Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

170.bölüm..



yemeği yedikten sonra... çantamı, cekedimi alıp.. arabaya bindim.. 
heyecandan ölüyorum.. 
belli olup olmayacağını bile, bilmiyorum ki.. 
derhal öğrenmem, bu konu hakkında bilgi almam lazım... 
ben hareket edince.. tuna da ,arkamdan gelmeye başladı... 
 
laboratuara geldiğimizde.. benim ,betim benzim atmıştı..
ama  testi yaptırıp beklerken...tuna ,benden beter di.. 
yerinde duramıyor...
istediğinden mi, istemediğinden mi telaşlı anlamadım ki.. 
yanyana oturuyoruz,bir dizi devamlı sallanıyor..
elimi dizine koyup.. bastırdım..
kısık sesle.. 
ir---- tuna n'oluyor sana..  hamile olabilecek ,sen değilsin... 
tu---- (gülerek... ) kızma da,neredeyse  olsan diyeceğim... bebeğin lafı bile yetti.. 
elim ayağım titriyor... 
 
ir---- hani emindin sen... of yaa... ben ne dertteyim, sen ne derttesin... 
tu---- eminim canım,yine de bir umut işte.. offff ,sonuçta..ne kadar gecikti yaa... 
ir---- aşkolsun tuna.. 
 
hemşirenin ''irem kara ''demesiyle, tuna fırladı yerinden... 
ben kıpırdayamadım bile... 
tuna ,zarfı açmadan bana uzattı...
 
tu---- sen aç... ama çabuk ol.. hadiii..
 
 


ir---- (çektim zarfı elinden...)  inanamıyorum sana...kendine gel.. 
eğer burada..pozitif diyorsa ,elimden çekeceğin var tuna....
 
tu---- (nasıl da umutlu.. sırıtıyor birde... ) çektiren sen ol.. razıyım... 
 
titreyen ellerimle ,zarfın içinden aldım kağıdı.. 
kalbim güm güm atıyor.. 
 
tunada görmek için ,eğiliyor mu... üstüme üstüme.. bunaldım...
açtım, ben daha okurken 
 
tuna hemen sonuca bakmış.. hayal  kırıklığı ,o kadar belli ki.. 
iyi ki istemiyormuş dedim ,içimden... 
 
tu---- gözün aydın.. ben ,demiştim sana...
ir---- (gülümseyerek... ) gözümüz aydın diyecektin, herhalde... 
sözünü tuttuğuna ,pişman olmuş gibisin... 
 
ayağa kalktığımızda...
tu---- (derin bir nefes alarak... ) yok da,bundan sonrası için .... o kadar emin olmayabilirim....
 buraya bir daha geldiğimde ,sevinmek istiyorum çünkü...
 
ir---- (merdivenlerden inerken...)  havada bulut... sen iremi unut... o zaman..
niyetini öğrenmem, iyi oldu aslında.. 
 
tu--- bende bilmiyordum ki..  
 hiç istemediğime emin ol..
 şimdi, ne oldu... ne değişti...bilmiyorum.. 
 bir bebeğimin olabileceği fikri bile ,elimi ayağıma dolaştırdı.. 
gerçekleşse ne yaparım acaba..
sana yalan, söyleyemem... istiyorum ... 
ama.. seni de düşünüyorum.. karmakarışık oldu içim.. 
 
aile özlemi mi,.. çocukluğuma  inip araştırsan, baba sevgisini yaşayamamam mı..  istemiyorum diyip, bastırdığım babalık duygusu  mu.. ortaya çıktı.. çıkıyor bilmiyorum.. 
 
 
ir---- (gülümsedim..) freud mu? jung mu?
 
tu---- by tuna.. 
ir--- tu--- hah hah hah... 
 



ben gelmişken ,anneme uğramak istedim.. 
tuna da.. benimle geldi.. 
o bir merhaba diyip gidecek... ben de ,çok oturamayacağım ama özledim... birde çaktırmadan, yengemin telefonunu almayı planlıyorum tabi.. 
 
bahçedeki zambaklar açmış.. nefis görünüyorlar..
. kapının ziline dokunurken, hala gülüyorduk... 
annem kapıyı açınca... üstüne atladım resmen.. elleri de unlu.. 
 
ir---- anneemmm.. 
 
ne---- hayırdır inşallah.. irem kızım ,sakin olsana... tuna hoşgeldin... elim unlu.. geçsenize.. 
tu---- hoşbulduk.. nasılsınız.. 
 
ben öpüyorum bir o yanağını, bir bu yanağını.. kadın şaşırdı iyice..
 bir şey de diyemiyor... tuna var tabi.. 
 
ne---- iyiyiz.. sen nasılsın.. en önemlisi ,ireme ne oldu.. 
 
tu---- hah hah hah... sevindi biraz... bizde iyiyiz.. 
ben ,sizi görmek istemiştim.. ahmet abiye ,selam söyleyin.. 
 
ne---- dur .. iremmm.. dursana.. tuna tut şunu.. aaa.. 
tuna kollarımdan tutup... biraz çekince... 
 
ir---- aşkolsun anne.. istemiyorsan öpmem.. 
tunaya da ,fırsat çıktı tabi..  omuzuma,koydu kolunu güyaa tutuyor....
 
ne---- sus bakim..kapıda kaldık..  iki kelime konuşturmadın... tuna.. gel, kahve içelim.. 
 
tu---- işim var, başka zaman içeriz inşaallah(bana bakarak.. ) irem gecikme sakın.. okula.. 
ir---- tamam.. 
ne---- bekle ,bir dakika.. 
 
annem aceleyle, içeri girdi.. tunaya bir dilim börek getirmiş.. peçeteye de ,sarmış.. canım benim..
tuna gülerek... aldı.. 
tu--- sağolun.. görüşürüz... 
 
o gidince.. 
ne--- (gülerek .. )tunanın yanında.. ne öpüyorsun boynumu ..
 gıdıklandığımı bilmiyor musun.. 
 serseme çevirdin beni.. gir  içeri..  
 
ir---- hah hah hah.. kovalasana hadi..
ne---- yapamam mı,sanıyorsun..mutfağa gel.. börek yapıyordum bende.. iyi ki, bir tepsiyi pişirmişim... içime sinmezdi..
 
ir---- (girdik içeri.. oturdum sandalyeye.. ) önceden, bana verirdin..
 şimdi pabucumuz dama atıldı, dimi... tunaya veriyorsun.. 
 
ne--- çok konuşmaaa.. aç mısın.. yemeğimde var.. böreğimde.. 
meyve suyu sıkayım mı.. çay da ,olabilir.. 
 
ir--- annee.. bir dur ya.. kahve içelim... zamanım az... babam nerede.. nasıl bıraktı seni.. yalnız başına... 
ne---- çiftliğe gitti.. gelir birazdan.. 
 


Hiç yorum yok: