Translate

14 Şubat 2012 Salı

218.bölüm..


 sıkılarak  " her ikisi de ,yenge... "dedim.. 
 
s---- (gülümsedi... ) hayırlısı olsun.. ikinizin de, gelmesi.. çok güzel.. ne içersiniz.. 
ne ikram edeyim size...
 
ir---- yenge.. içmesek birşey... tunanın büroya dönmesi lazım.. 
ben aslında,senden tavsiye almaya geldim.. kimi önerirsin.. doktor olarak.. 
 
s---- hımm,  neval hanıma göndereyim seni.. hemen gideceksen, arayayım.. 
 
ir---- yookk.. yarından sonra diye, düşünüyorum... 
 
s---- tamam canım.. kartını vereyim sana.. bende arayıp ilgilenmesini söylerim ,oldu mu... 
ir---- sağol yenge.. iyi olur... 
 
yengem odasına girince.. ben deriinn bir nefes alıp, yaslandım arkama..... 
 
tuna karşımda oturuyor.. da,başımı kaldırıp ..hiç bakmamışım bile... 
 
kısık sesle.. 
tu---- ireemm.. 
ir---- offffffff...
tu---- yengen acemi değil,gördüğün gibi.. hemen anladı.. utanacak ne var.. sakin olsana ..
 
ir----- hııı,senin için demesi kolay tabi.. çocukluğumu biliyor.. buraya niye geldim ki, sanki... 
deliyim ben... telefonla sorsana.. başka doktor mu ,yok.. sanki..  
 
tu---- şişş , duyacak suss..sen demedin mi,bu işin uzmanı o diye... 
 
kapı çalınca.. 
ir---- ben açayım mı ,yengee.. 
yengem içeriden seslendi... ''sana zahmet açarsan ,sevinirim irem... ''
 
tu--- dur sen.. 
ir---- ne var canım.. açarım.. 
tu---- hayır.. otur yerinde.. 
 
kalkıp açtı , 
hiç ses yok.. ne oldu acaba..
 
eğilip ,kapıya baktım.. ay çok komik... dayım gelmiş, tunayla bakışıyorlar... 
 
er---- sen açınca,şaşırdım tuna.. hoşgeldin.. 
tu--- hoşbulduk.. dayı... 
 
yanıma geldiklerinde, kalktım ayağa... 
ir---- hoşgeldin dayıcığım... 
er---- (gülerek.. sarılıp öptü beni.. )
hoşbulduk da.. tuna kapı açıyor,sen buradasın... sevinç nerede.. 
 
ir---- ziyaretine geldik de..  yengem..içeride, nasılsın dayı.. 
er---- iyiyim ,iyi... oturun ya.. ayakta kaldınız... sevinnççç.. ben geldim..
 
 benim yanıma oturdu... 
s---- (çıktı odasından ,elindeki kartı bana verdi... ) hoşgeldin erol... 
 
er---- sağol..misafirlerine ,birşey ikram etmemişsin.. hiç olur mu, sevinç.. 
bak ,evlendiğinden bu yana..yeni görüyorum.. iroşumu.. 
 
yengem de ,karşıya oturdu...  
 
ir---- aman dayıı.. ne sitem ediyorsun ki.. okula gidiyoruz,unuttun mu... 
hem ,biz istemedik..ikram falan... yengem sordu, yoksa... 
 
s---- erol da,saadet ablasına benziyor...ilk işleri sitem..  rahat bırak, iremi... üzme dayısı... 
hatta tebrik et,ikisini de... 
 
er---- hııı,öyle miii... tebrik ederim, tuna... 
tu---- sağol dayı... 
 
er---- kız irooşş... ne zaman ,büyüdün sen..tombişim.. oy oy.. dayısının gülüüü... 
anne mi ,olacakmış...
 
öptü alnımı... sarıldı ,tüm içtenliğiyle... 
kıpkırmızı bir irem,düşünün...utanmış..dayısının kolunun altına da girmiş... 
allahım, neydi günahım... dayım yine yaptı ,yapacağını.. 
 
ben kıpırdayamıyorum bile.. tunayla konuşuyorlar.. dikkati falan çekerim de.. 
dayımın aklına gelirim... 
en son burada,on yaşındayken durmuştum herhalde.. 
o ,kendine has tütün kolonyası.. kokusunu duyuyorum... yine.. 
 
dayımla tüm yiğenleri boğuşurken.. feryat figan... çığlık çığlığa...beni ,kolunun altına almıştı yine...
 ben omuzuna çıkmaya çalışırken, yakalamıştı  da...
 
ahhh ah ,ne günlerdi... yeşilobada ,biraraya geldiğimizde... .... ne çok kovalamaca oynardık... 
 
 
er---- irem .. okul birincisi ,olmuşsun.. tebrik ederim... 
 
ir---- (başımı kaldırdım..) sağol, kim söyledi.. annem mi.. 
er---- hayırr...ben duyarım..  boşuna sitem etmiyorum, herhalde... dubaiye gitmeden.. 
dayına.. bir uğrayabilirdin ,değil mi... 
 
ir---- ................ ne birincilikten,ne de dubaiden ..haberim, yoktu ki..dayı..  
tuna ,sürpriz yapmış.. sağolsun... 
ama yıl sonunda,gelirim inşallah... 
 
er---- hah hah hah... bak, böyle de kendisine güvenir..işte... 
ir---- (tunaya bakıp, gülümsedim...) hocam iyi, dayı.. tabi güvenirim... 
 
er---- hep iyi olun,inşallah... 
hepimiz amin dedik... 
 
yengemin,randevulu hastaları gelmeye başlayınca... 
 
ir---- biz kalkalım,artık... yenge.. 
ayağa kalktık...
s---- tamam,canım..ihmal etme, sakın... git,mutlaka.. 
 
öpüştük.. tuna da tokalaştı... dayım,bekleyin diyince...
 kapıda durduk... 
 
er---- sevinç,ben Ankaraya gidiyorum akşama.. duruşmam var.. onu söylemeye gelmiştim... 
s----- peki, erol.. ne zaman geleceksin.. kıyafet aldın mı..
 
er---- evden alacağım,şimdi.. yarın akşama dönerim... hoşçakal... 
s---- güle güle.. git... 
 
dayımla beraber.. aşağıya indik... 
 
er---- tuna... nedim beyle nasılsınız.. 
tu---- şimdilik iyiyiz dayı.. problem yok.. 
 
er---- peki, sedat beyi dava etmişsin..sanırım.. ceza avukatına ihtiyacın olursa.. ara beni.. 
canavar gibi delikanlılar var... isim veririm ,sana..
 
tu---- (gülümsedi.. ) olur .. ilginiz için ,teşekkür ederim..
ir---- dayıcığım..hoşçakal..
 
elini öpmek istedim... öptürmedi... 
o benim ,yanaklarımı öptü.. 
kulağıma da.. ''kız cadı, peşinde birisi dolaşıyormuş.. dikkatli ol '' dedi.. 
 
kaşlarımı çatarak.... 
ir---- vedatı ..sen nereden ,biliyorsun dayı... tuna ,savcılıktan koruma istemiş zaten... 
 
er---- savcı  arkadaşım..demiştim.. senin adın, geçerse ...bilirim tabi.. 
 gözetmek ,boynumuzun borcu.. 
 
ir---- sağol dayı, .. görüşürüz... 
er---- görüşürüz... tombişim..
 
biz ilerledik.. tunayla beraber.. bürosuna doğru... 
dayım da.. arabasıyla uzaklaştı.. 
 
asansörle yukarı çıkarken... 
tu---- seni ,özel olarak uyarıyor ..ha.. 
 
ir---- senin şikayetçi olduğunu da, biliyordur o... ama yine de şaşırdım.. dubai falan... 
 
tu---- demiştim sana,dayın peşimizde... tombişim...hah hah hah... 
ir---- tek dayım olsun,peşimizde... zarar gelmez.. ondan.. sen,bana tombiş deme sakın.. 
offfff... nasıl utandım, nasııll... anlatamam.... yalnız kaldığımızda.. görür gününü... 
 
tu---- yalnız dedin, yani bensiz mi.. 
 
ir---- yengemde olmayacak.. bak ben ona ,neler yapacağım... 
yengem ..dayımı müthiş kıskanıyor,eskileri söylerim dediğimde.. 
dayımı göreceksin ,koca adam.. 
yalvarıyor resmen...  erolcuğum, ne çapkındı ...bir bilsen...
 
asansörden inip, kapıyı tıklattık... 
 
kapı aralandı azıcık.. 
 
vahide hanım.. yüzü bembeyaz olmuş ,bir halde.. bize bakıp..  kaşını gözünü ,oynatarak... 
içeri işaret ediyor... 
 

Hiç yorum yok: