Translate

14 Şubat 2012 Salı

219.bölüm..


tuna beni ,arkasına aldı.. hemen.. 
 
kısık sesle..
tu---- vahide hanım.. anladım,seni... sedat ..tek , silahlı ..doğru mu..  
v---- evet efendim..her konuda haklısınız..  ama tuna bey ,henüz gelmediler... 
 
tu---- polisi arayacağım.. merak etme.. silahımın yerini biliyorsun.. koru kendini.. 
mutfak penceresinden ,   
kapıdan uzak dur.. anahtarım var..anladın mı.. 
 
v---- tamam efendim.. içeri alamadığım için ,afedersiniz..
tu---- vahide hanım, korkma.. sana birşey olmasına izin vermem.. on dakika sonra yanındayım..
kapat hadi.. sağol... 
 
vahide hanım gülümseyip... kapıyı kapadı... 
 
tu---- notere çıkıyoruz.. gell..
ben donmuşum .. elimi çekiştirdi... çıktık yukarı...
 
gülderen hanımın ,odasına daldık..resmen..
 tuna beni oturttu.. koltuğa.. 
 
 şaşırmış haline bakmadan... 
anlattı bir çırpıda... olanı biteni...
o, polisi ararken... 
 
tuna güvenlik görevlisini.. alarak aşağıya iniyor... 
ben öylece bakıyorum,herşey çok çabuk oluyor..gözümün önünde... 
 
ir---- tunaaa.. gitme n'olursun... 
g---- irem hanım.. sakin olun.. polis geliyor.. tuna bey.. silahımı alın.. 
 
tu---- (aldı silahı...) irem..kıpırdama yerinden..bunu, kullanmamaya çalışırım..yolu göstereceğim.. sadece... 
 
ir---- dikkat ett.. lütfenn.. 
g---- merak etmeyin,irem hanımı.. 
 
cam kapılı  bölmeden çıktı ikisi de, tuna birşeyler söyledi..
sonra  da, güvenlik görevlisiyle  gitti... 
 
noterde işlerini yaptırmak için ,gelenlerle konuşup .
herkes burada kalacak.. bir yere gitmiyorsunuz diye uyardı... gülderen hanım da.. 
 
benim yanıma geldiğinde ... 
ayağa kalkmış, pencereden dışarı bakmaya çalışıyordum... kalbim yerinden çıkacak sanki... elim ayağım titriyor... 
polis gelmiş bile ,ne çabuk.
kolumu tutup.. 
 
g---- cam kenarı tehlikelidir.. ertuna bey ,bana emanet etti sizi.. ve bebeğinizi..
 zamanı değil ama gözünüz aydın,diyeyim bu vesile ile.. .
 
ir---- sağolun.. ben .. ben tuna... offff... niye gönderdim ki.. ya birşey olursa, ona... 
 
g---- olmaazz.. oturun lütfen... bizim başımıza da,gelmişti böyle bir olay... 
ertuna bey.. kurtarmıştı.. ondan biliyorum.. 
 
aşağıdan , birden o kadar çok silah sesi geldi ki..  fırladım yerimden.....
hala geliyor sesler... bekleyenlerin, çığlıklarını duyuyorum.. korku ve panik halinde herkes.. 
 
tunanın yanına gitmeliyim diye, bağırıyorum.. gülderen hanım ,koluma yapışmış... 
içeri çekiyor beni... 
 
sakinleşmeyeceğimi anlayınca...kapıyı kilitlemekte ,buldu çareyi ..
 
ben ,ağlayarak yumrukluyorum camı.. ama nafile... kırılmaz ve kurşun geçirmezmiş meğerse... 
birkaç  dakika sürmüş çatışma ama bana saatler geçti gibi geldi... 
 
birden karşımda,tunayı görüverince..  yere yığılırken .. yine o, yakalamış beni... 
 
**********
 
 
 
konuşmalar geliyor,kulağıma.. 
 
v---- eşiniz,kendine geliyor.. 
tu---- vahide hanım.. siz de.. oturun, kan kaybettiniz... 
 
v----  yok canım,ufak bir sıyrık sadece...  gerçi yine aldı ama ilk etapta ,sedat beyin eline vurup.. silahı düşürmeseydiniz.... 
şimdii...
 
tu----  düşünmeyin artık.. ifadenizi imzaladınız mı.. 
 
v---- evet... alçak adam..  her yeri aradı ,silahınızı bulmak için... 
beni öldürüp ,suçu sizin üstünüze atacakmış.. iyi ki, kasaya koymuşsunuz... 
 
tu----............. şifreyi söylemeyip ,direnen de sizsiniz ..vahide hanım..  bir kaç gün dinlenin,izinlisiniz.. kolunuzu oynatmayın... 
bu gece yatın,isterseniz.. 
 
v---- duydunuz ya,  gerek yokmuş.. sardılar işte..  hem, yarın düzenlemem lazım o dosyaları.. 
 
tu---- gelmeyin..  ben yaparım.. 
 
v----- benim bekleyenim yok.. tuna bey.. kızımla annem beraberler.. nasılsa.. gelirim.. siz eşinizle ilgilenin... 
 hepimize ,geçmiş olsun...ucuz atlattık... hoşçakalın.. 
 
tu---- haklısınız.. taksi sizi götürecek.. bekliyor.. sağolun.. 
 
*********
 
tu---- iremm.. irem.. uyan,aç gözünü artık... hadii.. 
ir---- tunaa.. 
tu----canıımm.. 
 
araladım gözümü... tuna bana bakıyor.. gülümseyerek... 
yine bir hastane ,odasındayız... 
 
ir---- tunam, iyisin değil mi... silah seslerini duyunca, çok korktum.. 
tu---- gördüğün gibi.. bak iyiyim.. sen nasılsın...
 
ir---- bitkin.. ne oldu.. sedat beye..  bütün konuşmaları  duydum da ,gözüm açılmıyordu..kadıncağız iyi mi..
 
tu---- sedat bey diye, birisi yok artık... öldü şerefsiz.. vahide hanım da,iyiydi.. kolunu sardılar..kurşun sıyırmış.. 
 
ir---- sen ... sen vurmadın ,değil mi... 
tu---- sakin oll..  tetiğe bile basmadım.. kendine geldiysen.. gidelim mi.. 
 
ir---- gidelim.. niye geldik ki, sanki.. ayıkırdım nasılsa... hiç sevmiyorum ,şu hastaneleri.. 
 
tuna elimden tutup, kaldırdı beni.. yavaş yavaş.. oturdum... yatağa.. 
 
ir---- tunaa ,yere düştüm mü.. ben.. 
 
tu---- (gülümsedi... )düşmedin.. gülderen hanım tuttu ..seni.. 
 
ir--- iyi bari.. doktorun da ,birşey koklattığını..  karnıma birşey sürdüğünü hatırlıyorum.. elimi tutuyordun.. dimi.. 
 
tu--- evet..    doktora .. baygınlığının sebebini  ve hamile olduğunu söyleyince.. hemen eterle,ayıktırdı seni..  sen dinlenirken de, kontrol edelim dedi.. bebeğimiz de..iyi 
hayatım.. 
benim yanımda..ultrasonla baktı .. minicik bir fasulye var ,burada...
 gördüm irem.. kalp atışını ,gördümm.. gözümün önünden gitmiyor hala... artık hamile olduğuna inanıyorum.. 
 
ir---- (güldüm.. hevesle anlatışına..) fasulyeyi ,  benim de görmem gerekli .. ben hala inanmıyorum,çünkü.. tunaa,saat kaç..gidelim hadi.. 
tu--- saat beşe , geliyor... 
ir--- tuh ya...  
 

Hiç yorum yok: