Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

169.bölüm..


 
 
iki saat sonra tuna çıkabilirsiniz dediğinde,acıktığımı hissettim.. öğlen olmuş tabi.. 
 
kolumda kitaplarım.. havalı havalı...  yanından geçerken.. 
tu---- çok bilmiş.... bekle beni.. 
" hımm.."  diyip.. çıktım.. dışarı... 
 
pırıl pırıl parlıyor güneş... ama rüzgar var... 
uçuruyor herşeyi... anahtarı alsaydım diye düşünürken... arabanın yanına gitmiştim bile... 
 
herkes kantine gidiyor.. bir buçuk saatlik bir ara var... 
öğlenden sonra... bir dersim var... o da.. saat dörtte... uyumayı planlıyorum.. o saatte gelirim..nasılsa.. 
 
tunanın geldiğini görünce.. indim arabanın üstünden... 
kapıyı açtı... 
tu---- buyrun hanımefendi.. 
oturdum.. 
o da oturunca... 
 
ir---- ne sabah dı ya... 
tu----( hareket etti... ) evet. ''hayatım...''
ir---- (gülümsedim..).ağzımdan kaçtı, ne yapayım...
tu---- çok doğaldın, boşver... bence onlar beni kıskandılar.. 
 
ir---- sağol..  ben çıkınca.. sana ne dediler.. 
tu----( gülerek..). hiç sorma.. alışılıncaya kadar.. biraz daha duyacağız .. imalı lafları..
 saliha hanımın
asistanı mı oldun.. 
 
ir---- hııı.. evet.. mecburen.. 
tu---- çok etkilenmişler senden.. öyle dediler.. 
 
ir---- affettim demese ,biraz daha etkileyecektim .. neredeyse.. gözümü karartmıştım da... 
seni  zorda bırakacağımı, düşünerek sustum... 
 
tu---- iyi yapmışsın... da.. niye kopya verdin.. anlamayacağımı nasıl düşünürsün... 
ir---- ne yapayım,çalışıyormuş kız... gece üçde.. eve gidip uyuyormuş... bilmiyordu işte.. yardım ettim... 
eksim de oldu sayende.. 
 
tu---- bir daha, yardım edeceksen.. anlamasına yardım et... kopya verirsen..olmaz..
 yakalarsam kötü olur.. söylemedi deme..
 
ir---- ne yaparsın.. sınıfta mı bırakırsın... 
tu---- sus irem çok ciddiyim ben... eksi verirken.. çok mutlu olduğumu  mu, sanıyorsun.. 
 
ir----(gülümsedim..) . tamam, yakalanmam bende... 
tu---- aa,hala niyeti var... 
ir---- niyet dedin de.. tuna benim dersim dörtte.. sen tek gel... yemekten sonra.. uyuyacağım ben... 
tu--- senin proğramın nasıl diye sorsana..belki beraber uyuruz.. 
ir---- sahi mi.. uyuyabilir miyiz sence.. 
 
tu---- hah hah hah... çok isterdim de.. uyuyamayız, benim gitmem gerekiyor çünkü.. 
ir---- yaa.. okula da gelmeyecek misin.. yani.. 
 
tu---- dersim yok.. işler birikti.. büroya gideceğim.. müşavirim haber verdi, para transferleri.. 
satışlardan  doğan işlemler var.. mal beyanı falan..
hatta biraz gecikebilirim.. istersen annene git, oraya uğrarım bende.. 
 
ir---- yok yok.. gıcık,saliha hocanın işini yaparım bende.. 
 
çiftliğe geldiğimizde... 
fatma açtı kapıyı... 
---- hoşgeldiniz... yemekler hazır...
tu----acelemiz yok, fatma.. arayan soran var mı... 
 
---- var, yazdım .. deftere.. telefonun yanında...duruyor.. çıkabilir miyim ,ben.. 
tu---- tamam fatma.. 
 
ben elimi yıkayıp geldiğimde.. tuna arayanlara bakıyordu.. 
yukarı çıkıp.. üstünü değişeceğini söyleyince.. beraber çıktık.. 
 
cekedimi çıkarıp.. saçımı açınca.. yatağa attım kendimi... 
 
tu---- öyle yatma ama.. 
ir---- kalkacağım şimdi.. uyumaktan vazgeçtim... 
 
üstünü çıkarıp.. kotunu giydi.. kazağını alıyor.. 
tu---- niye vazgeçtin.. dinlen işte.. 
ir---- tuna, şu yeşil kazağı giysene.. 
 
tu---- (gülümseyerek aldı..eline...) niye.. 
ir---- daha az yakışıyor... 
 
giymeden.. yanıma gelip.. uzandı..
 
tu----( saçlarımı arkaya attı... ) neden ,öyle dedin.. 
ir---- (elimi atletinin üstünde gezdirdim..) çok yakışıklı olma, kıskandım seni.. 
 
tu--- (öptü dudaklarımı tutkuyla...)  peki, olmam... bir tanem.. 
 
ir---- tunaa.. yarın için.. biraz para alacağım... 
tu---- all... neye lazım.. 
ir---- net değil de...gerekebilir, yani.. 
 
tu---- (doğruldu..dirseğinin üstünde... )
 ne için irem.. bak, eğer tahmin ettiğim şey içinse... asla razı değilim... 
haberin olsun..ihtimal vermiyorum ama.. yanılıyorsam... 
ve sen hamileysen.. bebeğimiz doğar.. aksini düşünme bile... sakın, doktora da..tek gideyim deme.. 
 
ir---- biz böyle konuşmamıştık .. 
 
tu---- varsayımlar üstüne konuşuyoruz  zaten... ama düşüncem bu.. 
annesi , babası belli..evliyiz... bir eksiğimiz yok.. 
ben, çocuğumu öldüremem.. sana da,izin  vermem.. 
gerekirse,okulunu bir yıl dondururuz... bundan daha güzel ve önemli birşey olamaz.. 
 
ir---- ben test yaptıracağım.. önce.. aklım karmakarışık.. hani istemiyorduk biz.. 
şimdi ne oldu da...böyle diyorsun, şartlarımızı bilmiyor musun... 
 
tu---- biliyorum tabi.. bak ne diyeceğim.. yemeğimizi yedikten sonra.. gidip testini yaptıralım.. 
gerekiyorsa doktora da gideriz.. 
senin de için rahat etsin, benim de..sonuca göre ,konuşuruz.. 
 
ir---- tamam.. 
 

Hiç yorum yok: