Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba


25.bölüm..
nu--- yanıma otur.. irem..

ir---..ne var abi..anneme yardım edeceğim..

nu--- peki,sonra konuşuruz.. senden birşey isteyecektim de..
ir--- acilse söyle..

nu--- yok yok, yarın için...

ir--- tamam diyerek ,gittim mutfağa..



sohbet ediyorlardı,onlar..

annem de,çayı demlemiş.. yemekleri kaldırıyor..

ir--- anne git otur.. ben yaparım hadi... yoruldun..

ne--- sen yıka, ben durularım.. irem, uyuma demiştim sana.. hepimiz endişelendik.. iyimisin sahiden..

ir--- tabi canım.. ne kadar büyüttünüz ya..

ne--- iyi..öyle olsun..

ir--- hadi hadi, çık sen..

annemi gönderdim..

bulaşıkları yıkadıktan sonra..
..çayı keki,ikram ettim.. oturdum.. koltuğa..

bülent--- valla nermin hanım.. biz bekarlar.. ev yemeğine hasretiz zaten.. kilo aldıracaksınız bize..
ama kek de nefis görünüyor.. elinize sağlık...

ne--- afiyet olsun da.. ben değil irem yapmış...

bülent---vay vay hamaratız ha..irem hanım.. neyse yarından emin oldum.. gönüllü var ama zehirlenmeyeceğiz demektir...

ir--- (gülümsedim..) afiyet olsun..

nu--- siz ,yine de emin olmayın o kadar..

ir--- en iyisi ilacınızla gelin..nerede görevlisiniz bülent bey..

bülent--- numune hastanesinde.. bir hafta sonra, iş başı yapacağım...önce gelip ev kiralayayım dedim..

tu--- beraber kalırız diyorum ama istemiyor..

bülent--- olmaz.. o.. ben dağınık adamım.. sen dayanamazsın...
beraber kalırken,beni odasına almazdı..

tu--- o pasaklılıkla .. nasıl cerrah oldun,anlamıyorum.. ameliyatlarda titizsin,allahtan..

bülent bey,cıvıl cıvıl.. tuna ağır..nasıl arkadaşlar anlamadım..
sohbet güzel..laf lafı açıyor..
ben çay dan sonra meyve ikramımı da yaptım..
tuna çaktırmadan bana bakıyor.. artık,görüyorum..
ama hiç oralı değilim ve ilgilenmiyorum.


bülent--- daha fazla açığım çıkmadan, biz kalkalım diyorum.. herşey için ,teşekkür ederim...
elinize sağlık.. kısmetliymişim demek ki..

ne--- yine bekleriz.. buyrun.. gelin..


tu--- sağolun.. bizde bekleriz..

ne--- inşallah..

kalktılar... annem ve babamla vedalaştılar...

bizde abimle bahçeye çıktık ,onlarla beraber..
yolcu ediyoruz...

bülent bey ,nuriye bir şeyler sorarak oyalıyor.. gözüm açıldı ya..
 anlıyorum artık...

tuna durdu..onlarla aramızda birkaç adım var.. 

tu--- irem,sınav sonucunu sormadın hiç..

ir--- biliyorum ya.. aklıma gelmedi..

tu--- ama dereceye girdiğini bilmiyorsun..

ir--- (heyecanlandım birden..)  yaa,kaçıncı olmuşum...

tu--- ikinci, tebrik ederim...

ir---(gülerek )  sağol, sayende oldu.. asıl,ben teşekkür ederim..

tu--- (ama o sıkıntılı.. ) rica ederim de.. irem seninle konuşmak istiyorum.. bir akşam dışarı çıkabilir miyiz..
mesela yarın..

ir--- (dudak büktüm..) ne konuşacaksın ki.. niye dışarı çıkacakmışız..şimdi söyle..

tu--- tamam dersen,öğreneceksin..

ir--- tamam da.. babama sormam,lazım..

tu--- ben sordum..onay aldım..

ir--- bak sen..iyi ... bu aralar olmaz ama.. ve dışarı çıkmam.. burada söylersin ne söyleyeceksen..
yada okulda olabilir..

tu---  geç kalmak istemiyorum.. ne kadar önce olursa ..o kadar iyi olur.. ve burada olmaz..
tek olmamızdan,korkuyormusun..


ir--- yoo.. olmak istemiyorum.. ben sözlüyüm ya..

tu--- (içini çekerek..) peki,okulda konuşuruz öyleyse..  yarın... kitap listesini de getiririm,sana..

ir--- iyi olur.. sağol..

onları gönderince.. biraz oyalandık abimle..

nu--- ne diyordu o lavuk..

ir--- ne.. nasıl söz o..sınavda dereceye girmişim,kitap listesini,getirecekmiş falan filan...
bir akşam,dışarı çıkalım dedi.. benimle konuşmak istiyormuş...

nu---(gülerek ) cesaret geldi demek.. ne dedin..


ir--- olmaz, okulda konuşursun.. sözlüyüm ben .. dedim...

nu--- hah hah hah.. afferin kız..

ir--- niye güldün ki.. her ne kadar kabul etmek istemesemde, ben sözlüyüm..
 elin adamıyla, dışarıda ne işim var değil mi..
sen,ne isteyecektin,benden...

nu--- ben sevim teyzemlere gittim..zuhale, hülyayı sordum.. gitmemiş okula..
baktım dedi.. yarın sen gidermisin, diyecektim...

ir--- tamam gider,görürümde...ne diyeceğim ki hülyaya...

nu---bir şey demesende olur.. iyi mi gör ..çok merak ediyorum irem..

ir--- peki,olur.. önce sıkmayı yaparım.. sonra gider görürüm,oldu mu..

nu--- sağol.. gülüm..

Hiç yorum yok: