Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

239.bölüm..


tu---- demeeemmm.. ona kendisi karar verecek.. 
y---- sağol tuna.. samimiyetin için.. 
tu---- rica ederim... biz izin istesek.. sabah,erken kalkıyoruz.. malum.. 
 
kalkıp tokalaştık.. 
 
y---- kırmayıp geldiğiniz için,çookk teşekkür ederim.. ikinize de..
ayaklarınıza sağlık.. 
 
ir---- biz de teşekkür ederiz.. çağırdığınız için.. 
(kulağına fısıldadım...) ne karar verirsen,ver.. yanındayım.. 
nişan,nikah ne gerekirse.. yaparız,yerimiz müsait tamam mı.. 
 
y---- iremm.. tuna bir yandan,sen bir yandan.. duygulandırdınız beni.. sağolun.. 
 
b---- ya,bana da söyleyin.. ne fısıldaşıyorsunuz.. 
ir---- kızsal mevzular.. bülent.. bilmen gerekmiyor.. hoşçakal.. 
 
tunayla el ele.. çıktık ...restorandan.. 
yağmur durmuş... burnuma dolan...deniz kokusunu içime çektim... 
 
arabanın kapısını ,açtı tuna... 
ir---- tunaa.. yürüyelim biraz. 
tu---- üşürsüünn.. arabaya binelim.. sahilde dururum.. 
ir---- ya azıcık ,hadii.. 
tu--- iremm...sancılandığını unutma..
 
of laya.. puflaya, bindim arabaya... 
 
hareket ettik ,sessizce... sahil kenarında durdurdu ,arabayı...sahidende.. 
camı araladım.. biraz soğuk ama..  
 
bulutların arasından,parlayan...  ayın ışığı denizin üstünde ..dalgalarla oynaşıyor..
ir----  tunaa,denizin üstündesin bak... (gülümsedim.. )
ışığıımm.. az önce..
ne güzel şeyler söyledin.. bülent 
hakkında ..
sahiden kefilmisin.. ona.. 
 
tu---- evet.. kefilim.. iyidir bülent.. 
ir--- en değerli hazinen ,benim.. öyle mi.. 
tu---- eveet.. şüphen mi ,vardı.. 
 
ir---- yok da.. onu,öveceğim diye dedin ya emanet ederim diye.. işte itirazım ona..
ne ,ikide bir de beni emanet edip duruyorsun.. bülent, babam.. ergün abi..
bu ne.. beni bırakıp da..sen nereye gidiyormuşsun..bakalım.. 
 
tu---- (elimi tuttu..) hıh.. ne gitmesi,irem..  güvendiğimi belirtmek, içindi o.. 
seni ,yanında bırakacak kadar.. 
güven duyuyorum ,demek istedim.. ki, ben kolay kolay ..demem bunu.. 
 
ir---- iyi,gidemezsin zaten.. hele bir dene.. iremin ,diğer yüzünü görürsün... hah hah hah.. 
çok korktun dimi... 
tu----( gülerek.. ) çookk.. başka yüz görmek isteyen, kim.. şu halin iyi.. değişme sakın... gidelim mi
 
ir---- hımm.. gidelim.. ayyy.. hiç ders çalışmadım ,beenn..
 
hareket etti ,gülerek... 
tu----  mazeretim vardı da ,dersin.. sen.. 
ir---- tunaaa.. 
tu---- canıımm... 
ir---- tu naa.. 
tu---- tehlike seziyorum.. 
ir---- tuuuu naaaa.. 
tu---- hah hah hah... neeee... 
 
ir---- birşey soracağım.. doğru söyliceksin ama.. 
tu----.. öyle bir ihtimal mi,var.. cevap veremeyeceğim ,birşey değilse sor.. 
 
ir-----o yılbaşı gecesi, ne yaptınız ... 
tu---- ireemm..  sevmiyorum ya,eskiyi konuşmayı.. hatırladığım çok şey ,acı veriyor.. bana... 
ir---- yaa.. bu haksızlık.. sen herşeyimi biliyorsun ,benim..
 acısız olanları anlat.. 
 
tu----.............acısızı ..yok gibi.. (içini çekti.. ) pekii.. dinle öyleyse..  
bülenti ,sağlam olarak karşımda görünce.. önce sevindim ..sonra da,kızıp..söylendim.. 
tam o esnada ,yeni yıla girdik.. bu serseri ,bana bir sarıldı..  hiç benden o lafları duymamış gibi.. 
zıplıyor.. bağırıyor.. ağzıma çerez tıkıştırıyor.. içki veriyor...ben,biraz sakinleşince..
 ''dostum,şimdi gerçekten ölmüş olabilirdim..   onu mu tercih ederdin ,tek kendini mi ..dertli sanıyorsun..yoksa  ''diyince.. baktım ki, haklı.. 
 
sonrasında
çıktık klüpten.. sabaha kadar,gezdik dolaştık..  
güneş doğarken,deniz kıyısında bir banka yığıldık resmen.. ikimizde feci ..sarhoşuz..
 bülent bir başladı, anlatmaya.. çileli olduğunu biliyordum da,
bu kadarını anlatmamıştı.. birbirimize sarılıp,öyle çok ağlamıştık ki.. hiç unutmuyorum.. 
 
o günden sonra, daha başkalaştı arkadaşlığımız.. kardeşten öte olduk.. 
o , çok zıpır.. ben , çok ağır.. dengeledik.. 
birbirimizi.. 
özveriyi ondan, öğrendim diyebilirim..
hayatı çok zor olmasına rağmen.. kendini hiç bırakmadı..eğlencesinden de ,eksik kalmadı.. 
 
iremm.. irem.. uyudun mu.. 
 
ir---- yok.. dinliyorum.. yelizle mutlu olurlar mı ,sence..
tu---- bilemem..kendilerine bağlı.. onun için.. kararı onlar verecekler.. 
 
ikimizde konuşmadık bir süre...
 
ir---- gelişmelerden sonra..  abinin nikahına gitmemeyi ,düşünüyorsundur.. 
beni, yanlız bırakmamak için... doğru mu..
 
tu---- evet.. düşünüyorum.. 
 
ir---- hıh ..işte.. git lütfen.. bir abin var..bu gününü,kesinlikle kaçırmanı istemem..
ailenle ilgili,mutlu bir hatıran olsun..
beni de, merak etme.. okula, babamla gider gelirim..valla bak.. 
laf olsun diye ,söylemiyorum...
elin.(..............) yüzünden.. hayatımızı zindana mı,çevireceğiz.. 
 
tu---- bilmiyorum,irem bilemiyorum...
 
ir---- ben biliyorum... pes etmiyeceğim.. ona bulaşmadan.. yılımı tamamlayacağım... 
senin,adımı okumanı istiyorum çünkü.. 
(uzanıp, yanağını öptüm..) bu zevkten ,kimse mahrum edemez beni.. 
 
birşey demeden,çiftlik yoluna döndü.. biraz ilerideki ..dut ağacının yanında ,durdurdu arabayı...
 
uzun farlar ,koca ağacı aydınlatıyor...
torpido gözünden.. parlayan birşey aldı.. eline..
 
tu---- irem,gelsene .. 
 
kapıyı açıp indim... 
gecenin karanlığında,sessizliğinde.. serin serin esen ,rüzgar ürpertince.. şalıma sarıldım..
 
tuna elimi tuttu..
tu---- çakıllara dikkat et....
ir---- bak,koşarım şimdi.. 
tu---- hııı, bende öyle diyordum..
 
elimi çekiyorum, gülerek.. diğerini yakalıyor.. 
tu---- dur dur, sahiden düşeceksin şimdi.. 
 
kollarımı boynuna ,koyup.. belimi kavradı.. 
 
tu---- iremm.. burada.. arabanın içinde..seni öptüğümde ürkek ceylan ,gibiydin.. hatırlıyor musun..
ir---- oo,çok zaman geçti ...hafızam çok zayıftır.. hatırlat ,ceylanı nasıl ürküttüğünü...
 
tu----  ya dursana.. birşey söylemeye çalışıyorum.. 
 
ir---- hıh.. daha önce, böyle birşey söylesem.. şimdiye kadar ,çoktan öpmüştün... 
sen ,artık beni sevmiyorsun... 
 
tu---- iremm.. delirtme beni.. sevmediğimi ,nasıl söylersin.. şımarıksın,şı ma rık... 
 
ir---- evettt.. öyleyim.. 
şikayet etme.. bile bile kabul etmişsin,sende ... babam söyledi.. 
 ..madem sevgilinim,elin mahkum.. 
çekeceksin nazımı... kurtuluşun yok, tuna kara...  
 
tu---- kurtulmak isteyen de yok,irem kara.. ama bir izin verseydin de, tamamlasaydım sözümü..
sevgilimsin.. nazlımsın............
 
ir---- durdun,ne oldu.. 
tu---- iremmm.. kızımız olursa ,adı nazlı yada nazlım  olsun mu.. 
 
ir---- (gözlerim doldu ,birden.. sarıldım boynuna, sıkıca... ) olsun.. aşkım.. olsun.. 
 
tu---- (boynumu öptü.. kokumu içine çekerek.. ) nazlı annenin, nazlı kızı olur dimi..
.... bizim,nazlımız  
.. iremmm..
ağlıyormusun.. bak bakayım.. bana.. 
 
bırakmadan.. ağlamaklı bir sesle...
 
ir---............. bak demeeee.. uhuuuu.. uhuu..
 
tu---- canıımmm... ay ay.. çok da duygusallaşmış benim, karım.. 
ağlama ya irem, bir dur ya.. bir dur.. ne diyeceğimi ,şaşırtıyorsun bana... 
 
biraz çekilip.. baktım yüzüne... onunda gözleri dolmuş.. 
gülümseyip.. gözlerimi sildim.. rimeli falan unutup..
 
ir----bana bakma, sen.. üzülmüş de, ağlamış değilim... isim falan ,düşününce.. işte ne bileyim..  
tuhafım zaten.. 
 söyle hadi.. ne diyecektin.. 
 
tu--- (yanaklarımı tutup.. dudaklarımı öptü ,minicik.. )aklımı alıyorsun demiştim ,dimi..
ağaca zarar vermeden.. ikimizin bileceği ,bir işaretimiz olsun istemiştim de.. 
 
ir---- (güldüm...) ne alemsin ya.. gece gece..işaret için mi, durduk burada.. 
hemde ağaca zarar vermeden.. nasıl olacakmış o.. 
 
cebinden 2cm x 10 cm  kadar..olan 
sarı levhayı çıkardı.. 
 
tu---- işte,böyle.. fikri senden çaldım ama.. 
 
aldım elinden.. farın ışığına doğru, eğip... okudum... ''seninim''
 
ir---- (gülümseyerek..) ayyy.. çok hooşş... çakmaktan çaldın ha.. adımız olmadan,iyi fikir..
 tuna ağa ,adını mı yazarmış ağaca...ya bir gören olursa .. dimi..
 
tu---- dalga geçme..ben seni ,kalbime yazmışım.. bu da minicik bir sembol.. sadece.. 
gel, yapıştıralım da.. eve gidelim.. mini mini eteğinle ,üşüdün.. 
 
 ağacın yanındaki taşın üstüne çıkıp... 
boyunun uzanabileceği kadar, yükseğe.. dalların arasına. arkasındaki bandı çıkarıp... yapıştırdı..levhayı..
bana dönüp.. sevinçle sordu... 
 
tu---- nasıl.. 
ir---- sabah daha iyi görürüz de.. çok güzel oldu.. farlar aydınlattığında.. . ışıl ışıl.. görülecek.. 
tuna,düşmez dimi.. 
 
tu---- yapıştırıcı kuvvetli, düşmez... gidelim  hadi... 
 
 birden,aklıma geldi... dudağımı büze büze.. 
ir---- üşüdüm.. be niii kucağına ,alll.. 
tu---- hah hah hah... 
 
***************

Hiç yorum yok: