Translate

14 Şubat 2012 Salı

222.bölüm..


masada üç kişi var sanki.. halit beyle sohbet ediyoruz.. zaman ilerledikçe,epeyce samileştik.. 
babamı da tanıyormuş.. işlerden falan ,konuşuluyor... 
 
ben de hatırladım.. 
annemlerin perdesini, koltuk yüzlerini onların mağazasından almıştık.. 
kumaş denilince ,bir numaradır.. bir çok da,şubesi var.. 
 
tunaya hafifçe eğilip.. fısıldadım.. 
ir--- lavoboya gideceğim.. 
tu--- tamam.. 
 
tu--- izninizle halit abi.. 
---- tabi tabi..
 
biz salondan.. dışarı çıkarken.. gülen de.. girecekti..tam,
 nını nı nıııııı...
karşılaştık.. . 
 
g---- oo, nereye..
tu---- sana ne.. 
 
g---- bende davetliyim de,yani...amcamla konuşacağım.. 
tu--- biz dönene kadar,gidersin umarım....aynı yerde bulunmak dahi,istemiyorum.. 
 
birbirine kenetlenmiş ,ellerimize baktı.. 
 
g---- niyeymiş.. çok eğleneceğimden ,eminim... 
 
tu----  halit abiye,saygım var.. ama niyetin buysa.. hiç çekinmem,ben de eğlenirim bilesin..
sakın zorlama ...oturacaksan da ,ağzını bile açma.. 
 
g---- cici karıcığın ,çok üzülecek desene.. malum geçmişini duyacak.. 
 
ir---- niye üzülecekmişim.. 
tek laf edersen,tunayla alakalı.. senin geçmişini söylemeyen şerefsizdir.. ve tabi seni yolmayan da.. 
diyorsan ki... amcam da duyabilir.. hodri meydan.. 
 
 
g---- (gülümsedi.. ) çok ateşlisin ,tam...........
 
elimi kurtarmaya çalışıyorum da.. bırakmıyor ki.. tuna.. 
 
tu---- irem.. gel.. 
yürüdük.. lavoboların  tarafına..
 
ir---- niye elimi bırakmadın.. 
 
tu---- hadiii, sakin ol.. istediği de,bu zaten... 
sen de, bırakmamıştın unuttun mu.. gir sen... bekliyorum.. 
 
ir----o başka,bu başka..  onun kocası vardı.. bu sırnaşıyor.. bak, masada abuk bir laf ederse... sakın ,engel olma bana... mazeretim var.. çokk sinirliyim ,altüst olmuşum zaten... 
 
tu---- ireemm.. yeri değil.. 
ir---- iyi valla ,bu ne yaa.. 
 
girdim içeri... on dakika ,kalmışımdır herhalde..
 
dışarı çıktığımda.. tuna koridorun sonunda.. bekliyordu.. 
 
gittim yanına... 
tu---- iyimisin.. sakinleştin mi.. 
 
ir---- ne sakinleşmesi ya..sen de maşallah buz gibisin,yani.. 
 ben ,etek dar..üstüne nasıl,otururum diye.. onu düşünüyorum.. 
 
tu---- hah hah hah... buz gibi ha.. hahh hah hah..
ir---- gülme tuna.. çok ciddiyim,ben.. 
 
tu---- (elimi tuttu ) eteğin darlığını sorun etmene ,gerek kalmadı.. gözünü,korkuttun herhalde.. şimdi gitti..
 yüzün gülsün de.. içeri girelim... 
 
ir---- tuh ya.. hayal kırıklığına ,uğradım.. ama vazgeçtiğini sanmıyorum... 
 
tu----  irem ,amacı rahatsız etmek.. sen niye oluyorsun..onu anlamıyorum.. 
 
ir---- ateşli diyor birde, (.................).
tu---- (gülerek.. )küfürbaz sevgilim.. yürüüü... 
 
****
 
yemek salonuna girdiğimizde.. 
 
masada ki, gerginlik görülmeyecek gibi değildi.. 
halit abi,çok kızgın... söylenip, ters ters bakıyor karısına... 
 
ir--- tunam.. dans edelim .. birşey olmuş.. burada.. 
tu---- edelim .. canımm.. 
 
pistteki kalabalığın ,arasına karıştık.. 
sarıldı belime... 
kulağıma da " irem ,sana stres yasaktı.. elimizde olmayanlar için,birşey yapamadım ama buna değmez bile.. lütfen sıkma canını "
 
ir---- ( içimi çekip ) üç kişi,dans etmek.. nasıl bir duygu.. 
 
tu----(gülümseyerek,baktı ) henüz anlayamıyorum..
sen daha şanslısın.. 
o konuda.. müthiş birşey olmalı.. 
 
ir---- şanslı olduğum, çok şey var ... herhalde
öyledir..  biryere sığamadığımda da,
böyle düşünecekmisin bakalım... 
 
tu--- cefasız,sefa olmazmış.. katlanacağım artık... 
ir---- tunaaaaa.. 
 
tu---- aşkıımmm.. şaka şaka.. ben ,kalp atışında takılıp kaldım...  yarın mı ,gideceğiz doktora... 
 
ir---- hııı, yokk  yarın ararım... ertesi gün pazar zaten... sonra okul açılacak..gidemem.. 
 hafta sonuna kadar da.. dersler başlar.. vaktim olmaz.. hülyanın nikahı da var.. 
 
tu---- eee.. başka bahanelerin de ,vardır senin... 
ir---- tunaa, korkuyoruumm.. 
 
tu---- mantığın,korkunu yenecektir.. eminim.. 
ir---- umarım.. oturalım mı.. halit abi,hesabı istedi.. 
tu----istesin,almazlar ki.. talimatım var.. 
 
oturduk yerimize... 
---- gençler, kusura bakmazsanız.. bizim kalkmamız gerekiyor.. irem kızım, çok memnun oldum
hani derler ya.. turnayı gözünden vurmuş diye.. ertuna da,öyle yapmış.. allah mutluluğunuzu daim etsin.. 
 
tu--- ir--- amin.. 
 
tu---- abi, yapabileceğim birşey var mı.. canın sıkılmış senin.. 
---- yok ertuna, siz keyfinize bakın..  bende,bu aile oldukça.. çok canım sıkılır ,daha... 
 
hepimiz kalktık ayağa.. tokalaştık... ikisiyle de.. 
 
---- ödemişsin,teşekkür ederiz de.. ben davet etmiştim,sizi.. 
tu---- önemli değil abi.. düşünmen yeter.. 
---- sağol... hoşçakalın... 
 
halit abi önden.. karısı da.. arkadan.. yürüyüp çıktılar salondan.. 
 
ir---- ne oldu acaba.. 
tu---- ailevi birşey demek ki..
 
ir---- karısını görünce ,adama hak vermemek elde değil.. 
eee,herkes turnayı gözünden vuramıyor ,tabi..
 
tu---- (gülümseyerek... ) haklısın.. avcılık zor.. attın mı, vuracaksın.. ikinci şansın yok.. 
ama önce ,sen beni vurdun.. 
 
ir---- tek fark.. ben bilmeden.. sen bilerek ve isteyerek.. 
 
tu---- evet.. çookk istedim,çook...  tatlı yer misin.. 
ir---- yok.. hayatım...  gidelim..hadi... 
tu---- olur.. 
 
****
 
evimize gelip.. yattığımızda.. 
 
 
tu---- yarın sen dinlen..ve randevu al..  ben erkenden giderim..çok işim var...  
bana saati bildirirsin..,doktora gideriz.. unutma sakın.. 
 
ir----......................
 
tu---- iremm, gözün kıpırdıyor..uyanıksın, bırak numarayı.. 
ir---- ...................
 
saçlarımdan enseme inen elinin sıcaklığı,dudaklarının yumuşak temasına .. dayanmak ne mümkün..
kendimi ele verdim ama zaten o da biliyordu.. uyumadığımı.. 
 
 
************
 
 
sabah,
 
tunayı gönderdikten sonra... 
doktordan randevu aldım.. saat dörtte.. gideceğiz.. 
 
yeri de.. bizim eve yakınmış zaten.. 
sonra da, yaylaya gitmek istiyorum... 
 
biraz,uzaklaşalım istedim.. tunanın haberi yok tabi.. bir kaç parça, kalın eşya alıp.. poşeti hazırladım..
yatağımı kapatıp.. mutfağımı topladım... 
 
bazı işlerim vardı.. bitirdikten sonra...
. sevim teyzemi ve saadet teyzemi aradım... 
 
sevim teyzemle muhabbet ettik.. 
babam gece onları da aramış... taa oradan hissettim ,benim için mutlu olduğunu.. 
özlediğini, sevindiğini.. bebek için ,ne dualar etti sağolsun.. 
canım benim,bir çırpıda.. istediğim birşey olursa.. yapabileceğini.. ve uğramamızı .. söyledi.. 
o çok başka ya... 
 
 

Hiç yorum yok: