Translate

14 Şubat 2012 Salı

197.bölüm..


tu----- iremimm... çok güzelmiş.. tam da ,oldu... teşekkür ederim.. .. 
benim için.. o kadar değerli ki... hediyen..
(öptü yanağımı )  peki, maddi değerini nasıl ödedin.. .. bu epeyce pahalıdır. 
 
ir----  para biriktirmiştim.. dolara çevirdim,döviz bürosunda.... mağazaları dolaşırken..
 beğenmiştim .. bunu.. güle güle ,kullan canım..
 
tu---- sağol ama ne kadar biriktirsen de.. paranın ,buna yeteceğini sanmıyorum.. 
borçlu kaldıysan ,söyle yani... hem cebimden de,alabilirdin...
 
ir---- (gülerek... ) almadım... borçlu kalsam ,verirler mi.. tuna.. öyle bir pazarlık ,yapmışım ki.... 
delirttim sanırım ,adamı.. neredeyse..% 75 indirim yaptı.. etiket fiyatından.. 
hala ,param var yani..
 
tu---- hah hah hah... eminim delirmiştir...( içini çekti... ) sen aç.. bakalım.. hediyeni.. 
 
ir---- yeşil dedin ,dimi.. (poşetin,içindeki kutuyu açınca.. ağzım da açılmış..)  tunaaa... zümrüt mü, buu.. 
tu---- hımm.. rengi,çok hoşuma gitti... sana yakışacağını düşündüm... 
ir----- ayy.. muhteşem bir renk.. çok sağol hayatım.. çok beğendim... 
 
 
elime aldım.. küpeleri.. kolyeyi de.. tunaya uzattım.. 
o boynuma takarken ,kolye zincirini.. 
bende küpeleri kulağıma taktım.. 
altından kalp şeklinde.. çerçeve içine.. zümrüt yerleştirilmiş.. 
üstüne altından ,minik bir yaprak işlenmiş... sade ve şık.. 
 
ir---- hiç çıkarmayacağım.. bunu.. zincir boyu , iyi.. 
küpelerin,saçıma takılıp..
düşme riski de ,yok...  
 
gülümsedi... 
tu---- düşerse.. bil ki, bendedir... ama vermem.. 
ir---- (ellerimin arasına aldım ,yüzünü... ) saklayan sen olduktan sonra... verme...
 
 öptüm dudaklarını..
tutkuyla.. tuna da.. karşılık verince.. ne açlık kaldı.. ne de başka birşey... 
 
******
 
 
eşyalarımızı hazırlayıp.. giyindik..  
saçlarımı örüp,topuz yaptım.beyaz pantolonumu ve beyaz  tuniğimi giydim.. 
tuna da.. gri  yazlık takımının içine.. beyaz gömlek giydi... 
üç günlük sakalları.. çok yakışıyor... çok..
 
yemek için.. aşağı indiğimizde... saat beş gibiydi.. sanırım.. tabi ben saldırmışım.. yemeklere.. 
 
yedikten sonra, ben lobide.. otururken... ödemeyi yaptı ,tuna.. valizlerimizde getirilmiş.. gördüm.. 
 
yanıma geldi.. 
ir---- tuna.. saat  onda değil mi.. uçak.. 
tu---- evet de, dokuzda havaalanında olmalıyız..  ne oldu.. 
ir----  arabayı vermediysen.. gezelim diyecektim... daha iki saat var.. 
 
tu---- verdim... taksiyle gezeriz... istiyorsan.. 
ir----  yok öyleyse.. ya yürüyelim, ya da... yukarıdaki.. kafeteryaya çıkıp.. kahve içelim.. hazmetmem lazım...
tu---- olurr.. da.. çok sıcak daha.. yukarı çıkalım... hadi.. 
 
resepsiyonda ki... görevli bayan.. yanımıza gelip... 
---- tuna kara.. telefonunuz var efendim... buradan, görüşebilirsiniz diyip..
 yanımda duran, telefonu işaret etti... 
 
teşekkür edip.. koltuğa oturdu, tuna... 
 
tu---- kim arıyor acaba... (diyerek.. ahizeyi kaldırdı.. aramızda tutuyor...)  buyrun.. 
 
er---- tunaaa.. neredesin lan.. ne işin var,dubailerde... 
tu---- (gülerek...)  abii.. hayırdır.. inşallah.. birşey mi oldu.. burada olduğumu nereden öğrendin.. 
 
er---- oldu ya... çok sevinçliyim ,çookk... irem nerede.. tek mi gittin yoksa... 
 
tu----  niye tek geleyim ki.. yanımda irem.. .. söylesene ,ne olduğunu... 
hem ,sen nereden arıyorsun.. gönül nerede..
 
er---- istanbuldayım, gönülle beraber.. boğaz manzarası ,seyrediyoruz...  çiftliği aradım,onlar söylediler.. 
 şimdii, sevgili kardeşim.. dinle.. senin, benim ve tuğrulun... 
kan örneklerinin,neticesi
geldi.. kesin sonuç yani.. hepimiz de.. sağlıklıymışız... hiç bir kan hastalığımız ,
genetik bir problemimiz yokmuş..  
 
tu---- (gülerek...) çokk sevindim..  e sen niye hastalandın, öyleyse... 
 
e---- rapor burada ki, doktoruma gelmiş.. sayfa sayfa ,tahlilleri de göndermişler..
beni çağırınca... aceleyle geldim... tabi.. 
o da... incelemiş.. gözünüz aydın dedi.. ben de, sordum senin gibi..neyim varmış diye...
 bana ... 
evlen, düzenli bir hayatın olsun... kendini dinlemekten de.. vazgeç ,dedi... 
stresten de,oluyormuş..biyolojik rahatsızlıklar... 
 
tu----hah hah hah.... eeee... 
 
e---- gülme lan... evlenip.. telefonla,konuşurken.. parazit vardı.. diyeceğim .. bende sana... 
 
ben ,anında.. kıpkırmızı oldum tabi.. ellerimle, yüzümü kapadım...
tuna "bir dakika abi.. " diyerek... ahizeyi kapattı... 
 
ellerimi indirdi yüzümden... 
fısıldayarak... 
tu---- iremm... bak bana.. 
ir---- (bende fısıldadım... ) tuna,utandımm.. anlamış mı.. tuh yaa.. 
tu---- abimin,anlamamış..olması mümkün mü..  
bana söylemişti de.. senin haberin ,yok tabi.. utanmana da.. gerek yok.. kocanın
kucağındaydın.. sen.. 
 
ir---- of ya.. öyle de.. neyse.. bekletme.. yine mi ,kucağında der sonra... kendi kulağına tut.. ben duymayım.. 
tu--- hah hah hah... (açtı elini... yine aramızda tutuyor ama) pardon abi... seni dinliyorum.. 
 
er---- bu sefer ,parazit yok.. konuşma aralarına ..reklam mı alıyorsun, uyanık... 
 
tu---- bilemedin.. lobideyiz.. 
er---- neyse... bak, 5 martta.. nikahımız var.. anladın mı.. 
okul falan dinlemem.. ayarlayın kendinizi.. 
 
çekildim biraz.. 
 
tu---- nee.. sahi mi...çok sevindim... irem.. abim, 5 martta evleniyormuş... 
 
 
ir---- ikisini de,tebrik ettiğimi söyle.. 
 
tu--- duydun mu.. ...................................
 as...inşallah abi.. gelmeyi bizde isteriz ,tabi.. hayırlı olsun.. gönülü ayrıca tebrik ediyorum.. 
senin gibi, bir adamı.. nikah masasına  oturtacağı için.........................
.....................
 abi, iki haber de.. çok güzeldi.. hiç üzermiyim, iremi.. hoşçakal.... 
 
 
 
ahizeyi yerine bırakınca...
ellerini yüzüne kapadı.. 
 
tu---- inanamıyorum.. abim evleniyor.. 
ir---- ee, istetene bakacaksın.. diyordun ya... 
 
tu----  (indirdi ellerini.. gülerek.. ) sağlık raporum olsa da.. kesin tahlil sonuçlarına.. öyle çok sevindim ki...
 üstümden ,büyük bir yük kalktı... 
 
ir---- ben birşeyin yok.. dememişmiydim sana... o kadar içten,dua etmiştim ki.. çok şükür.. 
allah kabul etti.. dualarımı... adak, bile adadım.. 
tu---- (içini çekip... ) sonucun temiz çıkması... duaların sayesindedir.. belki de... ne adadın... 
 
ir---- birisini sevindireceğim, demiştim... 
tu---- adağını yapmış oldun..işte.. yukarıda, beni sevindirdin ya... 
 
ir---- (gülerek...) o sayılmıyor.. canım... kriterler farklı... aaa, 5 mart dedin dimii... 
 
tu---- evet.. kısmete bak.. doğum günüm de.. bir arada olacağız.. yalı da.. kutlarız ha.. ne dersin..
ir---- yaaa.. hain planlarımı, alt üst etti eren abi.. 
tu---- hain planlar mı ,yapıyorsun sen... bak bak bak... yukarı çıkalım.. hadi.. boğazım kurudu..
 
el ele.. asansöre bindik.. kafeteryaya çıkana kadar.. planımın ,ne olduğunu sorup durdu... 
 
inerken.. 
ir---- hiç şansın yok tuna.. asla söylemem.. 
tu---- asla demee..uykunda yine söyletirim.. 
 
***********
görülen ,manzara muhteşem.. güneş, bulutların arasında.. hafif bir kızıllık  oluşmuş.. gökyüzünde..
denize de yansıyor..
kafeterya ve bar da.. oturanlar var..ama kalabalık değil... 
cam kenarında.. bir masaya oturduk.. 
 
ben kahve, tuna şarap istedi.. 
kapıdan girenleri görünce.. başımı çevirdim... keyfimizi kaçırmamak için... 
 
tuna da, gördü de.. görmemezlikten geliyor... 
gülen hanım ve birkaç kişi.. az ilerimizdeki ,masaya oturdular... göz hapsindeyiz... 
 
siparişlerimiz gelince.. sigaralarımızı yaktı... 
 
bana baktı.. gülümseyerek... 
tu---- ee.. canımın içi..  erenlere ne yapalım.. 
 
ir----- bilmemm... hıı, durr.. balayına buraya gelsinler mi.. 
tu---- olabilir de.. sormak lazım... erenin,gönülün..  izni olmayabilir.. daha yakın ,bir yer tercih edebilirler..
ir---- tunaa.. biz nasıl gideceğiz. nikaha.. okul var.. 
 
tu---- bilmiyorum.. gidince..  ayarlamaya çalışacağız,bir şekilde.. benim için sorun değil.. izin alırım da..
senin ,devamsızlığın için rapor almak lazım.. 
 
ir---- hııı, sinir.. saliha hocayı  ne yapacağız... sen tek gidersin.. artık.. 
 
tu---- saatini falan öğrenelim de... buluruz,bir çaresini... ilk kez kutlayacağım 
doğum günümde... olmayacaksın,öyle mi.. sensiz gidermiyim,irem... 
 
ir---- (gülümsedim... )sağol, biliyorum da...çaresiz kalırsak... demiştim ben... 
 
tu---- hallederiizz... düşünme artık... 
(kaşları çatıldı ,birden...)  iremm.. sakin ol.. 
 
ben ne oldu.. diyemeden... gülenin sesini duydum... yanımıza geliyormuş ,demek ki... 
 
g---- pardon.. rahatsız ettim... 
tu---- ..........  

Hiç yorum yok: