Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

258.bölüm..


salondan çıktık...
 asansöre binince... tunanın düğmeye ,basmasıyla beraber.
 
 bende boynuna koydum ,kollarımı... o da sarıldı bana.... 
 
ir---- önceden de olsa... doğum günün kutlu olsun ,sevgilim.. sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim....
dede olasın inşaallah... 
ben de.. nine
olacağım tabi... şu an.. gördüğüm yüz ifadeni,bana bakışını ömür boyu görmek istiyorum.. 
yüzümüz kırışsa da.. saçlarımız bembeyaz olsa da... hep sevgili olalım.. 
 
tu---- amiinnn.. inşallah.. sen fiziksel olarak yaşlansan da.. ben seni ,hep böyle göreceğim zaten... 
 
ir---- nasıl yani... 
tu---- kalbimi çalmış.. afet ,bir sevgili gibi.. 
 
öptü dudağımı minicik.. 
asansör kapısı açılınca.... 
 
ir---- tunaa.. be nii... 
tu---- hah hah hah... 
 
****
gecenin bir vakti...
çıplaklığımı örten ,pikeye sarılarak kalktım yataktan... 
tunayı uyandırmadım güya... ama ne mümkün.. kıpırtıya uyanıyor.. 
 
tu---- iremm.. 
ir---- içim yandı.. tunam.. su içeceğim.. .. 
tu---- bana da ,versene.. 
 
ayağıma dolanan pikeyi çekiştirerek... dolaptan.. suyu aldım... bir bardağını tunaya verdim..
içip bardağı uzatırken... gülüyor...
 
ir---- ne oldu..
tu--- halin çok hoş.. saçlar dağılmış..dalga dalga.. yarı çıplak..tam, venüs durumundasın yani.. 
 
bardakları komidinin üstüne bıraktım... 
yanına yatarken...
ir---- odaya çıktığımızda.. uykucu diye dalga geçiyordun... 
bak,işte dinlenince böyle venüs olunuyor... erosum...
 
 
 elini karnımın üstünde gezdiriyor..muzurr...
tu---- burada birşey olacaktı...
ir---- şişş sessiz ol...uyuttum... onu..
dudaklarıma yaklaşırken... '' eminsin ,dimi..''..
 
*****
 
sabah mı,öğlen mi... uyandım bilmiyorum..dinlenmişim ama..
 gerindim ,yumuşacık yatağın içinde... 
kolum tunaya niye değmedi...
 oturuverdim birden... 
 
ir---- tunaaa.. alacağın olsun senin... yine mi yoksun... 
 
kalktım hışımla... 
banyoya girdim ...tuna , yüzü köpük köpük..
ıslık çalarak traş oluyor...
 
tu---- günaydıııınn.. 
ir----- sana da.. yanımda göremeyince... ... doğum günü çocuğu..kaçmış dedim..
 
dönüp, köpüklerine aldırmadan ..öptü beni.. 
tu---- günahımı almışsın..venüs..  hazırlan da,gidelim...
 
ir----( güldüm..) nereye.. saat kaç ,bu arada...
tu---- saat dokuz..nereye istersen.. gideriz...
 
******
 
hazırlanıp.. aşağıya indik... 
kahvaltıyı göl kıyısında yapalım dedim,ama... yağmur başlamış... 
otelde yedik bizde... 
 
tuna hesabı ödeyip... arabaya geldiğinde.. yağmur şiddetini artırmıştı... hava da nasıl ılık..
ir---- ayyy ,hava ...tam uyku havası.. 
hareket etti.. gülerek... 
tu---- yok, daha neler.. uyudun yeterince... evde,üstümüzü değişelim.. önce.. 
 
ir---- tunaa.. davut beylere gitmeyelim ya... 
tu---- oluur.. 
ir---- gidebilsek, bürüceğe gidelim derdim ama.. yol iyi değil... 
tu---- evet,tekire gidelim istersen.. 
 
ir---- yaa,canım sarma istedi.. eve gidip, sarma sarayım ben... 
tu---- hah hah hah... 
 
ir---- gülme tuna.. 
tu---- senin sardığını ,düşünemedim de... 
ir---- aaa, niyeymiş.. çok güzel sararım ben.. birde zamanım olsa .. keşke..
yelizi ,bile arayamadım,annemi merak ediyorum... ergün abiyi çağıracaktım güyaa... 
 
tu---- yelizle ..anneni ararsın,şimdi.. ergün gitmediyse yarın çağır.. çiftliğe .. 
tamam mı.. 
ir---- tamam da... sarma ne olacak... 
tu--- ona birşey diyemeyeceğim, işte... 
 
eve gelince... 
 
üstümü çıkarıp.. poplin elbisemi giydim hemen... 
telefonu aldım elime... 
önce yelizi,sonra annemi aradım... 
yeliz yazık nöbetteymiş... ''iyiyim ,bülentte iyiymiş ..selamı var..sağol ''..dedi... kapattı kızcağız... 
 
annemin de.. sesi kısılmış.. kıyamam.. o kadar ağladı tabi...
nuri yerine gidince ,aramış neyse ki..
nikahtan sonra,hülya çok ağlamış ayrılırken...iyi ki,o sinirle  ben görmedim..
 sevim teyzem ,söylemiş anneme de...
 
ergün abi de
gitmiş Ankaraya... pazartesi gelecekmiş.. kesin olarak... 
 
ben annemi,dinlerken..tuna birşey anlatmaya çalışıyor..karşımda.. ay öyle komik ki hali.. 
annem.. sarma diyince.. dikkat kesildim... 
 
tuna da, beni rahatsız etmeye çalışıyor.. 
.. arkadamdan eğilip yanağımı öpüyor.. sesli sesli.. 
kaşlarımı çattım... ama.. başarılı olduğum söylenemez..
 
 
ir---- anne ne dedin.. bir daha söyle.. 
ne--- .........sarma pişirdim,size de ayırdım dedim... sevdalımısın ne... 
 
ir--- şüphen mi vardı, anneemm.. ellerine sağlık.. ,geliyorum hemen. 
ne-- iyi gel.. yarın misafirim gelecek de.. şimdiden ,hazır olsun dedim... 
ir---- kiimm.. 
 
ne--- neşe vardı ya.. buraya, bölge müdürü olmuş kocası... ev aramaya geleceklermiş.. 
 
ir---- yaaaa... bak şu işe.. bir dilek dileseydik ,keşke... sana kek,poaça falan yapayım mı.. 
 
ne--- yaapp.. vaktin varsa.. 
ir---- var.. sen,sarmayı gönder bana... pastaların benden.. öptüm.. seni, babama selam söyle..
ne---- as. sen de tunaya söyle... 
 
kapatıp,
başımı çevirdim... tunaya... 
arzuyla öptüm ,yumuşacık dudaklarını ..... 
 
tu---- iremm..ne yapıyorsun hıı.. 
ir---- ya senn.. 
tu---- ıııııııııııııııı,ııııııııııııııııı....
 
elini tutup, ayağa kalktım... gülerek..
ir---- tunam, sarmayı buldum.. annemden alıp gelirmisin.. bende ... 
 
tu--- bilmiyormusun da..istiyorsun..olmaz, beraber gidelim.. sen al.. sarmanı.. 
ir---- tamam.. ben böyle gideceğim ama.. 
tu---- üstüne birşey al.... üşürsün.. 
 
*****
 
 
yarım saat sonra.. evde.. 
 
sarmaları yedik ,beraberce... 
ben kıpırdayamıyorum artık... 
 
ir---- tunaaa... yardım ett.. ayy.. fil gibi olacağım yakında.. 
tu--- yiyorsun, sonra  da..yardım et diyorsun.. bir daha sayıyla vereceğim sana.. 
nasıl yardım edeyim, soda mı ..kahve mi.. 
 
ir---- soda olsun... 
tu---- (sodayı verirken... ) işin kötüsü, kucağıma da alamayacağım seni... 
 
ir---- ay, aşk olsuunn.. 
tu---- madem istiyorsun, ona göre ye.. belki caydırıcı etkisi olur.. 
 
ir---- etli butlu,tombul tombul bir irem... iğreennnççç..olacağım.. 
tunaaa.. 
 
tu---- efendim,
ir---- hani eren abinin evi var ...demiştin ya.. nerede o.. 
tu--- ne yapacaksın.. ev mi,lazım.. 
ir---- neşe ablalar için sordum, anlattım ya.. 
 
tu--- satmış..  bizim,eşyalı evi söyleseydin ya.. annene...
ir---- sormadan ,söylemeyim dedim.. kiralanmış olabilir ,diye...
 
tu---- kiralanmadı.. isterlerse baksınlar.. ama beni karıştırma.. tanıdıkmış madem.. beğenirlerse
muhatap sensin.. kirala.. 
ir---- tamam.. kocasını çok iyi tanımıyorum ..birkaç  kere gördüm ama 
neşe ablam ,rahat etsin isterim doğrusu.. eşya taşımamış olurlar.. 
 
tu--- sen de,ev istiyordun.. ne oldu ,vaz mı geçtin.. 
ir---- geçmedim de.. vaktim mi oldu ki.. . yaz gelsin de.. o zaman bakarım kısmetse..
 
tu--- haklısın da.. fazla geciktirme.. çünkü okullar tatil olduğunda.. sen,altı  aylık hamile olacaksın.. 
ben hasatla uğraşacağımdan.. sana yardım edemeyeceğim.. 
 
ir---- yaparız yaparız... tunaa eşyanı hazırlayalım.. ne götüreceksin.. İstanbula.. 
 
 içini çekip kalktı.. 
 
tu--- ben hazırlarım..  izin verirsen.. takım elbise alabilirmiyimm..
ir---- (gülerek.. ) haayyyıırr... 
tu--- lütttfeennn.. 
ir---- iyi iyi.. tamam.. bir yıllık harçlığını kesiyorum ama... 
tu---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: