Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

175.bölüm..


 
 
 
o gecenin.. hiçbir anını unutmadım... hala taptazedir... tunanın da unuttuğunu sanmıyorum.. 
dönüm noktası gibi birşeydi.. bizim için... daha doğrusu, benim için.. 
 
tunaya gerçekten ,aşık olduğumu hissetmiştim..
 hani şu ,taa kalpte hissedeceksin dediği cinsten... 
 ben kadın , sevgili ,eş.. aşık.. adı herneyse.. tunam için.. oydum.. 
o da benim için.. herşeydi.. 
 
sıfatlar değildi.. önemli olan..
 düşündüğümde, gördüğümde .. hissettiğimde ki.. kalp çarpıntısıydı...
 kanımız bir deli akıyor, coşuyordu sanki.. ilk günkü kadar ,hatta daha da fazla tutkuluyduk.. 
 
ama o kadar.. içten ve doğaldık ki.. 
o bana kıyamıyordu... ben ona... birbirimiz için ,yaşar olmuştuk.. 
 
sevgimizi ,beraber olduğumuz her anı doyasıya yaşıyor, yaşatıyorduk.. eşimize.. de.. 
çevremizdekiler de.. ne kadar uzak durmaya çalışsak da.. fark ediyorlardı bizi.. 
bakışlarımız konuşuyordu adeta... 
 
tuna beni..hiç ama hiç incitmedi.. 
bir başka dönüm noktasına kadar.. kalbimi kıracak.. tek lafını ,davranışını hatırlamam... 
 
endişe ettiğim..  gereksiz kıskançlıklar...ve bunaltıcı kısıtlamalar hiç olmadı aramızda.. ben onu tanıdım .. o da beni.. 
 
nihayet bir düzen kurmuştuk.. tıkır tıkır işliyordu.. 
o işlerini bitirip.. bana koşuyordu.. etrafımda pervaneydi..
ben okul ev.. aile üçgenini.. ihmal etmeden tunam diye ..deli  divane .. oluyordum.. 
 
hocalık, öğrencilik de.. rayına oturmuştu.. hafta içini çiftlikte.. 
hafta sonunu.. genellikle.. tekirdeki evde geçiriyorduk. 
 
yetiyorduk çevremize de.. kendimize de..  ben düşünce ve davranış açısından olgunlaşıyordum... tuna da memnun du,halimden.. 
 
her hafta bir gece... osmaniyeye gidiyordu..ders vermek için.. 
 
ben  de, arkadaşlara verdiğim..ders olayını bayağı ilerletmiştim ... 
sınavda... kimse 70 den aşağı, ingilizce notu almıyordu... 
okulun göz bebeği olmuştu,sınıfımız... 
40 kişinin 10 kişisi 100 alıyorduk.. 
 
onlar rakibim değil arkadaşımdı.. 
beraber çalışıyor.. birbirimizi  kolluyorduk.. 
bir ara görüşemesek de..  kopmadık o on kişiyle... benim onlara gösterdiğim özveriyi... onlarda bana gösterdiler.. 
daha sonra ki.... desteklerini hiç unutamam.... 
 
tuna da, gururluydu.. tabi.. bizim başarımız, onun  başarısıydı.. 
 
okul inşaatı hızla ilerliyor... 
 annem ,altı aylık hamile .. hareketlerinde artık zorlanıyor.. tuna da,artık gitmiyor.. ikisi de,rahatsız oluyor çünkü .. bende ısrar edemiyorum tabi.. 
 
hep iyi şeyler olmuyor, bazı can sıkıcı şeyleri de yaşıyorduk... 
 
tuğrul abi, çok sıkıntılı neslişahtan...telefonla konuşurken.. ne diyeceğimizi şaşırıyoruz.. 
 
eren ve gönül bir almanyada, bir İstanbuldalar.. 
haberlerini alıyoruz... arazideki hissesini satmaya geldiğinde.. çok güzel ağırladık ,çok 
memnun oldu.. 
 
şu avukat hanımla olan davayı ,tuna kazandı.. 
karşılaşmamız süperdi ama.. morarttım.. avukatı.. laflarımla canım.. yanlış anlamayın..
 
 
 
vedat... geri döndü.. ama asla  kötü ,imalı laf etmiyor .. gayet saygılı.. ikimize de karşı..
 
hülya daha evlenemedi.. arif eniştem kalp krizi geçirdi.. çünkü...neyse iyileşiyor... 
 
zuhal ,ali.. okuyorlar.. 
ergün abi.. tek dersini vermeye uğraşıyormuş.. 
 
nuri izin kullanmak istememiş.. dağıtımda.. askerlik yapacağı yer ..foça olunca.... 
yıldız teyzem de, annemde çok sevindiler.. şimdi orada.. ama bizim iletişimimiz hiç yok.. 
 
vizelerim, yeni bitti...
öyle çok bunaldım ki.. bir ara.. 
tuna olmasa.. 
asistanlıkla,dersleri.. bir arada yürütemiyecektim... bana gerçekten çok ,yardımcı oldu... konu,kelime çalıştırdı.. 
dizlerinde çok uyudum... 
kıyamam ben onaa.. o da, uyumuş.. 
ikimizde ertesi gün boynu tutulmuş halde.. çok gezdik yani.. 
 
yorulsak da, bedenen ... ruhen dinlendirdik kendimizi.. 
 
saliha ve galip hoca  bayağı samimilermiş dedikodulara göre.. kabul etmek lazım.. haber ilginç.. 
 
onaylatmak amacıyla ,tunaya sorduğumda.. "bilmiyorum..bilsem de söylemem.. beni,seni ve arkadaşlarını ilgilendirmiyor.. bana böyle birşey sorduğuna inanamıyorum.." dedi.. 
hıh.. söylese ne vardı sanki.. elimde koz olurdu.. 
 
çünkü saliha hoca ,yapabildiğimi görünce coştu.. verdikçe fazlasını istiyor.. sabır ediyorum da.. 
bakalım nereye kadar ,dayanacağım... 
 
hergün yaptırdıklarını,satıyor mu acaba diye düşünmeye başladım.. 
bugün, kompozisyon... yarın.. atasözleri bul... 
 
fıkraları derle... şu yazarın kitaplarını listele.. bir kaç cümleyle ana fikirlerini belirt.. 
şu şairin şiirini açıkla.. nerede kullandığını da,bilmiyorum ki.. 
 
allahtan.. tüm sınıf beraber yapıyoruz hala... 
vedat hariç.. 
hiçbir aktivitemde o ,yok.. içimizde de, hiç çürük elma yok.. birşey bilmiyor o..
 
 
haa.. bu arada... yılbaşında.. iki günlüğüne,Amasraya gittik... 
muhteşem bir yer.. bayıldık ikimizde... 
 
hamile değilmişim... en büyük olay oydu benim için.. tuna da.. yine sözüne sadık.. 
 
teyzelerim, halam .. dayım ,amcam...tunanın halası...annemler..  bizi yemeğe çağırıp ağırladılar... 
bizde onları ,hep beraber çiftliğe çağırdık.... tam bir mangal partisiydi... 
artık, havalar da güzelleşiyor... ee, Adana olunca .. bahar geldi denebilir... 
 
 
benim, ne kadarlık bir zaman diliminden bahsettiğimi merak etmişsinizdir.. 
şubat ayının ilk haftasındayız... neredeyse,üç aylık  evliyiz...
 
dün tatil oldu okul.. tuna  yarın tatil olacak.. 
yataktan 
hiç çıkmadım,diyebilirim.. ... çiftlik evindeyim ve uyuyorum... 
münasebetsiz telefon ,çalıyor.. uyandırdı beni..
fatma nerede ki, bakmıyor buna... söylenerek..başucumda ki telefona uzanıp.. 
 
ahizeyi kulağıma koydum..  
 
ir---- ............... 
tu---- uykucuu.. 
ir---- (açtım gözümü, sesi duyunca..saate baktım hemen... ) tunammm... 
 
tu---- bildin.. hala uyuyor dedi, fatma.. yeter ama.. kendine gel.. 
akşam olacak neredeyse.. 
 
ir---- ya tunaa..yaa..  bırak beni.. uykum varr.. 24 saat bile olmadı daha... 
 
tu---- ama yemek bile yememişsin hala... olmaz canımın içi...
hasta olursan ,ne yaparım ben hıı..
 
ir---- sen gelince beraber yeriz.. acıkmadım.. inan ki.. 
tu--- ben gelinceye kadar.. hazırlan.. gezelim,yürüyelim biraz.. hava çok güzel..
ir---- canın istiyorsa.. olur.. 
 
tu---- senin için istiyorum...aşkım.. 
dersler vardı.. ne zamandır,hiç çıkamadık ki..  bunaldık iyice..  hadi,kırma beni.. 
ir---- ben,seni kırarmıyım hiç... şimdi hazırlanırım.. öptüm seni.. 
tu----bendee.. görüşürüz... 
 
kapadım telefonu.. 
 
başımı salladım sağa sola.. ayıkmak için... saat dört olmuş..
yatağımı düzelttim.. güzelce.. 
banyoya girip.. duşumu aldım... 
saçımı kurutup.. odaya geldim... 
 
ama hala uykum var...bornozla ,sırt üstü yatağa yattım... 

Hiç yorum yok: