Translate

14 Şubat 2012 Salı

236.bölüm..


çiftliğe gittiğimiz de.. 
ben park edip.. inince.. 
tuna ,seslendi arabanın içinden... 
 
tu---- iremmm.. nereye gidiyorsun..hani tahlil yaptıracaktın.. gel,beraber gidelim... 
 
ir---- benim hiç keyfim yok.. kalmadı.. 
yarın giderim... yatmak istiyorum... 
 
arabayı,durdurup indi.. aşağıya.. 
 
tu----  bekle.. 
ir----..............
tu---- koy, elindekileri... gel benimle.. 
ir---- tuna... inan ki,hiç halim yok.. benim.. 
tu---- hadiii... 
 
çantamı ,kitaplarımı içeri koydu... şemsiyeyi almış... 
 
omuzuma sarılıp.. yağmurun sesini duyarak... ahırlara doğru.. yürüttü beni.. 
çakılların üstünden.. ağır adımlarla gidiyoruz.. 
 
mis gibi toprak .. ot kokusu ,geliyor burnuma... ama ben berbatım.. 
beline koydum,kolumu.. başımı da omuzuna yasladım.. hızlı hızlı nefes alıyor ,tuna..belli çok gergin.. ama bana hiç birşey demiyor.. 
 
sessizce.. içime akıtıyorum, göz yaşlarımı.. ne saçma ve anlamsız bir durumdayız.. yine..
bir kendini bilmez ,yüzünden.. hiç yoktan, ne haldeyiz.. 
 
ahırın kapısına, gelince.. kapattı şemsiyeyi.. duvar kenarına dayadı.. 
 
tu----  yatıpta.. içini karartma ,istedim.. yıldırımı görünce.. moralinin düzeleceğini umuyorum.. . 
gülümsedim.. 
ir---- tunam.. sağol.. çok düşüncelisin.. 
tu---- sen de sağol.. bir tanemm.. 
 
yürüyüp ,atların olduğu kısma geçtik.. 
gerçekten yıldırımı görünce.. gözlerime inanamadım... 
hem çok büyümüş.. annesinin boyuna gelmiş.. neredeyse.. 
hem de.. çookk güzel.. olmuş.. çook.
 
yarım kapıdan ,başını uzattı..
tunanın okşamasıyla.. oğlummm.. demesiyle kendinden geçti..
 
sevsin diye.. başını eğip..
şımarıklık yapıyor.. cekedinin ,cebindeki   mendili ısırıyor.. oyun oynar gibi.. 
 
tu----  oğluumm.. bak, kim geldi.. merhaba de ,bakalım... 
 
yıldırım.. homurdanarak.. elime eğildi.. 
 
ir---- ayy.. sen ne kadar  tatlısıınn.. ..
 
 boynunu ,simsiyah uzun.. yelelerini okşadım..
 sıcak ,kadife tüylerine dokundum.. 
 
tu----  nasıl ,sana söylediğim gibi değil mi.. 
 
başını ,aşağı yukarı sallamaz mı...
ben nasıl gülüyorum.. 
 
ir---- (sarıldım, tunanın beline... ) sen ,beni mi anlatıyorsun hııı.. 
dedikodumu mu ,yapıyorsunuz..senin gibi şımarık.. bir sahibin var mı ,diyorsun..
 
tu---- (gülerek..) evet.. çok güzell.. çok akıllıı.. aklımı başımdan alıyor .. da,diyorum.. 
 
yıldırım ..aynı atının ,tunaya yaptığı gibi.. burnuyla, omuzumdan itiyor beni...
ya,çekil diyor.. ya da.. genetik,sevgi gösterisi ..bilmiyorum... 
 
tu---- şişştt... kıskanmaa.. 
 
yıldırım.. çekti başını.. aramızdan.. kapıdan da, uzaklaştı.. 
içeride.. huysuzlanıp.. kişniyor.. 
 
ir---- tunaa.. anlıyor senii.. sen ,ne zaman alıştırdın kendine..şuna bak.. küstüüü.. 
 
tu---- hah hah hah... onlar, sevildiğini .bakışından bile anlar.. evleninceye kadar..
sabahları çok erkenden.. kalkıp...
otlarını verdim.. bakımını yaptım,taradım.. okşadım.. konuştum..
burada kaldığımızda da.. 
her fırsatta.. sevmeye geldim.. bak,şimdi... uzaklaş biraz... 
 
ben iki adım geriye çekildim... 
 
tu---- oğlumm.. gel buraya,küsmek yokk... 
 
yıldırım, başını tekrar uzattı.. ay nasıl mutlu.. sevdiriyor ,kendisini.. tunaya... 
 
tu---- aferiinn.. şekeri hak ettin.. 
kapı kenarında asılı torbadan.. şeker alıp.. yedirdi.. 
 
****
 
hava iyice kararmış.. 
eve geldiğimiz de.. ikimizde.. ellerimizi yıkadık önce... 
yağmur da şiddetlendi... biz dönerken.. 
biraz ıslandı üstümüz... 
 
ceketleri çıkarırken... 
tu---- nasılsın,şimdi.. 
ir---- iyiyim... sen de.. çook akıllısın.. kendime geldim.. ustaca,manevraların.. işe yarıyor.. 
 
tu---- sevindim.. gidecekmiyiz, Mersine... 
ir---- hımm.. evet gidelim.. ayıp olur.. geliriz dedim ya...
 
yukarı çıktık... 
 
ben üstümdekileri  çıkarırken.. dolabımı açtım.. .. bakarak..
ne giyeceğime ,karar vermeye çalışıyorum..
 
ir---- tunaa.. nerdesin.. 
tu---- banyodayım.. duş alacağım.. yıldırımın kokusu gitsin.. üstümden.. 
 
ir---- ne giyeyim yaa.. 
tu---- ne istersen.. 
ir----( pis pis güldüm... ) demeekk.. öyle... tamam,canım.. 
 
siyah çorabım, siyah.. mini eteğim.. kırmızı,dik yakalı.. ince kazağım.. 
siyah boncuklu, uzun kolyem ve sallantılı küpesi... 
tepeden, topuz yaptığım saçlarım.. ve biraz belirgin makyajımla... hazırım dedim kendi kendime.. 
kısa topuklu ,rugan ayakkabılarımı  da giyince..... 
bacak bacak ,üstüne atıp.. koltuğa oturdum... 
parfümümü ,sürdüğümü söylemiş miydim... 
 
tuna banyodan, çıktı da.. henüz beni görmedi..... 
 
tu---- iremm.. canıımm.. ben ne giyeyim.. 
ir----- bilmem.. 
 
dönüp ,beni görünce... şaşkınlıkla gülümsedi.. 
tu---- vaaavvv....  çokk yakışmış.. ayağa kalk bakayım... 
 etek yukarı çıkıyor.. ayağını salladıkça...dikkat et ,bence... 
 
ir---- ne olurmuş.. karşımda sen,varsın... çıkarsa çıksın.. 
 
 yanıma gelip.. ayağa kaldırdı.. elimden tutarak... 
 
tu----hiç sorun değil.. eteği çıkarırım da,Mersine gidemeyiz.. o zaman.. 
(eteğin boyuna bakmak için,döndürdü beni..) giymişsin de.. değiştirme yüzden ne.. 
 
ir---- "0" .. nasılsa ,çookk uzun zaman.. bir daha giyemeyeceğim..
fırsat olmuş, kocamla  beraber ..uygun bir yere gidiyorum ..diye giydim ,tuna.. 
 
tu---- .......peki.. 
 
 
*****
 
Mersin de.. yağmur ,nasıl yağıyor biliyor musunuz.. silecekler yetişmiyor... 
 
bülentin dediği ... yeri bulduk da.. 
 
 
ir---- tuna.. dur,yelize birşey almadık.. 
tu----  evet de,burada ne alabiliriz ki... saat sekiz olmuş.. kapanmıştır her yer...
ir---- şöyle bir dolaşalım... belki açık  bir yer. görürüz.. 
 
hareket etti ,caddeden ağır ağır  geçiyoruz... 
 
tu---- ne gibi birşey.. düşünüyorsun.. 
ir---- bilmiyorum,görünce söylerim.. 
 
beş dakika geçmişti ki...daha önceden, alışveriş yaptığım ...bir mağazayı açık görünce.. 
 
ir---- tamam tamam...  sağa yanaş... sen inme... ben alıp gelirim... 
tu---- burası mı.. kıyafet mi ,alacaksın.. 
 
ir----- belki.. 
tu---- niye ,ben gelmiyorum.. 
ir---- senin görmemen, gerekiyor belki... 
 
tu---- hııı.. benim görmemde sakınca olan birşeyi.. senin alman ,abes olmaz mı..
ya ,yanımızda açarsa... hediyesini.. 
 
ir---- of tunaa.. söylerim..açmaz.. 
 
****
 
yelize, beyaz bir gömlekle..  şık bir fular aldım... zaten ,tuna benimle gelmesin diye söylemiştim..
''görmemen gerekiyor ''lafını.. pazarlık yapılmıyor ki,yanında.. 
 
hediye paketleriyle.. arabaya geldiğimde.. şemsiyemi kapayıp bindim.. 
 
tu---- çok geciktin,irem... neredeyse geliyordum..yanına.. 
ir---- pardon hayatım.. seçtim işte..şimdi ,içime sindi.. gidelim hadi..
 
hareket ettik... 
 
tu---- ne aldın.. 
hala..görmemem gereken, birşeyi..
 ...senin vermenin ,uygun olmayacağını düşünüyorum..
 
ir---- herhalde.. iç çamaşırı almadım,ben de..
tu---- aman içimi rahatlattın.. iyi bari...
 
ir---- şöylee... dantellii... 
tu---- tamam tamam... sormadım.. 
ir---- hah hah hah... 


Hiç yorum yok: