Translate

14 Şubat 2012 Salı

217.bölüm..


 mutfağa gittim.. ama  tunanın konuşmalarını,kahkahalarını duyuyorum...
 dolmadan ,salatadan aldım tabağıma..  yedim ağır ağır.. 
 yağmurun sesini dinliyerek. ...
biraz sonra yanıma geldi...gülümsüyor... 
tu---- selamları var.. ikisinin de... 
ir---- as.. doğru mu.. anlamışım.. 
tu----( yemeğini alıp ,oturdu karşıma...) hımm, adam coştu ..sonradan sonraya...
 üstelik bebek isteyen, abim miş.. düşünsene.. tezatlığı.. 
ir---- eee.. bulmuş, gönül gibi birisini..yaşları da, az değil.. iyi olmuş... 
tu---- onlar da, bugün öğrenmişler..gönülün hamile olduğunu...  
müjde vermek için ,arayacakmış.. 
bizim haberi,önce onlar duydular.. işe bak... hayat ne garip.. 
ir---- sayenizde.. beyefendi...
tu----iremiimm.. canım.. baban,ne çok sevinmiş.. baksana.. 
dede olacağını ,bilmeye hakkı yok mu.. 
ir---- ................ var tabi de... tuğrul abimi de,arayabilseydin keşke... 
tu--- ( içini çekerek ) ne yapalım, o da sonra duyar.. 
ir--- tunaa.. ben gidemeyeceğim değil mi.. nikaha... 
tu---- (asıldı yüzü... )daha netleşmedi.. okullar açılsın da... 
ir---- net işte... demedin mi.. sınavların var ,o tarihlerde diye... tuh yaa.. birde hamilelik çıktı.. 
tu---- düşünme şimdi.. bunu.. doydun mu.. 
ir---- sağol, doydum.. duş alıp.. yatmak istiyorum.. yarın işimiz var... sigorta raporunu ,soracaktım
ne oldu..
tu---- rapor gelmiş de,sonuç ne soramadım ki... hem sen gelme ,yarın.. dinlen..
ir---- aa,niyeymiş.. gelirim.. yengeme de.. giderim belki.. bir de yemek vardı ya... 
tu---- peki... gel öyleyse... istersen yemeği iptal edebilirim.. 
ir---- yoo.. etme.. erken dönerim ben... kuaföre gitmek istiyorum.. 
hani..sen,halit abinin evlerine.. niye gitmek istemediğini söyleyecektin..
tu---- hiç sırası değil.. irem.. canını sıkmanı ,istemiyorum... 
ir---- hımm, daha da merak ettim ..şimdi...söyle tuna.. 
tu---- (yaslandı arkasına... ) halit  ve yasin abi .. kardeşlerdi...  anladın mı.. 
on kardeş... hepsi,aileleriyle  bir apartmanda oturuyorlar... karşılaşabiliriz diye, istemedim... 
ir---- anladım... halit abin, gülen ve seni biliyor muydu.. peki... 
tu---- ne münasebet ,canım.. burada hiç görüşmedik  ki.. onun söyleyebileceğini de , sanmıyorum.. 
ir---- ben sanıyorum ama.. yiğeni için..kaçırılmayacak bir damat adayıymışsın.. çünkü.. 
tu---- halit abi ,öyle birisi değildir... tanıyınca ,hak vereceksin bana... hem ben,evlilik vaat etmedim..kimseyi  de kandırmadım.. 
ir----  evet, göreceğiz nasılsa.. hazırladıkların için sağol,canım... 
gülümseyerek kalktım ayağa..
elini tutup... kaldırdım... 
tu---- afiyet olsun.. nereye götürüyorsun beni... şunları kaldırsaydım...
ir---- kaldırırım ben... bu gün erken yatalım... ikimizin de,dinlenmeye  ihtiyacı var..
tu----(odaya girince ) .. tamam da.. duş alma öyleyse.. yada yardım edeyim... 
ir---- yardım ?
tu---- tamamen, yardım amacıyla söyledim.. baş dönmesi ,olabilir diye... 
üstünü çıkarıp astı... bende yatak örtüsünü ,kaldırdım.... 
ir---- dün ve bugün arasında.. hamile olduğumu öğrenmen dışında ,hiçbir değişiklik yok.. tunacığım... 
yardım istemiyorum...  ben..venüsündüm.. dimi.. 
cevap vermesini beklemeden ,banyoya girip.. kapıyı kapadım....
suyun altında duruyorum... 
tunanın ..niyetini.. demek istediğini tabii,anlıyorum ...
niye alınıyorum öyleyse...
gözyaşlarım ,suyla beraber akıyor.. vücudumdan.. 
hormonların azizliği mi,bilmiyorum ki.. sanki,çok dengeliymişim gibi... dengesiz oldum iyice.. 
kendimden sıkıldım.. of yaa ..var mı,böyle birşey .. 
saçlarımı şampuanlıyorum... yüzüm gözüm ,köpük içindeyken seslendi.... 
tu---- venüss.. 
yüzümü yıkadım ,hemen..perdenin dışında siluetini görüyorum... 
ir---- evet.. 
tu---  ( perdeyi araladı...)
 sen,gerçekten şaşırdın sanıyorum..  az önce ne dedin..   bir daha söylesene..
ir----.....................
*****
sabah...
ben , elimi yüzümü yıkarken.. tuna da, telefonda...nedim beyle konuştu... 
sevinmesinden anladığım kadarıyla... sigorta sabotaj demiş... 
saçlarımı arkadan ördüm... 
dişlerimi fırçalayıp... çıktım... 
yatağımı kapatıp... penceden dışarı baktım... hava nasıl diye...
yağmurlu olunca.. yüzüm asıldı... 
yengeme yarın gideyim diyorum... çorabımı giyerken.. tuna girdi.. odaya... 
tu---- iremm.. belinde hiç  iz,kalmamış.. fatmadan ilacın tam,terkibini isteyelim... 
ir---- ( yüzümü buruşturdum ) tunaa.. bir daha bahsetme ,n'olursun.. kötü oluyorum ya.. 
tu---- niyee... asma, dut .. portakal yaprağı.. birkaç ot.. kök ,tohum koyuyormuş... içine.. 
bunda ne var.. 
ir---- yaaa.. bana ,sahiden şaka mı yapmış yani... 
tu---- ne dediğini bilmiyorum da.. iyi geldiği ,kesin.. 
ir----  ne demezsin, hala midem bulanıyor..  nedim bey ne dedi.. 
giydim krem rengi, pantolonumu.. gömleğimi..ben,makyajımı yaparken.. 
bordo rengi çekedimi çıkarttı.. 
tu---- irem..bu olur değil mi... 
ir---- olur tabi.. 
tuttu.. giydirip yakamı düzeltti..
tu---- nedim bey.. yeni sigortayı yaptırmış.. eski yer ile ilgili gelişmeleri anlattı ,
tazminat ödenecekmiş.. sabotaj kesinleşmiş.. yapan yakalanmış.. gidip teşhis edecekmişim..
görüştüğüm ...müşavirin bürosuna uğrayacağız,şimdi de.. 
ir---- iyi gözün aydın..kim olduğu ,belli mi dedin. sedat bey mi ,yoksa...anlat ,başka ne olmuş.. 
tu---- söylemedi.. kendim görecekmişim... 
hımm, başkaa.. sen ,çok güzel oldun yine... 
suçlu gibi ,hissediyorum kendimi.. 
bebek ile ilgili konuşamıyorum... tepkin değişir diye,
korkuyorum..
boğazımda bir yumru var,sanki.. 
örnekleri çok,mantıklı-mantıksız her şeyden alınıyorsun.. ne diyeceğimi ,bilemiyorum yani..
ir----( gülerek.. ) haklısın,alınıyorum da.. korkma ... birşey demem..  bebeğimiz, suç değil... ve ikimize ait hayatım.. 
o aşkkk.. bizim aşkımız...
tuna,karnım gurulduyor.. gidelim çabuk.. 
tu---- sağol canıımm.. derhaalll...  
*****
baraj gölü kıyısında.. bir yerde kahvaltımızı yaptıktan.. sonra.. müşavirin bürosuna gittik.. 
ali de orada.. tokalaştık, konuştuk falan..
müşavir beyle tanıştım.. 
ben aliyle dışarıda oturdum.. tunayla onlar odasında konuştular.. 
bir saat sonra yanımıza geldiklerinde.. ikisinin yüzü de gülüyordu.. 
neyse oradan da ayrılıp.. büroya geldik.. 
tuna yukarı çıkmadan.. yengemi söyleyince..
ir--- ben giderim,tuna.. hem ona muayene falan olmam.. o yönlendirir,uyarır.. 
sen asıl doktora gelirsin, tamam mı.. 
tu----......................... hayır.. soracaklarım var..
 biz fark etmeden,hamile kalman normal mi.. birde ondan.. duymam lazım.. 
ir---- aaa.. bana itiraz ediyorsunnn.. senin huyun değiştii.. 
tu--- hahaha.. 
park edince.. indik arabadan... 
tu---- iremm.. hadi.. 
yürüdük yanyana.. 
heyecanlandım, utanıyorum.. elim ayağıma dolaşıyor...
yukarıya çıktık..
muayenehanenin kapısına gelince..
ir---- tuna lütfen,şimdi sen birşey sorma... ben sorarım,uygunsa..
içeri de gelme.. 
rica ediyorum..bekleme salonunda ,otur ...  
tu---- .............. peki.. 
çaldım zili.. 
yardımcısı yemeğe çıkmış.. yengem açmaz mı kapıyı... 
şaşırdı, sevindi tabi... içeri aldı bizi... oturduk ,bekleme salonunda.. üçümüz de... 
nasılsınız, faslından sonra.. 
s----iremciğim.. ziyaretinizin  amacı özel mi, genel mi.. 

Hiç yorum yok: