Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

18.bölüm..

ir--- dur ya...yanlış anladın, kötü demedim ki..

sessizce çalıştırdı.. arabayı...
ana karayoluna, çıkınca...

ah---  anlat..

ben de,anlattım..olduğu gibi..  yani,bazı yerleri atlamış olabilirim canım..
kızdı, güldü.. hayret etti... düşündü.. ama dinledi ve hiç konuşmadı...


ir--- ben, ben şaşkınım..ne düşüneceğimi bilmiyorum.. hocaymış.. orada..
bu ilgi özel mi, genel mi..
nasıl davranmam gerekiyor..


 lafımı bitirdiğimde...

ah--- (gözünü yoldan ayırmadan.... )
sen akıllı kızsın ,irem..asisin, yönlendirme istemiyorsun ..
etkim altında kalmadan.. kendin çöz...
sadece ,şunu bilmeni isterim ki..
 ona güvenebilirsin..
aklı başında ve mert bir delikanlıdır.. iyi tanırım.. kazandığından bahsetmiştim..kaydını da, o yaptırdı..
gecikiyorsunuz diye, beni arayan oydu yani..

bir yıl, insanlar için değişik şeyler ifade edebilir.
.beklentiler farklıdır..  kaybın olsun istememiştir..

ben hiç sözümden dönmedim,şimdiye kadar.. iyi yada kötü.. doğru bildiğim,şeyi yaptım..

istersen inatlık de ,
sana evleneceksin derken de ,bu böyleydi.. şimdi de böyle.. ama senin iyiliğin için olduğuna inan..
ara verdik, dört yıl..
eğer, bu sürenin sonunda sözlünü istemiyorum dersen.. bana, neden göstermek zorundasın..

ben konuşmak için ,ağzımı açınca...

ah----sabırlı oll... ve bu süre içinde  bana,evlenmek istiyorum demeyeceksin..
 yanında erkek .. görmeyeceğim.. anladın mı..

ir--- demem.. anladım da,yanımda erkek nasıl görmezsin baba..hiç arkadaşım ,olmayacak mı..

ah--- ireemm.. sen anladın beni..
ir--- hımm.. tunayı ,erkekten saymıyoruz herhalde.. güveniyormuşsun ve bir tek ona sınır getirmedin...
.. 
ah--- o ne demekmiş..
ir--- hoca ya..

ah--- hıı..öyle de..  o da, erkek sonuçta.. ama gerektiğinde, yanında başkası  olacağına,o olsun derim..  sınırlarını ,sen bilirsin ..
.sana hep güvendim ben.. beni yanıltmıyacağını biliyorum..

ir-- bir soru daha.. sözlüm kim..
ah--- (döndü bana.. ) hiç sormamıştın..şimdi, bu ilgi niye..

ir--- soracak zaman verdin mi, bana... hem ilgi değil.. uzak durmak için ,sordum..
 ya çıkıp gelirse ,
 nasıl ikna oldu.. iki ay içinde evlenecektim ya..

ah--- hah hah hah... dört yılın var.. öğrenirsin ,nasılsa...
 o ,çok anlayışlı..beklerim dedi...

ir--- hadi yaaa... lutfetmiş.. kel mi, kör mü...  topal mı..
ah---- hah hah hah... e- hiçbiri..

düşünüyordum.. uzun süre konuşmadım..
.. eve yaklaşırken..

ir---- babaa...
ah--- evet..
ir--- annem için ,birşey yap...
 onu mutlu edecek bir şey al,alalım..

ah--- bak bak bak.. neler de bilirmiş....   alırız..

ir--- (güldüm.. ) ne  baba.. yine, tencere seti mi.. ev tencere doldu..

ah--- yok kaşık seti.. alırım, değişiklik olsun diye.. tövbe tövbee.. çok konuşuyorsun ,çook..

ir--- bak, baba annem bunalmış.. ikiniz ,bir yere gitsenize..
 okulum, başlayana kadar... biz kendimize bakarız..ne dersin..

ah--- yeri de söyle, tam olsun..

ir--- (kaşlarımı kaldırdım.... .) ona karışmam işte.. ahmet ağa, nereyi münasip görürse artık... ağanın eli tutulmazmış..

ah--- anneannenizi kandırırsan... sizinle kalmak için... bir haftalığına gidebiliriz belki...

ir--- ya baba.. bekçiye ne gerek var...

ah--- olmaz.. boya badana yapılacak evde.. sen tek kalma..
ir--- irfan amca ,yapmayacak mı sonuçta... ben onun torunu yaşındayım baba...bebekliğini bilir demez misin..

ah---- evet de.. olmaz yine de...
(eve gelince.. yol kıyısında durdu...)  irem.. bunlar ,ikimizin arasında kalsın.. annen duymasın..

ir--- (bilmiyor muş casına..) neler baba..
ah--- (güldü... ) prensesim.. yine de dikkat et...




zili çaldığımda,içeriden sesler geliyordu..  kapıyı... hülya açınca şaşırdım..ama bozmadım tabi..

hü--- buyruunn...
ah--- hoşgeldiniz kızım...
hü--- hoşbulduk enişte... sizde hoşgeldiniz..

babam içeri geçti..

ir--- merhaba hülya..
hü--- merhaba irem,sınavın nasıldı...
ir--- iyiydi... teyzem de,geldi mi..

hü---- içerideler...

ir--- elimi yüzümü yıkayıp ,geliyorum.. kek mi yaptın kız.. mis gibi koktu..

hü--- ablam yaptı... gel sarımsaklı köftede var... ayırdık sana da..
ir--- oh oh...  babam duymasın sakın.. şekeri fırlar yine..
hü--- tamam,ben söylemem..

üstümü değişip.. elimi yüzümü yıkadıktan sonra...
salona girdim...

ir----teyzemm,  hoşgeldiniizz..

Hiç yorum yok: