Translate

14 Şubat 2012 Salı

196.bölüm..


ertesi gün ..
son tatil günümüz..
 
tuna ,marufun yanından .. döndüğünde...
 bende,yarım saat önce gelmiştim..biraz işim vardı da ,aşağıda.. ...
duş almış..saçlarımı örüyordum... banyoda... şortumu ve beyaz bluzümü geçirivermiştim üstüme.
gizli iş yapmak ne zormuş...daha iyi anladım,diyebilirim.. 
 
tu---- ireemm,ben geldiim...
ir---- hoşgeldiinn.. 
 
tu-----( yanıma geldi.. arkamdan sarılıp.. öptü yanağımı... ) yeni mi, kalktın... uykucu.. 
ir----- öyle deme yaa.. sabah dı,uyuduğumda.. ne oldu... imzaladınız mı... anlaşmayı... 
 
tu----- evet..hediye ettiğin kalemle..attım bu imzaları da..
şimdilik protokol yaptık.. daha birçok ayrıntı var..
projeyi, Adanadaki arkadaşı hazırlayacak yine.. 
maruf ,gece lojman planlarını çizmiş bile.. onları gösterdi bana ..heyecanla... 
 
ir--- çok sevindim,hayatım..lojman yapılıyordu ya.. niye marufa da yaptırıyorsun ki.. yine de, hayırlı olsun.. şu valizi hazırlayayım..ben... 
 
tu----(sitemli sitemli baktı, bana... ) sen,böyle sevinmezdin... ne oldu.. da, durgunsun...
 
ir----- (gülümseyerek dönüp, öptüm yanaklarını...)  çok sevindim,inan ki.. daha,ayıkamadım sanırım....
 
tu---- hımm,öyle olsun.. bende, bensiz gittin.. diye tafra yapıyorsun....sanmıştım.. 
 
ir---- yok yookk... iş için,gittin sen.. tek gitmen gerekiyordu... hatta, iyi bile oldu... 
 
ne dediğimin farkına varınca, sustum ama... 
 
tu---- nasıl yani... niye, öyle dedin... 
 
ir---- ya tunaa.. sormasana.. 
 
tu---- olmazz.. söyle çabuk.. ne yaptın.. yoksaa.. ilginç fikrini.. mi gerçekleştirdin...
odaya, gel bakalım..
 
elimden tutup... odaya getirdi beni... 
 
 geniş ,koltuğa oturduk... yan yana...
ir---- sen ne diyorsun, tuna... .ne fikri , anlamadım ki..
tu---- bende senin dediğinden, birşey anlamadım... baştan anlatırmısın.. 
 
ir----- neyin, başı... sen gittin... bende uyandım ,duş alıp giyindim... hepsi bu...
 
tu---- (yaslandı arkaya...) irem,atladığın birşey var...  hadii.. sorma dedin.. 
 
ir----- hı sen,güleni yolduğumu sandıınnn... yok, valla yapmadım... başkası yolduysa bilemem.. 
görmedim bile... sen mi, gördün... yoksa ,yolunmuş muydu.. kim yaptı acaba.. 
 
tu---- iremm.. sabrımı zorluyorsun bak... bana ne, ondan.. niye göreyim.. lafı karıştırma da.. 
anlat... 
ir---- iyii.. ya,offff.... dinle o zaman.. sen gidince.. ben de, aşağıya indim... 
 
tu---- .................. niye, buraya isteseydin ya.. kahvaltıyı... 
 
ir---- kahvaltı için inmedim ki.. alacağım bir şey vardı.. onu alıp.. çıktım yukarı... 
işte atladığım kısım ,buydu... 
 
tu---- e  atlayacak ... ne var ki.. bunda... 
ir---- yok da, ne aldın dersin diye .. söylemedim... çünkü, göstermiyeceğim... 
 
tu---- hah hah hah...seni seniii...  pembe vardı... bu sefer ne renk ...aldın .. 
 
ir---- pembe mi.... hııı... (gülümsedim... ) zamanı gelince.. göreceksin hayatım... 
 
tu---- ne alemsin irem.. bavulu, biz yerleştireceğiz... 
görmeyeceğimi, nasıl düşünürsün... gümrükte de, kontrol ediyorlar... unuttun mu.. 
 
ir---- ayyy ...bıdı bıdı bıdı..... ne çok konuştun ,tunaa... acıktım ben.. kahvaltı da,etmedim.. yiyelim çabuk.. 
 
kalktım yanından... 
kolumu tutup.. kucağına çekiverdi...gülüyor, 
 
tu---- gel burayaaa... acıktın ha... kaçmak yok... 
 aldığını,nereye sakladın.. söyleyene kadar.. bırakmayacağım seni.. 
 
kollarından kurtulamayacağımı ,anlayınca... çırpınmaktan vazgeçtim... 
 
ir---- sen bilirsin.. benim yerim rahat da.. valla çok acıktım bak... 
 
yatırdı,koltuğa.. kendisi de.. uzandı yanıma..  yastıkları da.. başımızın altına yerleştirdi... 
 
 yüzüme bakıyor.. sevgiyle.. saçımın örgüsü gevşemiş.. 
 açtı bir eliyle... dağıtıp .....kokladı.. 
 
tu---- ben de.. rahatım.. ömür boyu, böyle tutabilirim seni... ama gitmemiz gerekiyor.. biliyorsun
tabi.. mecburen bırakacağımı.. 
(şortumun küçücük ceplerini,bile  kontrol etti... ben nasıl gülüyorum..
bluzün içine bakıyor.. ) neredeymiş bu.. giydin mi yoksa .... 
 
gıdıklıyor bir yandan da... 
 
tuttum elini... 
ir---- tunamm.. çok mu, merak ettin.. 
tu---( gülerek...)  hııı... çok.. bavulu ,talan etmeyi düşünüyorum... şimdi de.. 
 
ir---- peki, bırak beni de... getireyim gör.. 
tu---- pes ettin ha.. iyiydik ya... 
 
ir---- 21 gün daha sabredeceksen.. sorun yok.. 
tu----  ne var ki, yirmi bir gün sonra... 
ir---- (gülümseyerek...) bilmeemmm... 
 
tu---- (yanağıma koydu elini...) aşkıımm.. sen, bana hediye mi.. aldınn..
 
ir---- hımmm.. sorup duruyorsun.. bir rahat vermedin ki.. 
zaten,elim ayağıma dolaştı.. gizli iş yapıyorum diye..nasıl aldım, gel sen bana sor... 
 
tu---- sen var ,yaa... mest ediyorsun beni.. doğum günü mü,mü .. düşünüyordun şimdiden.. 
 
ir---- nikah kıyılırkenden bu yana.. desek ,daha doğru.. 
 
tu----  (öptü dudaklarımı... ) aşkımm.. madem öyle.. merak etsem de..ısrar etmiyorum... beklerim..
 ama sende bekleyeceksin.. bende sana birşey almıştım... çünkü.. 
yirmi bir gün sonra.. birbirimize veririz... hediyelerimizi.. 
 
ir---- ne.. aldın.. hani,nerede... 
tu---- (başını salladı...) yookk.. 
 
ir----  ama bu haksızlık... o gün, senin doğum günün..  ben niye,bekliyorum.. 
 
tu---- olabilir, canım öyle istedi.. aldığım şeyin rengini söyleyim,bari... yeşil... 
 
ir----- hah hah hah... senn.. bana dediklerini unutup.. çamaşır mı.. aldın.. ben görmezmiyim, peki..
 
tu---- yok canım.. ne çamaşırı.. o senin ,uzmanlık alanın... sadece ,yeşil dedim.. ben..  
şu bavulu hazırlayıp.. yemek yiyelim.. ne dersin... 
 
 
ir---- (elimi.. tişörtünün içine soktum... ) yok yaa.. kaçma,sırası sende mi.
tu----( gülerek... ) şiştt.. iremm... ne yapıyorsun.. 
ir---- arıyorum.. aynı senin gibi.. 
 
pantolonunun cebini, elimi üstünde gezdirerek.. kontrol ettim.. 
ir---- burada bir şey yok.... dön , diğer cebe de bakacağım... 
tu---- hayıırr... 
ir---- demek buradaaa..  
 
koltuktan kalktım... çevirmeye çalışıyorum, tunayı.. ikimizde.. deli gibi,gülüyoruz.. 
 
direniyor, ne yaptıysamda... döndüremedim... 
doğrulup.. darmadağın olmuş saçlarımı kaldırdım.. yüzümden... 
 
gidip.. yastığımın altına koyduğum, kutuyu aldım...
ir---- ben ,o kadar sabırlı değilim.. hayatım... doğum günün kutlu olsun.. nice güzel yıllar dilerim..
 
uzattım.. 
oturdu heyecanla.. saçını düzeltti eliyle... 
dudaklarını ısırarak "bekle " dedi.. 
 
telaşla ayağa kalkıp.. dolaptan birşey aldı.. geldi yanıma... ay bir heyecanlı,anlatamam.. 
minik bir poşet tutuyor ve titriyor eli.. 
karşımda durdu.. ayaktayız.. 
 
tu---- ben.. ne diyeceğimi bilmiyorum.. heyecanlandım.. doğum günümü hatırlıyorsun,
ilk kez sevdiğim birisinden...hediye alıyorum..  bir de ,senden olunca... şaşkınım.. 
 
ir---- (gülerek... ) belli oluyor.. tunam.. hiç, hatırlamaz mıyım.. yapacağım yaş pastayı ,
üstüne yazacağım yazıyı bile.. düşündüm.. 
(avucunun içine ,koydum.. hediyesinin kutusunu.. )
canlı, cansız... daha çookk ,hediye alacaksın benden... (öptüm yanağını ,şap diye... )
canıımm.. aç şimdi.. 
 
tu--- ( poşeti uzattı) bu da,benden sana... 
ir--- ( aldım ) oturalım istersen.. 
 
oturduk yanyana..  
 
 açtı.. kutuyu..içinde ki.. altın,yüzüğü aldı...
 parmağına geçirirken... eli hala titriyordu... canım benim... 

Hiç yorum yok: