Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

262.bölüm..


gülerek, apartmanların kenarlarından.. hızlı hızlı.. yürüdük... evimize doğru.. 
 
bismillah diyip ,açtım apartmanın dış kapısını..
asansöre binmeden.. üstümüzü çırptık... . 
 
ir---- dört numaraydı dimi.. yanlış yere girmeyelim de..
tu--- evet, burası.. 
ir---- .............................
tu---- ee.. 
ir---- ...................dua okudum ,sabırsız.. 
 
açtım kapıyı.. 
 
ir---- yihhuuuuuuuu... 
tu---- iremmmmm... zıplamaaa.. 
ir---- zıplarım, hoplarım.. sevinmişim engelleme beniiiii...
 
tu---- nereye kayboldun.. büyük evin zorluğu işte.. irem hanımı ,arayacağız birde...  
ir---- tunaaa.. söylenmee.. sesime geelll... 
 
oturma odası olarak ,düşündüğüm odanın penceresini açmış... bakarken.. 
tuna geldi yanıma... belime,sarıldı arkamdan.. 
 
dışarısı öyle güzel görünüyor ki... mis gibi de,toprak kokuyor.. 
 
ir---- içine sindi mi ,tuna..sen beğendin mi.. 
tu--- hımm.. beğendim.. ben,senin mutlu olduğun her yerde otururum.nasıl ,olduğu önemli değil..
içinde sen ol, yeter bana.. 
 
ir---- sen olursan,bana da..yeter..  mesela eşyasız.. bile oturabilirim.. 
tu--- (boynumu sokuldu... ) olmazz..perde al..seni öpemem.. yatak lazım.. sonraa..
 
ir---- (gülerek..) tamammm.. anladım.. 
tu--- rahat etmeni istiyorum ,hayatım.. 
 
ir---- biliriimm.. burası oturma odası olsun...
iki koltuk,bir sehpa.. bir kanepe.. 
yere de.. güzel bir kilim.. postta olabilir.. televizyonu salona koyalım... bir dakika.. tunaa,
 
tu---- eveet.. 
ir---- diğer ev,ne olacak.. 
tu---- duracaak.. 
ir---- niye kiralamıyorsun..
tu---- olmazz.. anılarımız var orada.. hem,ihtiyacımız yok ki.. 
 
ir---- doğru da.. ev arayanların,ihtiyacı var.. 
tu----  bir çok kiraladığım ,yer var.. irem.. 
o ev öylece kalsın.. 
hiç kimse oraya isteyeceğim, fiyatı veremez..o kadar değerli ,benim için... 
rüzgar çıktı.. kapatalım pencereyi... 
 
kapatıp..  
salona girdik.. ben pırıl pırıl  yeri görünce... oturdum... parkenin üstüne... 
 
tu--- montumu koysaydım.. 
ir---- yookk...otur sende... bak.. öyle kocaman mobilya değil de.. zarif bir takım alalım buraya..
benim iki halım kaplar burayı.. açık kalan yere de başka bir formül düşünürüm.. 
perdeleri kat kat yaptırayım ,diyorum... pullu ,boncuklu falan..
avizeler de.. daha sade olsun... 
 
tu---- yaptır da.. bir şeye takıldım.. sen ne ile takviye yapacakmışsın, onu söyle bana...
ve niye parayı kullanmamakta  direniyorsun.. 
 
ir----  burasının değeri ,beş milyon.. lira vardır dimi..
tu--- vardır.. senin 4 milyonun var.. ee.. 
ir---- o açığı ,altınlarımla kapatmak istiyorum.. 
tu---- tamam da.. neden ..atıl paran varken.. altın satıyorsun.. 
ir---- çok lira takıldı ya.. nikahta..
 boş yere ,kasada duruyor değerlensin... bari.. 
yaaa... ben de, birşey koymak istiyorum tuna..
 
tu---- (içini çekti... ) alınıyorum bak.. haberin olsun.. dünyanın bin türlü hali var.. 
altın satmana razı değilim.. dursun.. başka bir şeye gerekebilir.. 
 
ir---- .................. 
tu---durma öyle.. saat üç olmuş.. gidelim hadi.. 
 
benim elimi tutup kaldırdı.. 
tu---- haksızmıyım ki, yüzünü asıyorsun... 
ir---- yok da.. 
tu---- eee.. 
ir---- tamam.. tamaamm.. 
 
******
 
kapıyı kilitleyip ,indik aşağıya...
arabaya binince... 
ir---- tuna ,annemi görmek istiyorum..gelmiştir..  uğrayalım beş dakika.. 
tu---- olur.. 
 
annemlerin sokağına ,girdiğimizde.. bizim kapının önünde ki.. 
lacivert reno ,araba dikkatimi çekti.. 
plaka  da 34 olunca..  
 
ir--- neşe ablalar gelmiş.. aa, çıkıyorlar... 
tu---- geri çıkamam ..yani.. gördüler.. ayıp olur.. 
ir---- öyle bir şey demedim ,canım.. tanışırsınız.. 
tu---- yüzün hala gülmüyor.. ben de asarım.. tam olur.. neşe ablanı böyle mi, karşılayacaksın..
 
ona dönüp.. gülümsedim.. 
ir---- oldu mu.. 
tu--- ehhh... 
 
arabayı durdurunca...indim aşağıya.. yağmur
az yağıyor... 
neşe abla da, gördü beni... çok candandır.. 
 
n---- vay vay vay..irem hanım... evlenmişş.. yüzü de.. gülermişş... 
ir---- (sarıldık.. gülerek... ) ablamm.. hoşgeldin.. buraya geliyormuşsunuz..çok sevindim... 
n---- (öptü yanaklarımı... ) ben de canım.. sen lütfüye merhaba de..
 ben  de....kocanın adı ne... 
ir---- tuna.. 
 
eşlerimiz de, tanışıp ayak üstü konuşurken.... babamı gördüm.. 
onları yolcu etmeye çıkmış, adamcağız.. 
yaklaştım yanına...
ir--- annem geldi mi.. baba..
ah--- evet( kısık sesle.. ) sizin olduğunu söylemeden.. evinizi gösterdim.. çok beğendiler.. 
eşyalı diye.. ben,yıllık 1.500 lira istedim..
lütfünün ev kirasını ,şirket ödüyormuş zaten.. aldım bile parayı.. içeride.. gir, al..
 
ir---- (gülerek... fısıldadım.. ) tamam.. bizde ,o dediğimiz evi aldık.. babacığım.. 
ah---- güle güle oturun..lütfüleri gönderelim de konuşuruz.. ayıp olmasın.. 
 
ir---- nereye gidiyorlar.. 
ah---- evlerinee.. 
ir---- ay doğru ya... 
 
lü--- ahmet abi.. yardımın için sağol.. yorduk seni.. 
ah--- rica ederim lütfü.. kısmet işte.. iyi oldu.. iyi.. yakın olduk birbirimize... 
 
lü---- evet, benim seyahatlerimde ..neşe de yalnız kalmamış olur... 
 
 
ir---- evi kiralamışlar da, tuna... babam onu söylüyordu.. güle güle oturun ,neşe ablacığım...
tu---- yaa.. komşu olacağız desenize..
n---- amin iremciğim.. evet tuna.. eşyalı diye çok sevindik.. lütfü yarın iş başı yapacak.. çünkü..
lü---- siz de okula gidiyor muşsunuz..eviniz de yakınmış.. ahmet abi gösterdi.. 
ihsanlara da yakınız sanırım... 
 
ir---- sude ve ihsan çiftinden bahsediyorsanız... evet yakınlar buraya.. bizde tesadüfen tanıştık..
 
lü----  evet onları diyordum.. sude çok sevinir duyunca... 
ir---- lütfü abi, bize gidelim.. böyle ayakta kaldık.. 
tu---- tabi tabi... buyrun.. 
 
lütfü abi,neşe ablaya bakıp... 
lü---- (gülerek..) güzel kahve yapan birisi vardı.. o sen miydin,zuhal miydi..
 
ir---- içince kararı sen ver, lütfü abi..  ben annemi ,bir öpüp geliyorum tamam mı.. 
ne---- koş ,ana kuzusu koş...
 
ben fırtına gibi içeri girerken.. tuna yüzünü buruşturmuştu ,gördüm.. 
neyse .. annem mutfaktaydı... 
 
ir---- nermiinimm.. nasılsın canımm..
öpüştük..
ne--- iyiyim kuzum.. sen nasılsın.. eline sağlık.. bayıldılar.. yaptıklarına... 
 
ir---- afiyet olsun..şimdi ,ayıltırım ben.. bize kahveye çağırdım.. 
ne--- parayı al, baban söyledi mi.. 
 
ir--- söyledi.. aldım parayı cebime koyarken.. bizde ev aldık anne.. 
sonra konuşuruz..da.. ayakların çok şiş yine.. uzat biraz... beni bekliyorlar.. hoşçakal..
ne--- koşmaaa.. 
 
hızla yanlarına gittim.. arabalara oturmuşlar.. 
babamı da,öptüm.. 
ir---- aldım baba..
ah--- tamam.. 
 
 oturdum.. arabaya.. 
biz geri geri giderken... onlarda bizi takip ettiler... 
tu---- hiç, söz dinlemiyorsun irem.. hiç.. 
ir---- aşkkolsuunnn.. 
tu--- yalan mı.. 


Hiç yorum yok: