Translate

14 Şubat 2012 Salı

206.bölüm..


çığlık atmışım, o stresle.... 
 
a---- ireemmm... irem.. beniim.. alii..aç kapıyı... ne oldu... 
 
kapıyı açtım... alinin boynuna atlayıp... 
bir ağlayışım var ki ,sormayın... hıçkıra hıçkıra.... o da şaşırdı yazık... 
 
a---- sakin ol.. irem... korkuttum mu seni.. 
ir---- (çekilip.. başımı salladım ,sağa sola... konuşmaya çalışıyorum.. güya... )
ali, tuna.. yangın çıkmış... gitmeliyim hemen... görmem lazım...
 
a---- nerede.. tunaya ne olmuş... 
ir---- anlatırım... benimle gelir misin... 
a---- gelirim, deli kız..... tuna iyimiymiş.. 
 
ir---- bilmiyorum ali... bilmiyorum... osmaniyede ki,yutta.. yangın çıkmış.... tv de 
gördüm.. 
a---- in sen... ben kapıyı kilitleyeyim... 
 
ir---- arabanın anahtarını ,almadım dur... 
a---- yürü yürü.. senin araba kullanacak ,halin mi var... ben götürürüm... 
 
 
******
 
otobana çıktık.. 
burnumu çekiyorum hala.. 
 
ir---- alii.. hızlı sür.. n'olurr.. 
a---- hız limitinde , gidiyorum..irem.. 
ir---- sen niye gelmiştin... bugün gördün mü ,tunayı.. gidecektin hani.. 
 
a----- büroya gittim, not bırakmış.. çiftlikteyim diye... gittim,konuştuk.. 
mali müşavir arıyormuş... yanında ,staj yaptığım kişiyi önerdim..  kemal bey de,görüşürüm dedi....
bir arkadaşa uğradım,size yakın oturuyor..
buradan...geçerken.. onu, haber vermeye gelmiştim... 
sen böyle telaşlı olursan.. tunaya moral veremezsin... sakinleşmeye çalış... 
televizyonda görmüşsün, en azından... 
 
ir---- öyle de..  onu simsiyah olmuş ,görünce... aklımı kaçıracaktım, neredeyse...
uffff.. yol uzuyor sanki... 
a---- yetişmeye çalışıyorsun ya... ondan.. yurt ,osmaniyenin içinde mi... ..
ir---- bilmiyoruummmm... hiç bir şey ,bilmiyorum ben.... 
 
a---- tamam... bir,benzinlik olacaktı..  buralarda...ordan sorarız... 
ir----  ayyy.. doğru ya.. onlar bilirler... benzinlik tunanınmış.. çünkü... 
 
a---- mış? sen nerede,yaşıyorsun kızım... onu da mı ,bilmiyorsun... 
 alemsin valla.. kusura bakma da... bu ne ilgisizlik.. 
 
ir---- (başımı öne eğdim... ) ne desen haklısın... tuna gör, bil..  dedikçe.. yok dedim...
 
a---- zamansız yüklendim sana.. ama.. sen,cahil bir kız değilsin... 
hayatta insanın başına ,herşey gelebilir..
imkanların varken.. niçin çaresiz kalıyorsun.. .kimse olmayabilir yanında... 
 öğrenin,gözünüz açık olsun..ki... 
ayakta durabilesiniz..değil mi... .
 
ir---- evet aliciğim...  öğreneceğimden emin olabilirsin...
 
derin bir nefes aldım... 
benzinliği görünce... ışıl ışıl kocaman bir yer... 
 
ali yavaşlayıp... benzinliğe girdi.. 
görevli  geldi ,yanımıza.. 
 
a---- merhaba..burada bir yutta yangın çıkmış... bana yerini tarif edebilir misiniz ,rica etsem...
 
---- tabi.. ederim de... kimse yok.. şu anda.. yurt,mühürlendi.. yarın inceleme yapılacakmış... 
ir---- siz nereden ,biliyorsunuz.. gördünüz mü.. 
 
----- evet, bir saat önce..  geldik... siz yaralıların yakınlarıysanız... Adanaya gönderilmişler.. onlar.. 
ir---- tuna karayı arıyorum, beyefendi... 
 
-----  nesi oluyorsunuz... 
ir---- eşiyim... tunanın ,nerede olduğunu biliyor musunuz... 
 
----- (eliyle ,az ilerideki tek katlı.. taş binayı gösterdi.... ) şimdi geldi.. tuna bey.. 
ir---- teşekkür ederim... ali, sen gelirsin dimi.. ben bekleyemeyeceğim...
 
a---- peki, git hadi... arabaların önüne atlama da.. dikkatli ol... 
 
ben, arabadan.. indim.. 
birkaç araba benzin alıyor... koşarak geçtim.. pompaların yanından..
tunanın arabasını gördüm..  binaya ,yaklaşınca... 
 
ışık yanıyor..ama...jaluzilerden ,içeride başkası var mı.. görünmüyor.. 
 demir kapıyı yumrukladım ,nefes nefese.... 
 
bir delikanlı ,açtı kapıyı.. 
---- market az ileride, yanlış kapıyı çalıyorsun ... yavruu..
 
ir---- kör değilim...yavrun da, değilim..  çekil şuradan.. tunaaa... 
(girmeye çalışıyorum,önümde  durup.. engel oluyor bana ) 
 
----  hop dedik...dingonun ahırı mı ,burası.. ne dalıyorsun, içeri... 
bayansın dedim.. elimi kaldırmadım.. tunaymış... babanın oğlu mu ,tuna... 
çek git kadın... 
 
ir---- sen kimsin...asıl,dingo mu... 
tunaaa... tunaa nerdesin... 
 
----- sana neee... tuna bey,  yanında  fıstık gibi hatun varken... senin gibilere ,bakmaz ..
 
birden tepem atıverdi.. 
kapıda dikilmiş beni,içeri almayan.. sırığın midesine... bir dirsek attım.. iki büklüm oldu... 
. ellerimi kenetleyip.. sırtına ,  tüm kuvvetimle vurunca...da,  yere yuvarlandı... serseri... 
 
yanından geçip.. kocaman odaya bakındım... kimse yok...
 üç kapı görünüyor..  koridorda.. 
 
elimi .. uzatıyorum ama elim titriyor.. ya başkası varsa odalarda... 
bir elimi gözüme kapayıp ...
açıyordum ki... 
kapıyı... 
 
sırık omuzumu, tuttu... hızla çevirdi ,beni... 
 
-----  seniii... 
elini havaya kaldırdığını, gördüğümde... 
arkamdan ,tunanın sesini duydum... 
 
tu---- naiiilll.. defooool... 
---- ama beyim.. bu  bu .......... bana vurdu... 
 
tu---- çek elini,karıma dokunma.. öldürürüm seni.. 
 
omuzumdaki el ,gevşedi birden.... 
---- afedersiniz... özür dilerim.. ben... sanmıştım ki... 
 
tu---- çık dışarııııııı..   çıııkkkkkkkkkkk..
 
nail çıkıp.. örttü kapıyı... 
endişeyle arkama... döndüm ..o da nee.. 
 
tuna saçında köpüklerle , üstünden sular damlıyarak... 
beline sardığı, havlusunu tutuyor... 
hiç görmeyi beklemediğim ,bir durum... 
 
o şaşkın, ben şaşkın.... bakıyoruz birbirimize... 
nailin dedikleri aklıma gelince, deliriverdim birden... 
 
ir----(sesimi yükselterek ) bu ne hal,tunaa..  ben senin için endişeleniyorum... nasıl geldiğimi biliyormusun, 
aklımı kaçırıyordum neredeyse... beyimiz, burada banyo yapıyormuş meğerse... yanındaki fıstık
nerede... 
 
tu---- ( kaşlarını çatsa da ,sakin konuşuyor )ne diyorsun,sen.. dumandan isten ,o kokudan ... kurtulmak için banyo yapıyordum.. 
 
ir---- hadi canım,kapıya diktiğin nöbetçi.. nail hazretleri... ağzından kaçırdı...  fıstığı... 
 
( işte şimdi, sinirlendi.. bağırıyor bana )
tu---- fıstık diyip durma... canım sıkılmış zaten.. yorgunum.. üzgünüm...  kızgınım.. 
müdür hakkında, soruşturma açılmış... yurt mühürlenmiş.. 
tatilden dönecek çocuklar ,ne olacak diye düşünüyorum... zevkimden mi ,buradayım sanıyorsun..  öyle mi, görünüyorum.. 
hala.. beni tanıyamadın da...
 o zibidinin ,lafına mı inanıyorsun... 
ben banyodayım.. 
bakmadan,rahat etmeyeceksen.. buyur ara.. ama var ya.. bana güvenmeyip ararsan... 
sen ,beni gerçekten hak etmiyorsun demektir... 
silerim seni.. 
 
ir---- banyoya girecekmişsin, arayıp.. aramadığımı..nerden bileceksin  ki... 
 
tu---- ben diyeceğimi ,dedim... o kapıları açarsan.. git buradan, gözüm görmesin seni.. 
 
dönüp..  banyoya.. girdi... 
ben.. ne yapacağımı bilemiyorum... 
yalan,biliyorum  aslında.. kapılara baktım sadece.. mantığım,tuna diyor..
duygularım da öyle...
ona inanıyorum,güveniyorum... 
odalara bakmak için ,yanıp tutuşuyorum ama.. blöf de, yapmış olsa.. riske atamam.. evliliğimi..
huzurumu.. tunanın sevgisini.. 
 
sahiden ,ne kadar berbat görünüyordu.. 
tuna beni aldatacak ,ya da... bunu düşünecek birisi .. bile ,değil... 
hele böyle bir zamanda.. olacak şey mi..keşke söylemeseydim... 
 
 evden dışarı çıktım..
derin bir nefes alarak.. 
arabaya yaslanmış ,beni bekliyen alinin yanına gittim... 
 
ir---- ali sağol ,getirdiğin için.. tuna, iyi gördüğüm kadarıyla... duş alıyormuş.. is olduğu için... 
seni yordum, kusura bakma... 
 
nail de.. az ileride.. yere çömelmiş..bekliyor.. 
 
a---- iyi sevindim.. ne demek irem.. seni öyle gönderirmiyim, hiç.. (başıyla naili gösterdi... )
bunu tartaklamışsın..
tuna da, bağırmış ..  ..anlattı herşeyi... kovarsa , diye  karar kara.. düşünüyor bak... 
 
ir---- bana yavru dediğini de ,söyledi mi.. az bile yaptım.. terbiyesize... 
tunaya, iftira atarsa kovulur tabi.. 

Hiç yorum yok: