Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

242.bölüm..


 koyu yeşil  eteğimi  
uzun kollu, v yaka.. beyaz bluzümü giyip .. saçlarımı at kuyruğu topladım.. 
zümrüt kolyemi ,küpemi taktım..
kahverengi ,alçak topuklu ayakkabımı da rahat diye tercih ettim.. 
gözüme kalem,dudağıma pembe bir ruj.. biraz da parfümm.. tamaammm..
 
salona geldim... 
tuna oturuyor..koltukta.. 
masada ki..iki mumun loş ışığı var.. sadece..
 
ir---- tunamm.. ne oldu.. karanlıkta oturuyorsun.. giyinirken yanıma da, gelmedin.. sen be.....
 
tu---- (gülerek...) suuss.. o lafı bir daha ,şaka dahi olsa söyleme... yakma ışığı...gel yanıma...
 
neşeyle ..gidip kucağına ,oturdum... 
 
ir---- pekii.. söylemem.. niye durgunsun.. canım.. 
tu---- (sarıldı sırtıma...)  aklım karışık,yoruldum.. ondandır.. çok güzelsiniz ,irem hanım.. 
 
ir---- (güldüm..) karanlıkta nereden gördün.. 
 
tu---- üstünü demiyorum ki.. gözüne baktım.. 
oradaannn..(elini ,kalbimin üstüne koydu..) burası görülüyor ya... 
 
ir---- (elimi bende, göğsünün üstüne koydum... )hımm.. ben anlayamadım..başka bir yol denemem lazım...
 
 dudaklarını öptüm.. arzuyla.. 
farklı bir boyuta, geçiyorken.. 
 
tahmin ettiğiniz gibi.. zil çaldı.. 
bir, iki.. üç... 
 
tu---- iremm.. molaaa..açalım.. ayıp olur.. gider bak..ışıkta yanmıyor.. 
  ir-- bana ne,bana ne..
 
tuna gülerek.. kucağından bırakmadan, ayağa kalktı... 
kapıya gittik... 
benim tacizlerime rağmen ,açtı  otomatı.. indirdi,beni yere..
 
tu---- canımm.. sonra, devam ederiz.. hadi hadi.. 
 
kıkırdayayak, içeri giderken... 
ir---- dudağını siiiiilll.. 
 
 
*****
 
 salonun koridorun,ışıkları yaktım .. 
 
kapının önünde, bekliyoruz..tunayla.. 
 
 bülent tüm yavaşlığıyla, çıkıyor merdivenleri.. 
karga sesiyle de, şarkı söylüyor...bağıra bağıra...  "kalbimin sahibi sensin..". allahım işkence gibi.... 
 
tu---- bülent.. sussana oğlum.. çabuk çık,içeride söyle..ağaç olduk burada.. 
 
b---- dertliyiiiiimmmmm.... ruhumaaa hicranımı sarsamda yineee.. 
 
tu---- ireemm.. kahve yap.. önce ayıltalım.. şunu.. içki kokusu ,buraya kadar geliyor..  
 
b----- içiciğimmm.. istemem... kahvee..
vicdansııııııızzzz
sabuhaaaaaaaaaaa... vicdansız ..... yeeeliiizzzz... 
 
tuna lan.. çıkıyorum çıkıyorum.. merdiven bitmiyor...
yürüyenini yaptır buraya.. sarhoş arkadaşların için.. 
gelennn vurduuuuuuu vurdu vurduuuuuuuuuuu.. yelizzz vurdu.. ahhhhhhhh ahh, kızlar kızlar ölemmiii.. 
 
tu---- ayakta duramıyordur..  apartmanı başımıza toplamadan... ben getireyim,yukarıya..
ir---- tamam... 
 
 indi ,merdivenleri... 
bende bekliyorum kapıda... 
 
tuna kızıyor, bülente.. 
duyuyorum.. yazık be.. acıdım bak... 
 
tu---- çık lan.. yukarı.. elimde kalacaksın dişsiz damat olmak ,istemiyorsan yürüüü...
 
b---- hah hah hah.. 
y---- tuna ne desen, haklısın valla.. 
 
ben şaşırdım tabi... yelizin sesini duyunca... 
 
ir---- yeliizzz.. 
y---- geldim,irem.. geldim... 
 
tuna bülenti ittirerek, içeri soktu.. bülent,elindeki içki şişesinin ..kapağını kapattı da... 
gülüyor deli gibi...
 
yelizle bakıştık.. 
 
ir----n'oluyor ya.. hoşgeldiniz... 
b----  hoşbulduk.. irem.. 
y---- hoşbulduk canım..... bülentle ,ne yapacağım ben..vaz mı geçsem ki.. 
 
b---- heyytt.. nereye vazgeçiyorsun..yelizim.. 
ir----(sarılıp, öpüştük.. ) sen ... bülent.. ayrılmadınız mı ,yani..
 
 
tu---- yok efendim.. şakaymış..bülentin, eşek şakalarından birisi daha.. 
 
ir---- yani bülent.. sabahtan bu yana.. günümüzü mahvettin.. içimizi daralttın , aşkolsun sana... 
geçin masaya hadi... 
 
 
****
 
masadayız.. 
 
tu---- sana ceza .. madem ,yeliz bana bıraktı.. vermiyorum yelizi.. sürün.. 
 
b---- oooo..olmaz ki, abi.. başka ceza ver... yelizi ,zor ikna etmişim zaten.. 
seninle uğraşamam.. 
rüşvet yemezsin,eksiğin yok.. cazibemi de, kullanamam.. kusura bakma yani... 
 
tu---- (gülerek ).. sus serseri.. sus.. 
 
b---- kebap ve tavuk harika olmuş.. pilavda öyle, ellerinize sağlık.. yeliz,birşey  de abine.. bak kaçırırım seni.. 
 
tu---- çok  kaçırırsın.. 
y---- ben bilmem.. abim ,ne derse o... 
 
ir---- ... bülenntt... sen yanmışsın... tunadan, kardeşini almak kolay mı... 
 
b---- salatadan da ,ağzım yandı .. zaten.. bu kadar biber konur mu ya... o sadece seni dinler,irem... yardım et ,lütfeenn... 
zeytinyağlı fasulyeyi, uzatırmısın tuna..
 
tu---- zıkkımın kökünü ye..  hala,aklı fikri yemekte...
 
hepimiz kahkahalarla güldük... 
 
yedik, içtik sohbet ettik.. 
 
gece, biz döndükten sonra..
 yeliz kabul etmiş.. bülentin teklifini.. 
 
yüzüğü de ,parlıyor elinde.. 
ikisi de çok heyecanlı, mutlu.. 
 
yelizin, tunayı abisi olarak görüp.. abim versin beni ,demesi de espri konusu oldu... 
 
b---- ayy.. çok yedim.. elinize sağlık.. 
ir---- afiyet olsun.. bana çok yeme diyordun.. 
 
b---- kocan vermedi ,yelizi.. derdimden yiyorum.. 
 
tu---- desene ,kısa zamanda.. 100 kilo olacaksın.. o zamanda, yeliz istemez seni.. 
 
y---- abiii.. yapma yazıktır.. ya... 
 
b---- hahaha..  tunaa, ben sözü aldım..yüzüğü taktım ..oğlum... 
 bak,gittikçe rolünü gerçek sanıyorsun ..
abi falan dinlemiyeceğim ha.. 
 
tu---- ne yazığı yeliz.. bize ,acıdı mı o.. sabah sabah,moralimizi bozdu..
  ver abi ,dersen veririm.. yoksa hayatta vermem...seni.. 
 
y---- ver abi..
 
tu---- (gülümsedi..) allah ayırmasın.. öyleyse.. en az bizim kadar, mutlu olmanızı diliyorum.. 
hayırlı,uğurlu olsun... 
 
hepimiz duygulandık.. 
kalkıp... tebrik ettik,onları.. tunayla ,bülentin sarılmaları.. dostum,demeleri.. öyle içtendi ki..
gözlerimiz doldu, yelizle..ikimizin... 
ben koşup, fotoğraf makinasını getirdim...
 
resimlerini çektim .. üçünün de.. 
tu--- sen de gel.. irem.. 
y---- ben çekerim.. 
 
neyse resim faslından sonra... 
 
masayı beraberce.. kaldırıp... dondurma ..tatlı, meyve ikramını yaptım... 
tuna tabakları,çatalları..  çıkarıyor büfeden.. 
 
evimizde olmanın, yardımlaşmanın.. 
ve arkadaşlarımızın mutluluğunu ,paylaştığımız çok güzel bir geceydi.. 
unutulmayanlarımın ,arasında yerini aldı tabi ki.. 
 
bulaşıkları yıkamak için, yeliz çok ısrar etti yok dedim.. 
kahveleri o pişirdi.. bende.. biraz olsun yıkadım.. temizledim mutfağımı...
 
çay istemediler.. 
oturduk.. eşlerimizin yanına... 
 
ir---- yeliz.. tarih belirlediniz mi.. 


Hiç yorum yok: