Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

240.bölüm..


biraz sonra.. çiftlik evinde.. 
yatak odasındayız...
 
üstümüzü değişiyoruz, ikimizde..
 
ir---- sanki çok komik birşey söyledim.. gece gece ,o kadar gülmek zorundamıydın... 
hamza kahyadan, utandım... bir de, kucağındayken yakalanmasak.. hadi neyse... 
 
tu---- sen istedin.. kucağına alsan bir türlüü.. almasan bir türlü... 
hem,ne bileyim ben.. yürüyerek çiftliğe geldiğini..
gördü işte.. görsünn.. başkasının kucağındamıydın ki.. allah allaaahhh... 
 
tuna banyoya gittiğinde...
şu meşhur, uzuunn.. biyeli geceliğimi giydim.. gülmemeye çalışarak... kıyafetlerimi asıp.. 
yüzümü sildim.. ay frenkeştayn gibi olmuş yüzüm...rimellerin sayesinde..
saçlarımı açıp.. tokalarımı koydum çabucak.. 
yatağa yatıp.. üstümü  örttüm.. boğazıma kadar... 
 
tunanın çıktığını görünce.. gözlerimi kapattım... 
 
tu---- hıh ..bir de, numaracı.. ben de, hiç görmem ya.. 
 
dudaklarımı ısırıyorum.. 
 
yanıma oturup.. çenemi tuttu.. 
tu---- uyuyan güzeli.. acabaa, öpsem uyanır mı.. 
ir---- uya..............
 
o öpücükden sonra gel de.. gözünü açma... 
gülümseyerek baktım.. tunaya.. 
 
ir---- o neydi ,öyleee... 
tu---- ileri git de.. söyleyeyim.. 
ir---- ben bu tarafta ,yatamam ki... 
 
kendi tarafına geçti.. söylenerek.. daha,yorganı açmadı ama..
 
ir---- dikkat et.. bana benziyorsun.. senin huyun mu ,değişiyor tunaaa..
 
tu---- eee, sayende değişiyordur... her...............
 
yorganı açmasıyla.. yüzünün şekli değişti... gevşedi...
gülerek  attı  kendini ,yatağa...
 
ir---- (saçlarını okşadım.. ) hala, şikayet ediyor musun.. hııı.. .. nasıl güldürdüm bak ,seni.. 
sinir, stres bişicikler kalmadı... (çenesini, avucumun içine aldım..)
aşkıımm ,pamuk gibi oldu.. pamuukkk.. uuu.. yerim benn.. seniii.. 
 
tu----( gülerek.. ) abur cubur, yoktu.. unuttun mu.. gaz yapıyor, sonra.. 
ir---- hah hah hah... 
 
********
 
sabah saat yedide..
gayet neşeli ,kahvaltımızı yapıyorduk ..
 
telefon çaldı.. 
tu---- hayırdır inşallah.. 
 
kalkıp açtı ,telefonu..
tu---- buyrun.. .......... ne oldu,oğlum.. sen ,bu saatte aramazdın... ................
 
ir---- kiiiimmm... 
tu---- bülent arıyor.. 
 
yanına gittim.. telefonu bende ,dinliyorum...sevinçli haber ,bekliyorum ya...
 
b---- ordamısın, tunaa.. sana söyleyeceğim ,birşey var... 
tu---- burdayım, söyle... 
 
b---- biz yelizle ..... ayrıldık.. 
ir----- neeeeeeeee...
tu----  o seni seviyordu.. lan ne yaptın.. kıza..densiz.. 
 
b----....... ben sevmiyor muydum ,sanki.. hanımefendi,evlenmek istemiyormuş.. 
bende böyle devam edemeyiz.. çocuk istiyorum , tuna gibi ..bağırmak istiyorum dedim..
olmaz..  irem gibi ..vücudum bozulsun istemiyorum dedi..
 
ir---- atma bülent.. yeliz ,demez o lafı.. asla inanmam.. 
demek,kendini sevdirememişsin ..ayrılmış,olabilirsiniz.. çokk üzüldüm ama.. kader ne yaparsın..
ben yelizle ,her zaman görüşürüm.. 
tamam mı..
nerede o.. evinde mi.. kimbilir ,ne haldedir..hemen arayayım.. 
 
b---- yok ya.. demek onu arayacaksın... ne bileyim ,nerede.. hiç umrumda değil artık... 
çok bilmiş kocan.. dilini mi yuttu.. o da ,bana destek olsa ya..
 
tu--- burdayım.. bülent.. üzülme..  yeliz  biraz düşünsün, doğru kararı verecektir.. eminim..
 yapabileceğim ,birşey varsa söyle.. 
 
b---- .......... dostum,sağol.. var aslında.. 
 
tu---- nedir oğlum,elimden ne gelirse yaparım.. 
b---- bu akşam, baraj yolundaki.. kolcuoğluna gelin..ikinizle de, konuşmak istiyorum.. 
yeni kararlar ,arefesindeyim..
 
tu---- sen, çiftliğe yada diğer eve gelsene.. daha rahat oturup ,konuşuruz.. hem ne diye, para harcıyorsun.. allah ne verdiyse ,yeriz..
hattaaa.. ......
tunaya bakıp... suss dedim.. yelizi söyleyecekti.. ''ben arayıp çağırırım ''dedim ahizeyi kapatıp... 
 
b--- tamam.. diğer eve gelirim.. 
kebap yap ,bana.. tavuk da ,severim bilirsin..
but,göğüs kanat.. karışık ızgara isterim..  
topaç gibi olacağım.. kendimi yemeye verdim... içki de, olsun.. dağıtıp, nara atacağım... 
şalgam .. halka tatlı, taş kadayıfı da.. unutma, bayılırım biliyorsun..
depresyondayım... ferdi abimizin kasetini dinleyelim.. bağıra bağıra ağlamak ,iyi gelir belki.. 
zeytin yağlı fasulye,cacık ve ezme salata da mutlaka olmalı.. 
 
tu---- bülent..  bu ne lan,  lokantamı işletiyorum ben.. ne bulursan ,onu yersin.. 
sabah sabah.. piyangodan mı çıktın ,nedir.. .............. 
okula gidiyoruz..hadi kapat..  
 
b----kaçta geleyim.. hııı, belki yanımda bir fıstıkla gelebilirim.. söyleyim de... 
 
ir---- aaa... ne diyorsun seennn.. 
 
b---- ben suçsuzum.. ne yapacaktım,yani.. yeliz hanım ,istemedi beni.. kendisi bilir.. arkasından yas mı tutacaktım.. 
dengesiz ruh halindeyim.. zaten,
hem ağlayacağım.. hem de,çivi çiviyi söker misali avunacağım işte.. ahhhh ah... dert bendeee ,derman sendeee...
 
ir---- pess.. vallahi pess.. 
 
tunanın yanından.. ayrılıp,sinirle.. mutfağa gittim.. 
 
tuna da, biraz sonra.. telefonu  kapatıp geldi.. 
moralimiz bozuldu... sessizce oturduk, bir süre.. tabağımızdakileri,yiyemedik bile..
 
tu---- gidelim hadi.. 
ir---- bak tuna.. bu yanında bir (...........) gelirse.. ben hizmet etmem bunlara, söylemedi deme..
 
tu--- cesaret edemez.. öyle dediğine ,bakma sen.. 
 
*****
okula gittik... 
 
birinci derse girdik.. sorun yok.. başımı çevirip ,arkaya bakmadım bile... 
ikinci ders de.. iyiydi.. arada..  tunanın yanına gittim ..
 
üçüncü ders de.. iki gencecik.. öğrenci  geldi ,sınıfımıza.. 
ayy,kız çok şeker..lise öğrencisi gibi.. 
 
sarışın,mavi gözlü.. içimden,bu mu koruyacak beni desem de .
 yanıma çağırdım.. 
 
erkek olan.. arkaya geçti... 
tanıştırdı, galip hoca... 
 
ga--- yatay geçiş yapmış ,arkadaşlarınız.. artık beraber okuyacaksınız.. 
durmuş ve cansu..hoşgeldiniz.. 
 
çok komik,sanki ilk okuldayız.. babasının  tayini çıktı ,der gibi..oldu.. 
 
ikisi de, sağolun dediler.. 
ders başladı.. ben kitabımı ortaya koydum.. cansuyla beraber takip ettik.. 
neyse..  ara verildiğinde.. 
 
ir---- cansu,ben irem.. 
c---- memnun oldum.. irem kara.. 
ir---- (gülümsedim.. fısıltıyla.. ) hiç koruyucu gibi ,görünmüyorsun.. 
c---- görmeni de ,istemem zaten.. 
 
ir---- sizi, mustafa bey çağırdı dimi.. 
 
c----  çağıranı..emir vereni boşver.. bunlar,gizli bilgi..  
adlarımız da ,gerçek değil..
tehdit unsuru ,oluşuncaya kadar.. gayri resmiyiz.. 
 
ir---- sizin mesleğiniz ne.. 
c---- gayri resmiyiz dedim ya,irem.. hiç sorma.. beni arkadaşlarla tanıştırsana.. 
ir---- olur.. 
 
kantine gittik .. 
arkadaşlarla tanıştırdım.. oturduk beraberce... durmuş da... vedatı ,kafaya almış..
dışarıda geziyorlardı.. 
 
çaylarımızı içene kadar.. cansuyu inceledim.. hemen kaynaştı.. gülüyor,konuşuyor..
bizden birisi gibi.. oluverdi.. 
 
binadan içeri girerken.. tunayla karşılaştık.. 
tu---- irem,herşey yolunda mı.. 
 
ir---- hımm.. tanıştırayım, yeni arkadaşımız ,cansu..
tuna başıyla ,hafifçe selam verdi.. 
tu----biz...tanıştık.. 
 cansu hanım,kalacağınız yeri gördünüz mü..
c---- gördük.. ertuna bey.. 
tu---- istediğiniz birşey ,olursa.. bana yada mustafa beye iletin.. 
c---- olur.. dikkat çekiyoruz.. biz girelim.. 
tu---- tamam.. 
 
öğle tatilinde, eve gittik.. 
ben hemen ,yelizin evini aradım.. yok.. 
. hastaneyi aradım.. poliklinikteymiş..
 
açtı.. 
y--- irem.. iyimisin..acil dedi santraldeki arkadaş...
ir----.....iyiyim de... seni merak ettim.. asıl sen iyimisin..
 
y---- hımm.. irem.. hastam var.. sonra konuşalım mı..
ir---- akşam ,yemeğe çağıracaktım seni.. diğer eve..gelirmisin.. 
y--- ................. olur,gelirim.. sağol da.. ne gerek var ki.. 
 
ir--- beraber olalım,istedik.. yelizciğim.. hadi kolay gelsin sana..
y--- sağol,sana da..
 
kapatıp.. mutfağa gittim.. 
yemekleri koydum.. tuna gelene kadar.. yelizin konuşmasını düşündüm..
ayrılmışlar..ikisi de ,ne kadar duygusuz konuştular diyorum ..kendi kendime...
birisi yemek yemek istiyor, birisi iş ile avunuyor herhalde..
 
kapının ,kapanma sesini duyunca...
 
ir---- tunaa.. sen misin..fatmayı gördün mü..
tu---- eveet.. istediklerini söyledim..
ir---- sağol,gel de.. yemek yiyelim.. 
 
tuna girdi mutfağa...oturduk masaya..
 
tu---- konuştun mu.. yelizle.. nasılmış..
 
ir---- evet,bir tuhaflık var ama ne bilmiyorum.. 
gelirim de,ne gerek var ki dedi.. iyiymiş.. çokk duygusuzdu.. hastam var diyip kapadı..
beş aydır beraberler,insan ayrılınca.. 
az da olsa,üzülmez mi ya..acaba biz ,yanlış mı değerlendirdik..
halbuki ben .. dün gece,aşkı gördüğümü sanmıştım.. 
şimdi, çağırmakla hatamı yaptım ki .. diye düşünüyorum.. acayip hayal kırıklığına uğradım.. 
onların, umurunda bile değil.. yada çok iyi gizliyorlar hissettiklerini.. 
 
tu---- kararı onlar verecekler demiştim..kocaman insanlar.. 
hata yapıyor olsalar da,sonuçlarını görecek ..tahmin edecek konumdalar.. 
biz, bir daha konuşmalarını sağlayacağız.. gerisi onlara kalmış..
 
ir---- bülent,yanında bir kızla gelirse ya..yelize ayıp olmaz mı.. 
tu---- beni azıcık tanıyorsa.. gelmeezz.. gelemez.. 
 

Hiç yorum yok: