Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

24.bölüm.
o anda ..beynimde ki bütün ampuller yandı... STADYUM GİBİ AYNEN.. ışıl ışıl oldu heryer..

''kısmet tabi.. bu gece de,olabilir.. dört yıl sonra..düğünümde de.. tanışabilirsin.. ''evet ,tuna böyle demişti..

düşmemek için sandalyeye tutundum, bir elimle...

...annem,arkası dönük olduğundan görmüyor beni..

ama söyleniyor...

ne--- burada ,sıkma pişirecek yer mi var.. çiftlikte yapar verirdik..
şimdi ,sert olur tava da.. acaba elektrikli saçta mı yapsak.. ah irem ah.. kek yaparım deseydin ya.. hem niye sormadan çağırıyorsun ki..


''SÖZLÜM TUNA''
''TUNA'' BENİ TANIYOR, KARŞILAŞMAK ÖNEMLİ .. BELKİ,UMMADIĞIN BİR ANDA YİNE KARŞILAŞIRIZ BELLİ Mİ,OLUR "DEDİ..
BAKIŞLARINI ÇEKMEMESİNİN,SEBEBİ BUYMUŞ DEMEEKKK..
SANA SORMADILAR MI DEDİ... NASIL DA ÜZÜLMÜŞTÜ...
"SANANE DEME "DİYORDUUU...

TABİ YAAAA, SINAVI GEÇERSEM  EVLENMESİ KOLAYLAŞACAAKKK.. BEN DE İYİ NİYETLİ DİYORUMMM.... KANDIRDILAR BENİ...
BABAM KENDİN ÇÖZ DEDİ.. GÜVENEBİLİRMİŞİM..ONA..

TAMAM KABUL EDİYORUM SALAKLIK BENDE.
. ZUHAL BİLE ABAYI YAKMIŞ SANA DEDİ... KÖR MÜYÜM NE... YOK DEĞİLİM.. YOKSA O GÖZLERİ GÖREBİLİR MİYDİM... GAMZESİ BİLE VAR..

BABAM ,BEKAR BİR ERKEĞİ EVE.. YEMEĞE ÇAĞIRACAK OLACAK ŞEY DEĞİL...HELE İKİ ERKEĞİ,MÜMKÜN DEĞİL..
DEMEK TUNAYLA SÖZLEDİN BENİ BABACIĞIM...
ALLAH VAR, SEÇİMİ KÖTÜ DEĞİL ..DEĞİL DE...

 Hİİİİ, SIKMA KIRINTISINI ALIRKEN.... AYYY, YETİNİYORUM DEDİ BANA... AH APTAL KAFAM..YA YETİNMEMİŞ OLSA.........

 AZ ÖNCE.. YİYEMEZSİN ZATEN DEDİ... NE DEMEK BU... KENDİSİ YİYECEEEKKK...
 NEYİM BEN.. ELMA MI..AKLIMI KORU ALLAHIM...

ABİMİN DEDİKLERİ,ANNEMİN DÜN NE BİLİYORSUN Kİ DİYİŞİ..

HER SORU KAFAM DA CEVABINI BULUYOR....

TUNA.. TUNA TUNA


annemin sarsmasıyla kendime geldim...


elini alnıma koydu...

ne-- irem ne oldu.. başını çarptın diye mi, böylesin...
ir--- (salladım başımı ,hafifçe..)  keşke daha önce çarpsaymışım...

ne--- korkutma beni... doktora gidelim, hadi..

ir---  (elimde sıkı sıkı tuttuğum,kaşık ve çatalları.. mutfak masasına bıraktım... ) annee.. benim yatmam lazım..
 yemeğe kaldırmayın.. yardım edemediğim için kusura bakma... hiç iyi değilim..ama doktorluk bir şeyim yok..... tamam mı...

ne--- uyuma sakınn..

 gidip ,yattım yatağıma...

düşünceler beynimde dönüyorlar hala... ne yapmalıyım .. nasıl davranmalıyım..

kulaklarım uğulduyor... başım ağrıyor.. midem bulanıyor.iç kanama belirtilerinin hepsi var... ama niye kalbim ağrıyor.. ben orayı çarpmadım ki..

yanağıma,nedensiz bir damla gözyaşı süzülürken... artık sebebi biliyordum... evet ben şifayı kapmıştım..



*****


beyin sorunlardan kaçmak için..koruma amaçlı alternatif üretirmiş... uyku da en iyi yöntemmiş..

nasıl uyuyabildim,bilmiyorum... ve öyle derin ki...denilenleri duyuyorum da.. gözüm açılmıyor ki...

abim bağırıyor... .

nu--- annee.. doktorun yerini tarif et bana...

---- ben doktorum ,niye inan mıyorsunuz.. müsade edin.. bakayım...

nu--- neye bakacaksın..madem doktorsun.. niye ,ilgilenip hastaneye götürmediniz..
 ya sen..bacımı ,sana mı emanet edeceğim.. başını çarpmış kız.. tek başına eve gönderiyorsun...
 ne dedin bana.. "ben ireme aşık oldum"..aşk bu mu lan..

ah--- nuri yeter, sakin ol... irem istememiş dediler ya...

tu--- hep benim suçum.. nuri haklı.. ısrar da edemiyorum.. sanane derse, ne diyeceğim diye sustum...


nu--- babaa..çıkar şunu ,elimde kalacak... cesaretin olsaydı söylerdin..sözlüsü olduğunu...kabul etmeyeceğini biliyorsun tabi... korkaksın işte...

tu--- nurii, ileri gidiyorsun.. böyle olmasını istermiyim sanıyorsun..

---- bence uyuyor... ve bizi duyduğunu düşünüyorum...



etrafıma bakındım.. kapı aralık.. uyuduğumu düşündüğüne göre.. bana bakmışlar.. demek ki..
ama odada kimse yok...
  doğruldum yatakta.. duyduklarım ,herşeyin yerli yerine oturmasını sağladı.. artık eminim..
demek uyandıramayınca telaşlanmışlar..

 hepsi kandırdı beni ve kandırılmayı da hak ettiler.. madem öyle dedim,kendi kendime.. yine birşey bilmiyorum ben..
. biraz da siz sürünün bakalım tuna bey..


ayağa kalktım..

abimin sesi geliyor..

nu--- gitme  lan , oraya.. yatıyor işte..

tu--- nurii,şaşırma.. ne yapacağımı düşünüyorsun.. aklını mı kaçırdın...

nu--- evet..

ah--- nuriiii ..


tuna ile kapıda karşılaştık...
hayret ve sevinçle bakıyor bana...
tu---- ireeemmm...

ir--- (şaşırmışım gibi..) efendim.. niye bağırışıyorsunuz.. bir şey mi oldu...

abim, tunayı kenara çekerek ..kapıda, bana  sarıldı....

nu---- canıımmm.. bu ne,uykusu böyle .. iyi misin..başını çarpmışsın..

ir--- (tunanın bile gözleri doldu, bize bakarken... ) dur dur iyiyim.. ne var ki..ufak bir sıyrık... yemek yediniz mi..
nu--- ne yemeği kızım, yaa.. ne yemeği.. delirttin beni...

ir--- tamaamm.. özür dilerim.. hadi rahatla artık..

ah---- (geldi kapıdan bakıyor o da... )prensesimm..gel buraya..

çıktım dışarı.. öptü yanağımı...

ir--- ya ne oluyor ,size böyle.. bir şeyim yok..
ah--- olmasın da zaten... hadi yüzünü yıka da yemek yiyelim..

ir---tamam...

****

yemeyi yerken..hepsinin..bakışlarını, üstümde hissediyorum.. konuşturmaya çalışıyorlar beni..

sofradan kalkınca...
, ben kahve yaptım..

veriyorum sırayla.. önce babamla, bülent bey..aldı..

tuna, alırken bana bakmadan fısıldadı...

tu--- korkuttun beni..

ir--- kafam kalınmış, demek ki.. gözüm de kör..

ben abime kahvesini verirken, tunanın kaşları çatılmıştı..ne dediğimi düşündüğüne eminim.. oh olsun..

Hiç yorum yok: