Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

2.bölüm


odama gidip kapıyı kapattım.. yüzüstü attım kendimi yatağa.. şoktayım... 
 
içimden neler geçiyor, tahmin bile edemezsiniz.. 
babamın böyle bir konuda fikrimi bile almaması ,anlaşılır birşey değil.. 
annemin halinden de anlaşılıyor ,demek o da vazgeçirememiş babamı.. 
 
başıma gelenlere bak.. kraliçe olacakmışım.. pehhh.. kimin kraliçesi.. 
adını bile bilmediğim birisi.. tanımıyorum ,üstelik  birde sözlenmişim... 
 
off allahım yardım et bana.. 
babamı kararından caydırmalıyım. bir yol bulmalıyım.. en acilinden.. 
 
kapının açıldığını duyunca ,kafamı çevirdim.. 
abim yanıma gelip.. oturdu yatağıma.. 
 
doğruldum.. boynuna sarıldım birden.
 göz yaşlarım söz dinlemiyor  .. 
abim, saçımı okşarken.. usul usul konuşuyor..
 
nu--- ireemmm .. kendine gel.. 
ir---( hıçkırıklarımın arasında..) abiii.. bu nasıl birşey.. kölemiyim ben..eşya, satar gibi..evleniyorsun diyor... 
 sormadı bileee...
 
nu--- suuss.. o kendi bildiğince ,iyi birşey yaptığını sanıyor...
. hadii.. ağlama artık.. gün doğmadan ,neler doğarmış.. kötü düşünme..
 hem belki tanışınca fikrin değişir.. olamaz mı...
 
ama, sen yine olmaz dersen.. ...
 
elimle yüzümü sildim, umutla abimin gözüne bakıyordum... 
 
ir---- evet, olmaz dersem... 
 
nu---( gülerek..  öptü alnımdan..) cadııı... vermem seni.. merak etme..
 gerekirse babama karşı çıkarım ,senin için..
 bir tanecik bacımı üzemez kimse.. tamam mı..
 
ir--- (sarılıp ,öptüm yanağını..)  abim benim.. ama seni dinlemez ki.. aranız açılır ..
 annem de, sebep olduğum için ben de çok üzülürüm.. başka birşey bulmalıyım...
damat adayına benim, hastalıklı olduğumu falan söylesek... işe yarar mı.. sence..
yada başkasını seviyor desek... 
 
nu--- (gülerek.. ) delimisin sen... annemin yüreğine iner..vallahi..
 babamın yapacaklarını düşünemiyorum bile.. (yüzümü tuttu elleriyle... )
 
bak şimdi.. elini yüzünü yıka.. güzelce uyu.. yarın,sakin kafayla düşünürüz.. olur mu...
 
haa, birde yatmadan..anneme bakıver.. kadın perişan.. 
babam neler dediyse artık.. söz geçirememiş ya..
 kendi evliliklerini bile sorguluyor bilesin...
 bu kadar zamandan sonra,boşanma lafı ediyor.. o derece yani...
 
ir---(yanaklarımı silip.. kalktım ayağa.. )anladım abi..ben annem gibi olmayacağım..
 ona söz verebilirim.. 
 zavallım.. kadının eli ekmek tutmayacak ki.. kocasına muhtaç olsun.. sözünden çıkamasın.. 
hep yapılan ve istenen bu.. sen hariç.. tüm erkeklerden nefret ediyorum..
 
nu---( o da ayağa kalkıp,omuzuma sarıldı.. ) büyük konuşuyorsun ,miniğim.. ardayı unuttun..
 birde seveceğin erkeği.. değil mi..
 eniştelerimi,dayımı.. amcamı... kuzenlerini sevmiyor musun.. 
babam yüzünden diğerlerini harcama istersen.. 
 
açtı kapıyı.. 
 
yüzümü yıkayana kadar ,banyo kapısında bekledi.. 
 
salona gittiğimizde.. 
 
ben anneme bir sarılmışım ki.. artık nuri de ağlıyordu.. halimize... 
 
orada ne kadar ağlaşıp, koklaştık bilmiyorum.. 
 
babamın ''nermiinnn'' diye seslenmesiyle.. 
annem fırladı yerinden... telaşla yüzünü silerken
 
" geldim beyy.." demeyi de ihmal etmedi..
 
bize dönüp.. 
 
ne--- yatın artık.. kuzularım... 
 
 
ben, donup kalmıştım orada.. 
annem ve babamın evliliklerini hiç böyle düşünmemiştim..
 yada görmemiş ,görmek istememiştim.. 
farklıydı onlar... benim için...
 
şimdi ,tüm kaleler yıkılıyordu benim içimde.. 
 
evlilik bu muydu.. 
 
yatağıma yattığımda, hala sesleri geliyordu.. kapılar kapalı olsa da...
 
ne--- ahmeett.. 
ah--- sus nermin.. bunun geri dönüşü olmaz.. 
ne--- amaa.. 
ah--- yeter, artık.. konuşmanın haydası yok.. 
 
zavallı annemin sesini duymamak için.. kafamı yastığın altına soktum..
 
bunu ben yapmalıydım.. o an kararımı verdim.. 
 
 

Hiç yorum yok: