Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

165. bölüm..


 
tu---- bilinçaltı işte.. 
ir----( yorganı araladım...)  tuna yanıma yatar mısın.. 
tu---- (dudak bükerek baktı... ) emin misin.. seni kısıtlamayım.. yine.. kıpırdayamazsın falan.. 
 
ir---- .. biraz hareket alanı, bırak bana...
ben de, seni tanıyorum.. her hareketini biliyorum, demek isterdim...
malesef ki..  iki yıl geriden,geliyorum dimi.. 
madem,sen öndesin.. tanıma konusunda.. sende bana,yardımcı ol. 
(baktım hala oturuyor.. gelmeye niyeti yok... 
kapadım yorganı... sarıldım iyice... ) iyi geceler... 
 
tu---- beni unuttun.. 
ir---- gelmedin.. 
tu---- sende gelmedin ama 
ir---- sen çağırdın mı.. 
tu---- gelirmiydin.. 
 
ir---- deneseydin,öğrenirdin.. 
tu---- irem,gelirmisin 
ir----- önce ben davet ettim..
tu---- tekrar dene.. 
 
ir----  tuna gelirmisin yanıma.. 
tu---- bende cevap alamadım ,davetime.. 
ir----- oooo.. çok uzadı.. sen,ben diye diye sabah olacak..son kez soruyorum.. geliyor musun.. 
 
yorganımı açtı.... ellerimi tutup.. ayağa kaldırdı... 
divanla.. yatağın arasında duruyoruz...
 ellerini, belime koydu..bende.. ona sarıldım... 
 
tu---- sen gelmezsen.. bende gelmem..
sen inatsan,gururluysan... bende öyleyim... objektif bakmaya çalışıyorum.. 
haksız ve haklı olduğun konuları eşit gördüğüm  için.. ortada buluşalım istedim..
 bir adım,,senden.. bir adım benden...
ben elimden geldiğince.. 
seni hoş tutmaya çalışıyorum.. senin,benim ilgili.. tavrımı müdahale gibi görmen ..
 beni kırar.. bil diye söylüyorum... hareket alanını ,olabildiğince esnek tutmaya 
çalışacağıma emin olabilirsin... beni tanımadığın konusunda ,haklı olduğun için.. kırılmadım..
bir daha üstünde baskı, hissedersen... bunaldığını düşünürsen.. güzelce,uyar beni.. 
tamam mı....
 
ir----( gülümseyerek... yüzüne dokundurdum,elimi..).tamam... şimdi, nerede yatacağımıza karar versek..
tu---- nerede değil... nasıl yattığın önemli...
ir---- nasıl yatalım ,biliyormusun.. 
 
tu---- kulağıma söylediğin gibi,dersen hiç şaşırmayacağım...
ir----(boynuna sarıldım...)  çok zekisin sevgilim.. yine de, asıl konudan vazgeçmiyorum bilesin..
 sonbaharda, çiftlikte kimse kalmadığında.. deneyelim,söz mü.. 
tu---- ıııı, sonbahar gelsin önce.. nasılsa sen hatırlatırsın.. 
ir---- (dudaklarına yaklaştım..) . söz de.. 
tu---- iremmm.. 
ir---- söz ver..
tu---- söz... 
 
*********
 
''""""""hasret kaldığımız zamanlarda... 
yaşananların izi olan..beynime..vücuduma kazınan ... 
bu anıların ,tunanın yalanı ..oyunu olduğuna inandırmaya çalıştım,kendimi..
ne kadar zorlarsam da..her zaman bir yanım ona inandı,itiraf ediyorum...  başarılı olamadım .. 
ama,kendimi şartlandırdım... aşık yada değil...erkeklere inanmak felaket getirir... 
evlilik de, çok bağlamıyor onları.. neden bile gösteremeden.. bitti diyebiliyorlar...
 
 düşündükçe hala,inanamıyorum.. 
benim, biricik sevgilim.. canımı verebileceğim.. tuna''m'' dedikten sonra...
her erkek diyebilir.. 
artık,onların yaptığı,hiç bir hareket şaşırtmıyor beni.... 
yuvamın dağılmaması için,nasıl çırpındığım  ....o çaresizliğim ,akıma geldiğinde...
hala, içim acıyor.
kendime sorduğum ,tek soru şuydu... ''ben nerede yanlış yaptım '' 
 
tunanın boşanmaya razı olduğunu duyduğumda... içimden birşeyler koptu.... 
 koyduğu tek şart neydi.. biliyor musunuz... 
alicenap, ağam...bütün mal varlığını bana vermek istiyormuş... 
okkalı bir küfür savurduğumda... avukatının yüzü mosmordu.. 
ben onun malına mı kaldım..diyerek....o malı ne yapması gerektiğini  de,ilave ettim tabi...  
git tunaya söyle ... irem satılık değilmiş de,  dedim... kabul etmedim,hiçbir şeyini... 
 
o yüzden boşanamadık.. ya zaten...dava da ,çok çok ileri bir tarihe ertelenince.. 
davayı geri çektim.. 
vermeyecektim,nikahımı... ölene kadar dememişmiydik... pek, yaşadığım söylememezdi ama.. 
ahhhh ah... kadeerrrr.. daha, neler neler okuyacaksınız... 
içiniz düğüm düğüm olacak.. benden garanti.. size.."""""""""""""""""
 
 
*****
 
 alnımda bir ıslaklık hissettim.. öpüyormuş beni..
 
tu---- iremim.. hadi, uyanma vakti.. 
ir---- tunaa.. biraz daha yatsaydım...
tu---- aç gözünü.. baak ne getirdim sana... 
 
araladım gözlerimi... 
siyah bir köpek yavrusu... bana bakıyor..boncuk gibi gözleriyle...  
tunanın avuçlarının... içinde.. küçücük daha.. 
yatakta birden,nasıl oturduğumu bilmiyorum... 
 
tuna başucumda, dizlerinin üstünde duruyor... 
sevinçle.. aldım elime.. yalamaya çalışıyor beni... 
ir---- ayyy.. nereden geldin sen .. hıı.. dur dur yaramaz seni.. 
tu---- hişt.. çekil karımın yanağından... 
 
ir---- tunaa.. nereden buldun bunu.. (giyindiğini görünce... ) sen dışarı mı çıktın... hiç duymadım... 
tu---- evet çıktım... duyacak halde olmadığın kesin..canım.. sere serpe yatıyordun.. 
(içini çekip..) 
akşam gördüğün ,annesiymiş...  dört yavrusu var.. bekçi,yer yapmış onlara.. 
evden, birisinin çıktığını görünce...  
hırlaması..koruma amaçlıymış ,yani..  gayet uysal, yavrusunu alırken birşey yapmadı... 
ama kapıda bekliyor..
 
ir---- hadi ya...e uyanmam için ,hergün yavru mu bulacaksın sen...
tu---- (gülerek.. kalktı ... ellerini yıkayıp... kendi yorganını kaldırırken...) 
 bulamasam da..  uyandırmak için,kendimi feda ederim artık.. 
 
ir---- hah hah hah... bak bakim banaa.. çıtırım..
 
tu---- (gülüyor.. ) laf atma bana.. ne ,demek istediğimi anladın.....bak hala gülüyor.. 
açtırma ağzımı irem...tuna söyleme diye ,yalvartırım seni... 
 
ir---- ayyy sabah sabah .. ne güldüm ya... yavruuu.. şu elimde ki... yavruyu al da, kalkayım yataktan... 
tu---- yavru ha..dur sen..duurr..  .... geliyorum... 
 
aldı elimden... köpeği... dışarı çıktılar.. 
bende .... elimi  yıkamak için.. banyoya girdim.. 
su hala,sıcak.. tuna ,o kadar odun attı ki.. tabi olur... 
saçlarımı, şöyle bir ördüm... toplansın diye.. 
 
içeri geldim.... yorganımı katlayıp, yerine koydum...çarşafı, yastığı da.. kaldırdım..
yatağa sıra geldiğinde.. 
tuna,elinde koca bir tepsiyle içeri girdi... 
 
tu---- ireemm.. dur..ağır kaldırma.. 
masaya koydu... tepsiyi... 
 
ir---- ağır sahiden de.. gecede zor getirdim... 
 
yatağı koyduktan sonra... yanıma geldi.. minderi yere bıraktı... 
tu---- yanıma gelebilirdin.. yada yardım isteyebilirdin... 
ir---- hiç işime gelmezdi o.. 
tu---- bilmezmiyim... gel, kahvaltı edelim.. 
ir---- giyineyim de.. sen başla... soğumasın... 
tu---- tamam..
****
 
 
 
kahvaltı ettik... ben yün fanilayı bıraktım,orada.. kalın ,tüylü yeleği giydim..
montun içine giremedim tabi..omuzuma aldım.. 
etrafa göz gezdirip.. botlarımı giyiyorum...... 
ir---- hazırım yavruuu.. 
tu----( gülerek ayakkabılarını bağlıyor o da... )
.. o zaman, iremciğim duyacaklarına hazır ol..
 yavru da,hiç masum değil çünkü.... 
 
ir---- e onu biliyorum zaten.. sende ,laf mı atacaksın bana.. ne ayıp.. hemde öğrencine.. cık cık cık.
 
tu---- sen bana sataşırken iyiydi dimi..burada öğrencim değilsin.. afetsin, afet.. 
okulda ne yapacağım .. bakalım.. 
 
ir----kedi ve ciğer  desem... hah hah hah.. 
tu---- eve gelince, kedi ..o ciğeri yemez mi desem... hadi gülsene.. 
 
ir---- tunaa.. ben korkuyorum ya.. valla bak.. elim ayağım titredi... 
tu----( omuzularımı tuttu.. ) kediden mi..
ir---- yok ya.. okuldan.. 
 
tu---- ciddimisin sen... kim ne diyebilir ki... daha önce konuştuk ya.. bunları...
okuyacağım, ne dersen de.. diyen,kararlı  ireme.. bu laf yakışmadı... 
(öptü yanaklarımı... ) 
.. sevgilim.. .. sıkma canını.. 
 
açtı kapıyı... 
dışarı çıktık... hala yağmur yağıyor.. derecikler oluşmuş...
kapıyı kapattı... 
ir---- ıslanma demedin... 
tu----( gülümseyerek...) sonuçlarını iyi düşün.. ne istiyorsan.. yap

Hiç yorum yok: