Translate

14 Şubat 2012 Salı

237.bölüm..


güzel bir balık restoranı burası.. 
içerisi kalabalık... canlı müzik var.. 
 cam kenarında.. ikisi oturmuş.. konuşuyorlardı... 
bülent.. bizi görünce... gülerek,ayağa kalktı... 
 
b---- nerede kaldınız ya , öldük açlıktan.. hoşgeldin irem... 
ir---- hoşbulduk bülent... tuna beni ,bekledi...
tu---- ne inanıyorsun,irem.. tabağına baksana.. başlamış,bile beyefendi... 
 
ben yelize  sarılıp.. tebrik ettim.. 
o da ,beni tebrik etti... 
hediyesini verirken ... nice yıllara dedim... fısıldadım, sonrada.. 
''gelecek yıl ,kutlarken.. bülentin konumu ne olacak ''
 
güldü... 
 
tunayla bülent de.. bizim oturmamızı bekliyorlar... 
 
tu---- yeliz, yaş günün kutlu olsun.. 
tokalaştılar..
y----- çok teşekkür ederim.. tuna.. gelerek,mutlu ettiniz beni.. 
oturduk... 
 
ir---- bülent öyle bir çağırdı ki... okul var ama gelmemek olmazdı.. yelizciğim... 
 
y---- sağolun.. bana da, sürpriz oldu.. nöbetten çıkıp.. nasıl geldiğimi bilemedim... 
 
tu---- yapaarr.. 
b---- yaparım tabi... dertli gibi söyledin de... 
tu---- dertli değilim de.. sürpriz niyetiyle.. korkutmuştun beni ,yalan mı..
b---- hah hah hah... 
 
garson balıklarımızı getirdi.. 
b---- umarım beğenirsiniz.. gecikince,ben söyledim.. mecburen.. 
ir---- iyi yapmışsın.. niye korkuttun tunayı.. söyle bakayım.. 
 
b---- okuyoruz,İstanbulda.. evde ,kös kös oturuyor.. bu beyefendi.. yeni taşınmışım  ,yanına da..
 
tu---- atma,ders çalışıyordum.. 
b---- yılbaşında, dersi sen çalışırsın zaten.. çıkalım diyorum,kızlarla..azıcık gezelim.. dağıtalım.. 
yok diyor..
birde.. sen git diyerek ,göndermeye çalışıyor beni.. 
aklıma koydum,evden çıkaracağım mutlaka... 
tunaa.. ne sevimsiz adamdın ha.. iremle tanışınca ,yüzüne nur geldi.. 
 
tu---- hah hah hah... gelmiştir.. 
ir----büleent, öyle demeee..  
 
b---- iyi iyi.. demedim..... 
tu---- ..gönderdim bunu evden.. yarım saat sonra.. zil çaldı.. 
açtım,kapıcı... telaşla arkadaşınıza araba çarptı.. ambulansla hastaneye götürdüler.. dedi..
 
b---- hah hah hah... iki paket kent sigarası rüşvet verdim.. ki, bulunmuyor.. havada kaptı adam.. 
adresi de yazdım.. eline ver.. mutlaka gelsin . durumu ağırdı de ..dedim... 
 
tu---- evden nasıl çıktığımı, bilmiyorum.. hangi hastaneye götürdüler diyorum... 
bülent bey yazdı diyor.. da.. yine ayıkmadım.. kağıdı kaptım.. elinden.. 
aceleyle taksiye binip.. şöföre verdim adresi.. hastam var,çabuk ol dedim.. 
hastaneye gittiğimi sanıyorum... tabi.. 
taksi, bir gece klübünün  önünde durdu.. 
şöför " sizin hasta ,buraya gelmiş ..tedavi için ilginç bir yer "dedi.. 
 
b---- hah hah hah... tuna içeri bir girdi.. siniri ta oradan bile belliydi yani.. 
loş ışık olmasına rağmen, beni gördü.. 
ahh ah...gerisini ,ne siz sorun.. ne de, ben söyleyim...  bir ay.. dişsiz gezdim.. 
 
tu----  yalancıı.. hak etmiştin aslında.. ama şeytan tüyü var sende.. 
 
ir--- bülenntt... sakın ,bana böyle bir şey yapma ha.. kalpten giderim.. oracıkta..
 yelize ne dedin de, getirdin kızcağazı..... 
 
b---( yelize bakarak) kendisi söylesin... 
 
yeliz hafifçe ,kızardı sanki... 
 
y---- ........... iyi ki ..geldiniz de, beraberiz.. .. şerefinize.. içiyorum.. 
ben de,suyumu içtim... onlara eşlik etmek, adına ..
 
b---- hediyeni açsana yeliz.. bu pinti herif ,ne almış merak ettim..
tu---- sana ne,lan.. hem irem aldı.. bende ,bilmiyorum yani.. 
 
b---- ee, öğrenelim işte..
tu---- büleenntt.. karışmasana .. belki özel... ne laf anlamaz ,adamsın... sen..
 
b---- amma uzattın ha.... özelmiş.. benim bilmeyeceğim, ne özeli var.. yelizin.. 
 
yeliz masanın altından ,bana yüzük kutusunu gösterdi..
ben sevinçle.. neler oluyor diye, göz kırptım...
o da, bilmiyorum der gibi.. kaşlarını kaldırdı.. 
 
bülent.. paketi açmaya uğraşıyordu.. 
tuna eğilip ,kulağına birşey söyleyince.. 
 anında, bıraktı paketi.. ay çookk komikler ,çok..
 
uzanıp aldım, paketi... 
ir---- al yelizciğim.. sen aç.. 
tu--- b---- hayıırr.. 
 
ir---- hah hah hah... 
y---- ne oluyor ya... tepkinizi anlamadım.. 
 
b---- gereksiz bir meraktı ,benim ki.. irem aldıysa.. güzeldir mutlaka.. 
 
yeliz.. açtı paketleri.... 
y---- ayy çokk güzelmiş iremciğim.. sağol.. zahmet etmişsin.. 
 
fuları boynuna, bağladı hemen.. 
tuna ve bülent bakmıyorlar.. sohbet ediyor, gibiler.. 
 
y---- bülent baksana.. görmek için.. acele ediyordun hani.. 
 
bülent başını çevirip ..gömleği de.. görünce.. tunaya bir bakış attı...
tuna da.. bana tabi... 
 
b--- güle güle kullan ..yelizciğim.. 
 
tu---- evet.. iyi günlerde.. kullan.. irem hanım.. dans edelim mi.. 
ir---- (gülümsedim.. ) ıııı, istiyorsan.. olurr.. tabi dee.. 
tu---- (kalktı ayağa... gülerek..) evet.. istiyorum.. 
b---- allahım aklımı koru... tuna dans etmek istiyormuş... 
tu---- çok konuşmaa..
 
piste çıktık.. 
dans ederken... 
 
tu---- seni ne yapmalı.. bilmem ki.. 
ir---- sev beni..aşkımm..  sadece sev... 
 
tu---- bana, oyun oynarsın hıı.. 
ir---- ne oyunu tunaa.. 
 
tu---- paketten..  pembe  renkli, birşey çıkacak sandım..
ir---- onun gibi,birşey daha var evde.. ama madem kızdın bana.. göstermem bende... 
 
tu---- ..................... 
ir---- ...................... 
 
tu---- şaka dahi olsa.. araya üçüncü kişiler girdiğinde.. işin boyutu değişir..hep,doğruyu söyle bana..
açtırmamak için..bülente , yalan söylemiş gibi oldum... . 
 
ir---- ya maksadım...
 
tu---- kötü değil.. biliyorum.. ama

Hiç yorum yok: