Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

174.bölüm..



 http://youtu.be/FrX8qJFV-F0
 
o gittikten sonra.. bu kadar basit düşündüğüm ,göndermem dediğim için ..utandım kendimden.. 
hep beni, mutlu etmeye çalışıyor..tek  amacı bu, oyalandı.. gönlümü  aldı.. 
bir de izin veriyorum.. 
ne aptalım ya.. 
 
koştura koştura.. masayı kaldırdım.. bulaşıkları yıkadım.. mutfağı temizledim.. 
saat daha yedi.. kahve yapıp.. içtim salonda.. 
 
sonra yukarı çıktım... üstümü değişip.. eşofmanlarımı giydim... 
çarşafımı.. yastık kılıflarımı , yorganımı değiştim..
bembeyaz.. dantelli kırmızı kadife yorganı getirdim... 
çamaşırlarımı makinaya koyup çalıştırdım... 
 
çıkardıklarımızı ..yerleştirdim... sobaları  çalıştırıp.. .. banyoya girdim... 
misler gibi olduğumda... yatak odası da.. ısınmıştı.. oturma odası da.. 
 
pijamalarımı giyip.. saçlarımı kuruttum... örüp.. tepemde topuz yaptım... 
oturma odasında... tüm derslerimi bitirdiğimde... 
saat ona geliyordu.. 
 
çamaşırları merdaneden geçirip.. sepete aldım.. 
makinayı yerine yerleştirip.. banyoyu temizledim... 
çamaşırlığa astım.. 
 
 her yer pırıl pırıl olduğunda.. . 
daktilonun başına geçtim.. söylene söylene bitirdim ama ben de bittim.. 
 
aldığım.. pembe korsajı... giyip.. siyahı.. kaldırdım dolaba.. pijamalarımı da tabi.. 
parfümümü sürdüm... odada koktu.. bende... 
beyaz sabahlığımı ve kokoş terliğimi giyip... 
oturma odasında... filmi açıp... koltuğa uzandım... saat on ikiyi geçiyor.. 
hem uykusuzum,hem yorgunum.. uyumuşum ..bir saat kadar.. 
 
aşağıdan kapının açıldığını duyduğumda... 
ayıktım birden.. 
nerede karşılayacağıma karar vermeye çalışıyordum.... 
kalkarken..
sürpriz yapacağım ya... 
 
 
tunanın sesini duydum... 
tu---- iremm..uyudun muu.. 
ir---- hayıırr... 
kapıda karşıladım.. 
ir---- hoşgeldin canım... 
 
tu---- (gözlerini kapatıp...kokuyu çekti içine...) hoşbuldum..
ir---- ( elinden tutup.. oturma odasına çektim.. o oturunca ) anlat ,ne oldu.. 
 
tu---- (yaslandı arkasına... mutlulukla.. ) 
 irem-tuna kara ilköğretim okulu.. yapım aşamasına geçiyor.. 
bir hafta sonra... temeli atılacak... orta okul ve lise için de çalışmalara başlanacak.. proje bazında.. 
 
ben o kadar heyecanlandım  ki...  odada.. dönüp duruyorum.. 
 
 
ir---- ne dedinn... adımızı mı koyacaksın... 
tu---- (gülüyor..)  evett.. iyi olmamış mı.. 
 
ir---- hii, olmaz mıı... çok çok güzel olmuş... bitip faaliyete geçtiğinde ..  çevreyi de geliştirir.. çocuklar da ,uzağa gitmemiş olurlar.. 
 
tu--- evet, bence de.. 
 
ir---- tunamm.. şu anda var ya,düşündüklerimi ifade edecek kelime bulamıyorum.. 
 
tu---- bende seni, ifade edecek kelime bulamıyorum... 
 
ir---- ( bakışlarını görünce.. giydiğim şeyi hatırladım..sabahlığın kuşağı gevşemiş meğerse.. gidip yanına oturdum..ellerini tutarak ) 
tunamm..  
seni,senin bendeki yansımanı anlatamıyorum.. kelimeler yetersiz kalıyor.. 
 
sevgilim için.. bu tarz birşey alıp,giyeceğimi de rüyamda bile .. görsem .. hayra yormazdım.. 
 
kalbinin, kalbimde attığını hissediyorum.. 
hatta.. tüm benliğimi kaplamış durumdasın.. 
senin, gibi oldum.. on günde yetiştim sana.. 
ne yapacağız biz... 
 
tu---- (gülümseyerek.. başını eğip baktı ,bana... ) ne gibi... 
 
ir---- acayip bişi olduk.. sen, bana.. ben ,sana.. doyamıyoruz.. ruhen, kalben .. ten çekimini de unutmamak lazım.. tabi.. 
nazar değecek diye, korkuyorum... 
 
tu---- (parmağıyla,dudaklarıma dokundu hafifçe... ) aşık olduk biz.. artık ben demiyorum.. fark ettiysen.. 
kendimizden önce.. diğerini hissedip,ona göre davranıyoruz... şimdi beni,anlıyor musun... 
 
ir---- anlıyorum.. 
 
tu---- sana ,benden başka hiç birşeyin değmesine izin vermem.. nazar bile olsa.. bana ... 
ir---- susss.. sana da değmesin... 
tu---- aşkıımmm... 


Hiç yorum yok: