Translate

12 Şubat 2012 Pazar

160. bölüm..




uyuduğumda...gece miydi, sabah mı.. zaman mefhumunu kaybettim  ... 
ama önemli mi ,derseniz değil... 
mutluluğumuz  herşeye değerdi... 
 
saati yediye ,kurmuştum..gideceğiz diye... 
zil çalınca ,zıpladım yataktan..
tuna yok yanımda..   nerede ki diye.. ayağa kalktığımda.. mutfaktan gelen ıslık sesini duydum.. 
muzurluk içimde var benim... 
meşhur ,yün fanilamı giyiverdim... kendim bile ,güldüm halime..
geniş ve uzun.. mini eteğimin boyunda ,neredeyse... yakası da.. daha açık haliyle.. 
ayağıma da.. geceki tüylü terlikleri geçirdim..  bu görüntünün.. tek ele alınır yanı... bacaklarım.. 
 
yüzümü yıkayıp.. kuruladım.. 
o kadar silmeme rağmen.. banyo da ,hala ıslak.. 
e o beni, ıslatırsa... ben dururmuyum.. gece burada ,savaş vardı sanki ... 
 
gülümseyerek... bir daha giyilemeyecek hale gelen... askıya astığım.. suları süzülen,gelinliğime baktım.. 
gerek de kalmadı zaten.. içimizde uhde kalmadı.. hatırası  var diye saklayacağım.. 
 
mutfağa gidip.. bana krep yapan tunaya sarıldım.. arkasından... 
giyinmiş... kot pantolonunu.. 
beyaz kalın örgü kazağını... 
 
ir---- günaydın , hamarat sevgilim...
tu---- (başını çevirip... gülümsedi... )günaydın,sevgilim acıkmıştır dedim... 
 
tavayı da ,sallıyor bir yandan... 
ir---- acıkmazmıyım.. ben de , giyindim bakk... 
döndü... 
tu---iremm..  hahaha.. 
 
 
****
kahvaltıyı yaptık.. kalın giyecekler de, aldım yanıma.. kazak da giydim.. botlarımızı poşete koyduk.. evden çıktığımızda.. saat sekizi geçiyordu.. 
 
pırıl pırıl güneş.. yayla yolunda ilerledikçe etkisini yitiriyor gibi.. yollarda kar yok ama dağlar olağanüstü bir manzaraya sahipler.. 
 
konuşa konuşa gidiyoruz.. hala nereye gideceğimi bilmiyorum ama.. kaset almak için ,torpido gözünü açtım.. seçerken,tabancasını gördüm yine.. 
birşey demedim de, niye hiç tabancasız gezmiyor diye düşündüm.. ne yalan söyleyeyim.. 
 
taktığım kaseti dinliyoruz.. 
tekir yaylasını geçince doğruldum.. 
ir--- tunaa.. nereye götürüyorsun beni.. ben tekire gideceğiz sanmıştım.. 
 
tu--- başka bir yere.. 
 
dediği gibi de, asvalt yoldan ayrıldı .. dağa doğru gidiyoruz..kar var da.. çok değil.. 
manzara da değişiyor.. aşağıda kalan tekir yaylasına kuşbakışı bakmak da nefes kesici.. 
 
 
ir---  bürücek mi, yoksa.. ya söylee.. 
tu--- bürücek yaylasından da, yükseğe çıkacağız.. dik kayaların yakınında, bir ev var.. bizim evimiz.. biraz soluklanırız orada.. eğer, hava muhalefeti olmaz da.. gidebilirsek.. seni bir yere daha ,götürmek istiyorum.. ama yürüyeceğiz.. 
.. 
 
 
 
yolda bir koyun sürüsü önümüze çıkınca , durduk mecburen.. 
ir---  ayyy... kuzu gördüm..kuzuu..
birisini kucağıma almalıyım.. tuna..
 
indim..hemen... 
 koyunların arasına daldım.. onlar kaçışıyor..ben kuzu yakalamaya çalışıyorum...
ne mümkün..
çobana da yardım ett.. diyorum.. beni,kesin deli sanmıştır.. pek de akıllı olduğum söylenemez ama..
 
konu nereden açıldıysa.. bunu sen yaparsın.. ben yapamam.. diye..kadın erkek.. anne baba.. ayrımına takılmıştık.. az önce,onu da belirteyim.. 
 
tu--- ireemm.. baakk.. 
 
 
tuna  bir kuzuyu ,kucağına almış.. gülümseyerek....yanıma getirdi.. incitmeden ,okşadım tüylerini..
öyle tatlı ki..  minicik ağzı var.... bembeyaz.. kalbi küt küt atıyor... 
 
annesi geldi yanımıza... tunaya vuruyor ,yavaş yavaş...yavrusunu istiyor,belli.. kucağıma aldım, sevgiyle... bir aylık bile değildir.. annesinin yanına bıraktım..
incecik bacaklarıyla ,ayakta zor duruyor...  
sürüye katıldılar.. annesi bacaklarının arasında ,koruyor onu... 
 
ir---- ne kadar güzeldi.... (içimi çekip...) annelik ne kadar farklı bir şey... koruma içgüdüsüyle 
hep yanında... peki baba nerede... wanted... 
 
tu---- (üstünü çırparken... ) diyordun ya, beceriklisin diye.. bak, benim yapamayacağım birşey daha bulduk... 
 
ir---- anne olamayacağın, açık da... sen ,çok iyi bir baba olurdun... eminim... 
 
tu---- bilmiyorum .. ben, çok emin değilim... annelik sizin doğanızda var... 
olmuyorsunuz, o vasıfla doğuyorsunuz... yani genelden bahsediyorum.. 
 
arabaya tekrar oturduk.. sürü kenara çekilince..dik toprak yolda ,hızlandı tuna da.... 
biraz sonra ,kar atıştırmaya başladı.. 


Hiç yorum yok: