Translate

14 Şubat 2012 Salı

238.bölüm..


tu---- kötü değil.. biliyorum.. ama insan anlamak istedikten sonra.. 
denilenler farklı, anlaşılabiliyor.. 
bugün olduğu gibi... 
 sen,üzülme... etkilenme diye.. bir şey demeyip.. tepki ,vermedim..
çünkü..bana yıldırımı görmek de ,kar etmezdi.. 
 tahmin edeceğin gibi..
 bir kaşık suda, boğmak istiyorum o şerefsiz.. (................)
 yarından itibaren.. yeni iki kişi gelecek sınıfınıza..bir kız, bir erkek.. 
kızın yanından ayrılma... sana yaklaşmaması için..mustafa beyle ,bulduğumuz acil çözüm bu.. 
 
ir---- (içimi çektim..) anlattım ya ,tuna..benim suçum ,değildi.. 
 
tu---- ben ,biliyorum.. irem.. biliyorum... 
ama o takıntılı (....... )senden karşılık gördüğünü sanıyor...
umutlanmış,onun olmanı bekliyormuş baksana.. adam niyetini,açıkça yazmış.. 
 okuldan uzaklaştırmak  , çare değil.. aynı şehirde yaşıyoruz... 
 fiili hareket etmeden.. polis ,karışamıyor.. 
kaydını da ,donduramıyorsun..
bebek olduktan sonra.. birinci sınıfı ,tekrar okuman, çok zor...
bu kadar,başarılıyken unutacaksın..  yılın kaybolacak.. 
 söz verdiğim halde, belki de hiç bitiremeyeceksin..okulunu... 
offfffffffff.. aklımı kaçıracağım.... neredeyse.. 
 
 yanağımı ,yanağına dayadım.. 
ir---- tunamm.. 
tu---- ................... 
 
ir---- şu anımızın, keyfini çıkaralım.. hıı.. ikimizde,pardon üçümüzde iyiyizz.. 
birbirimizi kucaklıyoruzz..arkadaşlarımızlayızz.. 
hem.. bülent ,yelize evlenme teklif etmiş galiba.. 
yüzünü asarsan.. bozarsın, onların mutluluğunu..tamam mı canım.. relax relax... 
(gülümseyerek ,yüzüne baktım.. ) tunamm... yıldırımdan etkilisin de.. yoksa, çook alınırım bak.. 
 
tu---- (güldü...)  üstümdeki ,etkini bilmiyor musun..  oturalım mı..
ir---- evet.. ama sakın çaktırma..bildiğini.. onlar açıklasın yada belki yeliz söylemek istemiyordur..
tu---- tamam..
 
masaya geldiğimiz de.. ikisi de.. biraz heyecanlı gibilerdi.. 
yalnız kalınca ,konuştular herhalde...
neyse oturduk bizde... 
 
havadan sudan konuşuyoruz.. 
''bu sene çok yağmur yağdı'', ''ürünler bereketli olur.. ''
''ava gidersen.. beni de götür ''dedi bülent..
 
tuna da.. başını salladı falan... onlar,hala konuşuyorlarken...
 
yeliz dudaklarını kemiriyor.. çatalıyla,oynarken.. tabağındaki meyveyi ... delik deşik etti.. 
 
ona doğru ,eğilip... mırıldandım..
ir---- yelizz.. işkence ettiğin,meyveyi ..bülent olarak mı ,görüyorsun yoksa.. 
y---- hıı.. haa.. ızdırabım,çok mu belli... 
 
ir---- hımm, cevap mı bekliyor.. senden.. 
y---- evet.. ben,ne diyeceğim iremm.. 
 
ir---- (elinin üstüne ,koydum.. elimi) sen akıllı bir kadınsın... beni çok rahatlatmış.. düşüncelerimi netleştirmemi sağlamıştın.. yardım etmek isterdim ama biliyorum ki.. bunu sadece sen yapabiliyormuşsun...  bana değil,gönlüne sor..
 
gülümsedi.. gözleri dolu dolu... 
y--- benim hiç kardeşim yoktu ,biliyor musun.. 
ir---- benim de,kız kardeşim yoktu.. yeliz..
 
tu---- hanımlar.. tatlı ister misiniz.. 
b---- tunaa..  seni dalgın gördüm.. doğum günü, kutluyoruz herhalde..
tu----................
b---- pasta pasta.. 
iremm.. yardım et.. tunanın dilinden ,sen anlıyorsun... 
 
hepimiz güldük... 
tu---- ya pardon.. aklım başka yerlerde.. 
bülent ''benim de '' dedi.. kısık sesle.. 
 
garson.. üstünde mumları yanan, pastayı getirince... yelizle ,bülentin .. birbirlerine.. 
bakışına tanık oldum.. 
ooo,tamamdır..  ateş bacayı sarmış çoktan... 
 
alkışladık.. 
yeliz pastayla ,arasında duygusal bağ kuruyor sanki... alevlere bakıyor.. hala.. 
ne üfledi, ne de kesti.. 
 
b--- yeliizz..  sen üfle.. bana ihtiyacın olursa... operatör olarak ,itina ile ...ben keserim... 
 
başını kaldırdı.. gülümseyerek... 
y---- evet.. sana ihtiyacım olacak ..sanırım.. 
b----  her zaman...hayatım..  nerede .. .ne kadar, nasıl olacağı .. sana .. .............
 
y---- peki,bülent... 
b---- .................. peki ?
 
üfledi mumları.. kutladık yelizi, tekrar... 
 
pastayı... kesmesi için, bıçağı bülente verdi.. 
 
bülent ...çok ciddi.... bu kadar,titizlikle pasta kesildiğini görmemiştim.. 
 
ir---- bülennt.. ameliyat olmam ,gerekirse.. cerrah olarak ,seni istiyorum... bu ne, yaa.. 
 
b---- he he he.. el alışkanlığı ,ne yaparsın.. şuradan kalp şeklinde,pasta çıkarayım da gör sen.. 
 
y---- tunaa, bülenti en iyi sen tanıyorsun... yardım et ,bana.. 
 
b---- hiiiii... kaderim, tunaya mı bağlı yani..  bana ait ,iyi birşey  der mi bu adam... 
 
tuna elini ,bülentin omuzuna koydu... 
 
tu---- (gülerek..) yeliz, ne için soruyorsan... bülente ,her konuda kefilim ... 
deli doludur,az çapkındır... ama sözüne güvenilir, bir dosttur.. çok sıkıntıya gelemez.. dağınıktır..
çalışkan ve çok merhametlidir.. bunları sende biliyorsun nasılsa.. 
 
pastaları ikram etti... yiyoruz.. 
 
b----  tuna..şok oldum.. aslan arkadaşım ,bana kefilsin ha... 
 
tu---- ne sandın..tabi kefilim.. yeliz.. başka bir soracağın ,varsa buyur.... 
 
y---- benim annem ..babam, kardeşim.. hiç kimsem yok.. aynı bülent gibi.. 
kızın olsa bülente, verirmiydin.. 
 
tu---- oooo.. bu ağır oldu.. 
b---- verirdim de ,tunaaaa.. lütfeeennn.. 
 
 
tu---- kes lan.. yılışık.. kızım yok, bilemem... olsa da,ben kızımı  veremem.. ki, zaten...  
baba istiyorum.. aşık oldum demesi lazım.. şimdilik bunu düşünemiyorum bile... 
ama şöyle söyleyim..  en değerli hazinemi ,ona emanet ederim.. 
 
b---- tunaa.. abartma lan.. satarım ,hazinen falan kalmaz bak... 
 
güldük hepimiz... 
 
tu---- satamazsın.. ben, iremi kast etmiştim.. 
 
benim gözlerim doldu... tunaya bakarken.. 
 
b---- oooooo... bak ,bu daha ağır oldu..  gurur duydum.. 
lan tuna,madem bana bu kadar güveniyorsun.. lafı ne dolandırıyorsun.. 
anlamadın mı sanki,kalpten gideceğim şurada.. yeliz,al bu adamı desene.. 
 


Hiç yorum yok: