Translate

12 Şubat 2012 Pazar

164.bölüm..


 
beni çekip,içeri girdirdiğinde.. konuşamıyorduk ikimizde.. 
ben korkudan.. o,hem korkudan ....hem soğuktan... çamaşırlarıyla koşmuş tabi..
yine de.. montumu çıkarıp.. astı..
 
beni  ateşin karşısına oturttuktan sonra.. 
mutfaktan su getirdi..
 
tu---- iyi misin.. 
ir--- hımm.. 
tu---su getirdim, istersen içersin ..
 
diyerek, bardağı yanıma bıraktı..
 aaa.. arkasını dönüp ...yattı tekrar... 
 
niye şaşırdım ki... ben demedim mi..karışma diye... karışmadı işte... 
kurttan ,köpekten... hiç korkmazdın sen... neden bağırdın ki..hemde tuna diye... 
başının çaresine ,baksaydın ya..
yere eğilsen kaçacağını da ,biliyorsun... 
 
ellerimi başıma dayayıp, eğildim...ateşin sıcaklığından.. bunaldım... üstümdeki,kalın kazağı çıkarıp.. 
yün fanilayla kaldım...
 sabah ki,konuşmalarımız geliyor aklıma..
saçlarını niye.. tunaya tarattın ,öyleyse... 
seni,giydirmesine neden izin verdin, madem... 
onlara da ,karıştırtmasaydın ya... 
 tunanın,  seninle ilgilenmesini istiyorsun... deli divane...pervane gibi,etrafında dönmesine ,
irem irem demesine .. gururunun okşanmasına..alıştın dimiiii..
 bir dediğinin iki, edilmemesi  ... el üstünde tutulmak... hoşuna  gidiyor ,
 sen tunaya hiç böyle hissettirdin mi... 
daha dün, 
sadece
beni sevmeni istiyorum ,dememişmiydi... nankörsün tek kelimeyle.....nanköör nankör..
.kendine bari...itiraf et irem... hadiiii..
 
gülerek...başımı salladım...iki yana...
 
ir---- tunaaa.. ısındın mı..
tu--- hımm..
ir---- çay yapayım mı.. yada başka birşey içermisin..
tu---- yok..
ir---- eşofmanı ,vereyim mi.. 
tu----hayır..
ir---- pardon.. rahatsız ettim seni.. iyi geceler.. 
tu---- ............... sana da... 
 
yatağı. of laya, puflaya... ocağın yakınına .. bıraktım...nasılda ağırmış.. 
bembeyaz çarşafı yaydım..üstüne..
. uzun yastığı da getirdim...kenarları, dantelli falan.. 
sıralı yorganlardan... en alttaki.. mavi sırıklı saten yorganı beğendim... sanki başka yokmuş gibi..
savaş veriyorum resmen... üsttekileri indirmeden, alttakini çekmeye çalışırsan ..
olacağını bilmiyorum sanki.. . hiç de akıllanmıyorum.. 
hepsi, üstüme devrilirken çekildim... yana... bu sefer,kurtardım kendimi...
 
yine de ses çıkarmışım demek ki...
 
şaşkın şaşkın bakarken...  kulağımın yanında, tunanın ..sesini duyunca... sıçradım..
tu---- senin yorganlarla problemin mi,var...
ir----- (döndüm ona... öylece duruyor...) sanırım var..
 
hiç birşey demeden geri yattı.. bu sefer.. arkasını dönmedi ama... her hareketimi izliyor.. 
eğilip, kalkmamdan..zorlanmamdan... zevk aldığına da, eminim..
 
gıcık işte... yorganları ,tek tek katlayıp... yerine koydum..
içerisi sıcak, üstümdeki sıcak.. harekette edince.. terledim.. 
mavi yorganı getirip.. yatağın üstüne
bıraktım...
 banyoya girdim..
 kocaman iki mum yanıyor, yerde...nasıl bir yer, hiç  görmemiştim .. 
büyük, kocaman bir termosifon var... yanıyor,odunlar... hani su yoktu burada.. 
 sıcacık içerisi...ne zaman yakmış bunu... 
 mavi perdeli,bir  duş kabin var.. şampuanlar, sabun.. kenarda.. duruyor.. 
lavabo, klozet.. de mavi..  küçük havlu dolabının yanında.. kapakları kapalı kovalar var.. 
açıp baktım,içleri su dolu.. dördünün de... iki de ,boş kova duruyor üstlerinde.. 
 
musluğu açıp.. sıcak suyla yüzümü yıkadım.. ensemi boynumu sildim.. .. kuruladım.. 
yıkanabilsem çok iyi olurdu ama.. kolonyayla idare edeceğim artık.. 
hiç olmazsa ,ter kokmuyorum.. 
 
odaya girdiğimde... saat sekiz olmuştu..ay daha sekiizz...mi.. 
tunanın gözleri  de kıpır kıpır... yorganların oradaki dolabı açtım.. 
fanila ve yatmak için..ince bir switşört buldum...değiştim,üstümdekilerle...  kuru kuru tenime iyi geldi.. 
alt olarak giyebileceğim ,hiç birşey yok.. 
allah allah... halbuki geçen geldiğimizde vardı... 
yıkandı da,kurumadı herhalde diye düşündüm... 
nasılsa yatacağım.. çıkardım,pantolonumu da..
 
küçük,ince bir battaniye görmüştüm... alıp.. belime bağladım..
 gayet seksi derin bir yırtmacım ,oldu..
bacağım görünmesin diye tutarak.. yürümeye çalıştım.. baktım olmuyor.. bıraktım...yabancı mı,canım tuna..
 
gelip.. odunlardan bir kaç tane daha attım,ateşe...
 yorganı açıp.. uzandım.. örttüm üstümü de.. 
saçlarımı... kaldırıp.. yan döndüm.. tunaya bakmıyorum da,onun bana baktığına eminim.. 
uykum yok ama gözlerimi kapadım.. 
 
bir süre sonra...
tunanın elini saçlarımda hissedince.. içim titredi... 
hafifçe kaldırıyor,yastıktan aşağı sarkan kısımları... yere değmesin.. diye.. 
sırtımı kapamak için, usulca yorganı çekti... yanağıma, elinin tersiyle dokundu.. 
üşümüşmüyüm diye, bakıyor herhalde.. 
 
öyle kötü hissettim ki, kendimi... ben nasıl söyledim ... tunaya o lafları... adam üstüme titriyor..
daha ne yapsın..
benim iyiliğimi istemesinden başka .. ne yaptı ki.. 
sahiden, onun değerini.. bana verdiği değeri.. anlayamadım herhalde.. 
 
hala beni seyrettiğini hissediyorum.. nefesi yüzüme geliyor..çünkü.. 
aniden ne yapacağıma ,karar verdim... 
 
gözlerimi açmadan... mırıldandım.. rüya görüyormuşcasına..
ir---- tunaaa.. tunaaa..
tu---- efendim  canım... 
ir---- üşüdüümm.. 
tu---- (yorganı bastırıyor.. ) battaniye örteyim mi.. 
allahım ya.. inanamıyorum,birde fırsatçı diye düşündüm..   yanıma yatmaya ,teşebbüs bile etmiyor... 
 
 gözümü..açıp, tunaya baktım.. diz çökmüş başucuma... yakalanmış gibi.. telaşla kalktı... 
 
tu---- rüya görüyordun.. üşümüşsün de... üstünü örtüyordum... 
ir---- rüyamda .... neyse... 
tu---- (divana oturdu..)  ne gördün.. 
ir---- seni.. nefesini yüzümde hissettim... saçlarımı okşuyordun.. 
 
tu---- bilinçaltı işte.. 

Hiç yorum yok: