Translate

14 Şubat 2012 Salı

220.bölüm..


 
doktora teşekkür edip.. dışarıya çıktık.. 
hala büronun olduğu yere yakınız.. en yakın hastaneye gelmişiz ,demek ki.. 
 
tu---........ tuh ya dedin.. ne oldu.. bir şey mi,alacaktın.. birşey mi,yapacaktın.. söylesene... 
 
ir--- (içimi çekip,gökyüzüne baktım.. yağmur damlaları düşmeye başladı bile... )
kalsın şimdi..  gidelim.. evimize.. pelte gibiyim.. 
 
tuna yerine oturup, arabayı çalıştırdı.. park yerinden çıkarken..
 bir daha, hastaneye hiç gelmemeyi diledim..
 
"""""'' tabi o zaman bilmiyordum.. 
neredeyse orada yaşayacağımızı... offff... şimdi ,söylerken bile içim acıyor... 
ne bitmez tükenmez sabrımız ve sevgimiz varmış meğerse... ''"""""""""
 
 elimi tutunca... başımı çevirdim... 
ir---- ne oldu ,tunam..
tu---- asıl sana ,ne oldu..iremim... iyiyim demedin mi.. doktor da,onayladı...  dalgınsın.. ne istediğini de ,söylemedin..
 
ir----- ben dalgın olmayayım da,kim olsun tuna...
 iki gün,yok yok.. dört günde yaşadıklarımızı düşünsene... 
sedat bey nasıl öldü, demeye bile korkuyorum... vahide hanımın dediğini duydum.. 
sedat beyin elindeki.. tabancayı düşürmüşsün.. ya sana ,ona ve bebeğime birşey olsaydı...
bayılmak adetimmiş gibi,sık sık başıma geliyor.. 
 gözümü ,hastane odalarında açıyorum...
 
kocamın yaş günündeki, nikaha gidemeyeceğim.. sınavım varmış... 
yangındı, yurttu.. öğrencilerdi.. 
davalar,polis .. peşimde gezen bir sapık.. okul açılacak ve ben -nasıl olduğunu anlamasam da - hamileyim...
 unuttuğum var mı... 
hııııı, seni ve sülaleye ..canlı yayın yapan.. babamı  atlamak olmaz.. tabi... 
hülyanın nikahını ve nuriyi de,aklımdan çıkaramıyorum... 
herşey ters gidiyor.. 
gecikmeden, adağımı.. yapmak istemiştim ben.. yağmur  yağınca ,kalsın dedim.. 
 
tu---- (elimi ,dudaklarına götürüp.. öptü minicik.. ) 
dediklerin doğru ama yapabileceğimiz ne var,ona bakalım biz... olacak ,olanın ..önüne 
geçemiyoruz.... 
sedat bu kadar çabuk, kurtulmamalıydı.. ölmesinde ,benim bir katkım yok
.. kesinlikle, emin olabilirsin... 
içeride birden,beni ve polisleri görünce.. panikledi.. 
vahide hanımın ,başına silah dayayıp
emniyeti açtı,göz göre göre.. 
suçsuz günahsız kadıncağızı.. öldürmesine,seyirci mi kalsaydım.. yani.. 
eline vurdum,silah düştü.. 
yaralanabilirdim ama.. gördüğün gibi ,buradayım... 
 
ir---- atladığın şeyler var ,sanki....  karşılıklı silah sesleri duydum.. 
o ateş etmediyse,vurulmazdı ki.. hemde öldürme maksatlı ,ateş edilmiş..vahide hanımın kolu sarılmış,kan kaybettiniz diyordun.. demek kiii.. sen yalan söylüyorsun... 
 
tu--- hahaha... yorum yok... vahide hanım..ben,bebeğimiz  ve sen  iyisin, daha ne isterim... 
diğer dediklerin,için
elimizden ne geliyorsa yapacağız..
seni ,asık yüzlü görmek istemiyorum.. eskisi gibi,cıvıl cıvıl ol.. tombişim.. teori üretme.. 
 
ir---- (gülümsedim.. ) bana sadece dayım diyebilir ,o lafı...hem,daha tombiş olmadım 
 hem de,senin kullandığın ..başka sıfatlar  vardı.. unuttun mu.. 
 
tu---- yoo.. unutmadım.. bu da dursun ,bir kenarda... kullanırız,yeri gelince... 
 
ir---- tunaaa.. yasak  o .. yasak.. ben, çocukken tombiştim.. uuuu,yine olacağıımmm... 
 
tu---- hah hah hah... tamam tamam... bakma öyle.. gülmedim... 
 
ir---- itirazım tombiş demene.. yoksa ,gül tunam.. gül... sen sahiden ,çok çabuk sıyrılabiliyorsun ..
ruh halinden..  
daha az  önce, büron da.. olanları düşünecek olursak.. 
 
tu---- (içini çekerek...) acı,tatlı.. çok şeyler yaşadım,irem...  
her anımın değerli olduğunu ve bir daha ,aynı şeyi yaşayamayacağımı öğrendim.. diyelim..
kaderlerimiz  kesişinceye kadar,bazı konularda .. aşırı  vurdum duymazdım..
soğuk,ilgisiz ve kibirli..bir görüntüm vardı.. 
 
senden sonra.. öncelik sıralamam ve değer yargılarım değişti, değişiyor... 
aile ve akrabayı  gördüm.. hiç kimse için ,ömrümü veririm dememiştim mesela..
 
seninle .. aşkı ,sevgiyi tattım..  
sevgilimle.. yan yanayım.. 
şimdi geçireceğimiz ,zaman..çok daha kıymetli ...  bir sevgili daha geliyor.. 
anlıyormusun.. beni.. 
hayatı dolu dolu yaşamak lazım..
takma aklına,bir daha bayılma lüksün yok..
etkilenen birisi daha var ,çünkü.. 
 
 
ir---- (gülerek..) hımm.. anlıyorum.. benden başka ,bir sevgili ha.. bunu da mı.. duyacaktım..
 tanrım,çok bedbahtım..
 
tu---- hah hah hah... yerini alacak, demedim..ki, kimse senin yerini dolduramaz.. biliyorsun değil mi.. 
 
ir---- biliyorum..sağol tunam ,daa..ben şeyi unuttum... kuaförüü..
tu--- neyi.. 
ir---- yemeğe gideceğiz ya...
 
tu---- istiyorsan götürürüm de.. yemek kalabilir,sen bilirsin... 
 
ir----- yok,kalmasın  gidelim... sen demedin mi..
geçireceğimiz zaman ,çok değerli diye... 
malum..evde oturacağımız ,daha çok zamanımız olacak... 
 
tu----  pekiii... gidelim..
ir---- sen görünme ama... neme lazım... hah hah hah.. 
tu----  iremmm... 
 
ir---- ayyyy... seni beğendiği, aklıma geldi.. 
tu---- seni beğenmesin de... 
 
ir---- tuna,sen eve git ben gelirim.. yakın zaten... yürürsem,açılırım.. 
 
tu---- kusura bakma.. gündüz yürü.. hem yağmur  da yağıyor... ben,alırım seni.. 
 
**********
 
tuna da,indi benimle..beraber.. 
kuaför salonunun kapısını, açınca..
 
abdullah ,hemen yanımıza geldi... tıklım tıklım içerisi.. 
---- kız iremmm.. nerdesin sen.. (tunaya bakıp... ) hoşgeldiniz... buyurmaz mıydınız... 
 
tu----  sağolun..
ir----  fön çektireceğim ,abdullah... ne kadar beklerim..  işimiz acil de..
 
---- seni bekletirmiyim kıızz.. ay aşkolsun.. valla.. kırıyorsun benii.. bir saat sonra.. çıkarsın..
saçının uçlarından  da ,alalım biraz.. kırılmış.. iki paket de ,röfle atarım... şöyle önlerine.. 
 
tu---- ............. 
 
ir---- istemiyorum abdullah.. hem acil dedim ya.. 
---- anlaşıldıı.. gönder yakışıklıyı da.. saçın yıkansın... 
 
yanımızdan uzaklaşınca.. 
 
ir---- yakışıklı dikkatli ol.. tijenin evine ,çok yakınız.. 
tu--- ( gülümsedi.. )sen de.. dikkatli ol.. saçına bir şey yapmasın.. 
 
****
 
az önce olanları ,aklıma getirmemeye çalışarak..koltuğa oturdum....
abdullahın kendine özgü tavırlarıyla anlattığı  ,dedikodular.. fıkralar.. bol kahkaha...
neşemi yerine getirdi.. 
 
saçlarımı da dışa fönletip.. şakaklarımdan ,tokalarla kaldırttım.. 
sahiden çok uzamış..belime geliyor... ama kestirmedim... 
 
fırçaları açmadan,zorla makyaj yaptırdı..bana.. 
 abartıya kaçmayınca...profesyonel makyaj da.. başka oluyor.. canım..
işi bitince.. aynadaki iremin görüntüsünü beğendim..
 
parasını veriyordum ki.. dışarıda tunanın arabasını ,gördüm.. 
 
ir---- eline sağlık.. abdullah.. sen bu işi biliyorsun.. tek kelimeyle... 
---- sağol kız.. arayı uzatma bak.. saçının da,kesilmesi lazım.. kocacığını ,ikna et.. 
ir---- görüşürüz... 
 
kapıyı açıp.. dışarı çıktım...tuna ,yanaştırmış arabayı iyice... . 
binince.. 
 
ir---- merhaba hayatım.. 
tu---- merhabaaa... çook ,güzel olmuşsun... dön bakayım... offf.. saçlara bak.. 
 
ir---- teşekkür ederiimm...sen ne yaptın.. moralin nasıl..
 
tu---- iyiii.. tijene uğradım.. 
ir---- hah hah hah... 
 

Hiç yorum yok: