Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

254.bölüm..


nu---- ooo.. ne kadar güzel bir gün , dimi...  kuaförüne gelmiş irem hanım... 
ir---- ................ yaaa.. ne demezsin... 
tu---- sen niye buradasın.. nuri..
nu---- hiçç.. geçiyordum... 
ir----- bizde yedik..  akıllı olacaksan, hülyayla konuştururum seni.. ama söz vereceksin bana... 
nu----( içini çekti... ) konuşacak ne kaldı ki... sadece görmek istiyorum ,son kez.. 
ir---- tamam.. benim... 
lafım yarım kaldı... 
kuaförün kapısı açıldı... önce hayal abla... çıktı... elinde çantalarla... 
ardından, muhteşem bir gelinlikle ...dünyalar güzeli ,hülya.. 
elinde çiçeği, yerde sürünmesin diye tuttuğu  eteği.. ve duvağının ardından bile gördüğüm.. 
mahsunlukla...  
kolunu damat beyin ..kolundan çekti ..bizi görünce... 
geniş kaldırım da.. herkes birbirine ,şaşkınlıkla bakıyor... ama damat en şaşkınımız.. 
nuri hiç kıpırdamadan.. hülyaya bakıyor... damadın bakışları hepimizin üstünde geziyor... 
hülya ,nuriye doğru bir adım atınca... 
ben azıcık umutlandım... 
atladım hemen... 
ir---- hayal abla... merhaba.. 
h---- merhaba irem, tuna..  nuri de, gelmiş ha... 
ir---- hülyanın nikahını ,kaçırır mı hayal abla...
tuna da selam verdi... 
hayal abla.. hülyayla nuriyi ,işaret ederek.... damada açıklama yapıyor güya... 
bu arada.. nuriyle ,hülya konuşuyorlar... kısık sesle.. 
h---- beyhan, iremle  nuri ...kardeşler... tuna da, nermin teyzemin damadı... yani..
b---- memnun oldum... tanışamamıştık.. 
tu---- evet, biz yoktuk.. bende memnun oldum ,beyhan bey... 
b---- nasılsa nuri beyde, nikaha geleceğine göre.. biz fotoğrafçıya geç kalmasak... diyorum..
hülya gidelim... 
nurinin, beyhana bakışları.. anlayana çok şey anlatıyor da.. ya beyhan çok saf.. 
ya da.. sahiden odun..
nuri..hülyanın elini tuttuğunda .. benim tansiyonum fırladı ,herhalde.. tunaya dönüp.. 
çaktırmadan ,göz kırptım... 
ir---- ayyy... başımm.. dönüyorr..
tu----(tuttu ..kolumu.. birazda sahte bir  panikle... ) ireemm.. ne oldu.. 
güyaa,zaman veriyorum onlara.. 
hayal abla,hemen diğer koluma girdi..
arabaya yaslandık... 
 beyhan  yazık.. arabadan su vermek için.. koştu arabasına, doğru.. 
ben nuriye, bakıyorum...tuna bana..  
hayal abla... "hülyaaa.. "diye uyarıcı bir tonda seslendi.. 
ir---- hayal abla,rahat bırak kızı.. 
h---- numara mı, yaptın sen.... bırakamam..  
ir---- (fısıldadım..)  lan nuriiii... çabuk olsanaa... 
nu---- hülya hanım.. kesin kararlı,gelmiyor.. damadı bekletmeyelim... acelesi vardır, onun... 
doğrulup, beyhanın getirdiği suyu.. nazikçe reddettim... 
ir---- nuri, gel gidelim ... 
h---- hülya, hadiii... 
tuna gitti, nurinin omuzundan.. tutup.. getirdi ... 
arabaya bindik... nuri arkaya oturdu... 
nu---- bekle tuna....
beyhan, hareket edinceye kadar... durduk... 
hülyanın arabaya oturuşunu seyrettik..  kuğu gibi olmuş.. 
onlar gidince... 
nu---- ben, gidiyorum... sağolun... 
tuna kilitleyiverdi, kapıları... 
döndü arkaya... 
tu---- sen,bana yardım etmiştin... hatırlıyormusun.. şimdi de ,ben sana ediyorum... 
kimseye ,bir zarar gelmeden... seni otobüsüne bindirelim... madem hülya gelmedi,bundan sonraki
hayatında  -gerizekalı bile olsa.. anlar yani..- kocasıyla arasında ,sorun olmasın.. anladın mı beni..
nu---- anladım da.. 
tu---- sen böyle bir insan değilsin.. yeni bir hayata başlıyorlar.. gölgeli olmasın,
mutsuzluğumun nedeni sensin.. denmesin sana... yani,sen neden olma..
öfkelisin,düşünemiyorsun...onun için.. kilitledim kapıyı.. 
kendine geldiysen, aç dersen de ,açarım... ama beni dinle.. açmamı isteme... 
yaslandı arkasına... saate baktım.. 15:30.. 
ir---- özlemişsindir.. sana sıkma ısmarlayım .. olur mu.. seversin sen.. 
nu---- olur.. sevme kelimesini ,bir daha kullanma.. dokunuyor.. artık.. 
tuna hareket etti.. 
bende ses olsun diye, radyoyu açtım... 
yani bu kadar tesadüf olur... 
çalan şarkı.. ümit besen... okul yolu...
http://www.youtube.com/watch?v=MJV_ewqbcxs

kapamak için.. elimi uzattım.. ama 
nu---  bırak,çalsın.. 
.. tunaa.. ,beni kenarda indir..  merak etme.. kendimdeyim.. 
ardayı görüp,giderim..
tu---- emin misin.. 
nu---- evet...
tuna kenara yanaşıp.. durdurdu arabayı.. 
ineceğim tam.. 
omuzumu tuttu, nuri... 
nu---- hiç vedalaşma havamda ,değilim.. inme lütfen.. kendine iyi bak... 
ir---- peki,sen de.. dikkatli ol.. 
nu---- tuna sağol.. daha farklı olmasını istediğim, şeyler yaptım.. keşke diyorum ama.. değişmiyor... 
birbirinize dikkat edin.. 
tu--- önemli değil...nuri..
abim indi, el salladı bize.. ve arkasını dönüp.. yürümeye başladı... 
o bahriyeli kıyafetinin içinde.. omuzları çökmüş.. giderken.. 
ne kadar üzgün olduğumu, anlatamam.. 
hiç umut kalmadı,ne yazık ki... hülya aşkını ve abimi diri diri.. mezara gömdü... 
çok kızgınım ona, çookkk... 
*****

Hiç yorum yok: