Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

263.bölüm..


ir---- yaaa.. canımı sıkmaa.. babam bizim eve 1500 lira istemiş ve almış... para cebimde...
heyytt.. be.. kısmetim geldi..işte.. 
 
tu---- (gülerek ,başını salladı iki yana... ) ondan mı ,o kadar sevindin..  
kullan diyorum.. kullanmıyor.. da..
gelen paraya seviniyor.... ne alemsin ha.. 
 
ir---- hıı,bende..  öyle bir tipim işte..
tunam.. bak,sütlacın kısmetlisi de geldi... 
dondurmayla mı, yersin ..
 
tu---- hayır, iremle beraber yerim.. yani ,sen yedireceksin... 
 
arabayı park ederken... 
ir---- yediririm.. canımmm.. onların yanında bile ..olabilir..  
tu----( gülerek.. ) yok daha neler... hadii,indiler.. 
 
biz de, indik arabadan... 
 
******
tuna ,kapıyı açıp.. buyur etti... 
konuşarak  girdik içeriye... 
 
ne---- güle güle ,oturun.. ağzınız tatlı olsuunn... hediyemizi sonra getiririz artık... 
 
ir---- sağol neşe ablam..amiin...düşünmen yeter..  salona geçelim.. lütfü abi, buyur.. 
 
oturdular... 
ışıkları yakınca.. 
tuna perdeleri kapadı.. hemen.. 
 
lü---- iştee..  benim gibi düşünen ,birisi daha...
ne--- iyi anlaşacaksınız ,desene.. 
tu---- lütfü bey,niye evimizin içi görünsün değil mi... 
lü---- ayneenn... 
 
ir---- ay hanginiz daha kıskançsınız.. bilemiyorum.. da.. tuna da.. çok titiz... 
 
lü---- haksızmıyız irem.. 
ir---- iltifatın için ,sağol lütfü abi... ama sizi kıskandıracak ortamı ,
biz yaratmıyoruz... dimi neşe abla..
 
ne---- evet, güzelim.. lütfü iki yıldır,daha yeni  yeni.. bir ortamda beni germiyor... 
alışılıyor yani... siz daha çok yenisiniz,tunaya da ..hak vermek lazım.. 
 
ir---- ohhooo.. tamam buldunuz birbirinizi...
ne--- objektif olmaya çalışıyorum... hatırladığım kadarıyla,sende çok kıskançtın... 
 
ir---- ............kahveniz nasıl olsun... 
 
lü--- tu--- ne--- hah hah hah... 
 
kahveleri içtik.... dondurma... sütlaç... 
sohbet ,muhabbet..lafın belini kırdık ,neşe ablayla.. 
lütfü abi de, tunayla iyiler.. biralar, çerezler derken... 
saat yedi buçuk oldu... 
 
ir--- bak neşe ablam, yabancı değiliz.. allah ne verdiyse.. hazırlayalım.. yemeğimizi yiyelim.. 
lütfü abinin zevkini bilmiyorum.. ne sever... gel mutfağa.. bak bir.. olmazsa dışarı da ,gideriz..
aç göndermem sizi.. 
ne---- sağol iremciğim de.. telaş etmene ,hiç gerek yok..yedik yeterince..
 ev temiz olmasa ,oturamazdım zaten.. 
yarın gidemem, lütfü yanımdayken... sevim ablaya da ,uğrayalım diyorum... 
yine görüşürüz.. lütfüyle ,pazar günü ankaraya..gidip.. çok gereken ,eşyalarımızı getireceğiz... 
o zamana kadar temizlik yaptırırım.. raporum bitmeden.. yapılacakları yaparım.. iş çook.. 
 
 
ir----( fısıldadım.. ) neşe ablaa.. tuna duymasın.. beni de alırmısınız.. oradan uçakla ,istanbula gideceğim.. 
buradan uçak yok..
pazartesi orada olmalıyım da... sonra anlatırım.. yoksa otobüsle gideceğim..
 
ne---- (elini ağzına kapatıp, öksürür gibi yaptı... ) hııı... tamam.. alırız.. tuna dinliyor bizi.. 
ir---- dinleerr.. sürpriz yapacağım da ,ona..  
ne---- (gülerek...) aferin kız.. helal olsun.. 
ir---- sağol.. ablam..
 
lü---- neşee.. izin isteyelim, biz..
osman abilere de, gideceğiz daha...
ne---- tamam lütfüm..hazırım.. 
tu----  lütfü beye, o kadar ısrar ettim.. yemek yiyelim diye... 
 
ir---- bende ,dedim tuna... intikamımızı teyzemle,eniştem alır.. sen ,hiiçç merak etme... 
lü---- hah hah hah...  osman abiyle,sevim abla.. eşi bulunmaz insanlar... 
ne--- öyleler sahiden de.. hıı,ireem.. zuhal ne yapıyor.. 
 
ir---- okuyor,damat adaylarını ..savuşturmaktan .. bitap düşmüş durumda... 
 
ne--- verilmiş bir söz yok ,değil mi.... 
ir---- bildiğim kadarıyla ,yok... öyle bir sordun ki.. sen kime düşündün, neşe abla... 
 
lü--- bu bölgeye ,gönderilecek mümessil arkadaşlarla tanıştık ... Ankarada..
bir aydır ,iyice inceledik.. 
evimiz büroyla ,karşılıklıydı da.. 
ziya arkadaşımıza.. ikimizde,zuhali yakıştırmışız bilmeden... 
neşeyle,gelene kadar.. tanıştırmanın yollarını konuştuk..
işin açığı.. osman abiden çok çekiniyoruz.. yaralanmasını istemediğimiz ,bir dostluğumuz var.. 
zuhali ,ziyaya münasip görüyorum... ikisinin de ,mutlu olmasını isterim.. 
 
ir---- hayırlısı olsun da.. dediğiniz kişinin, haberi yok dimi.. 
 
lü---- yok yok... söylemedim.. o da.. Adanaya.. gelmiştir,şimdi.. 
tu--- lütfü bey... zuhalden ,önce bana göster ziya beyi..
 
ir---ne--- lü-- hah hah hah... 
 
lü---- yarın yolun düşerse.. uğra.. tuna
büro osman abilere ,çok yakın.. lise var ya.. tam karşısında.. 
 
ir---- mahsus mu.. orayı buldun ,lütfü abi.. yani,zuhali göstermek için.. 
 
lü---- ben bulmadım.. kısmet işte.. ziyaya,git zuhale.. bir bak ,demem herhalde.
her işin bir raconu var... kızımızı da.. ezdirmem ,yani..
ir---- osman eniştemi ,belki tavlarsın da.. yarın, ergün abim geliyor kiii.. 
sen, zuhali zor gösterirsin.. ziyaya... 
 
lü--- beni de, hafife alma..irem.. 
 neşeyi görmek için ,ne taktikler geliştirmiştim.. 
ikimizde,koca insanlarız.. çalışıyoruz.. abileri bir türlü razı olmuyordu.. evlenmemize... 
 
ir---- ayy ,siz tunayla ondan  iyi ..anlaştınıızz... 
tu--- lü-- ne---hah hah hah..
 
********

Hiç yorum yok: