayı bir düzene koyalım ...
pek sanmıyorum.. ama.. belki.. olabilir.. 
ir---- kolay gelsin.. 
 
park etmeden.. kapının önünde, indim arabadan...
anahtarla açıp.. içeri girdim..
 
mutfakta fatmayı görünce.. elimdekileri.. masaya bırakıp..
 
ir---- fatma,iyi akşamlar.. 
f----- sana da,hanımım.. 
ir---- neyin var senin, ağladın mı.. hüseyin birşey mi dedi... yoksa..

Hiç yorum yok: