Translate

12 Şubat 2012 Pazar

158.bölüm..


 http://www.youtube.com/watch?v=8NvvWN_vOsQ


önce banyoda.. çamaşır makinasının.. suyunu boşaltmak için.. düğmesine bastım...
dişerimi fırçalayıp.. saçlarımı topuz yaptım.. 
duvağı tutturmak için..kuaförün taktığı tokaları .. ve diktiğini..düşündükçe gülümsedim kendi kendime... 
 
oda da..gece lambasını yaktım... perdeleri kontrol ettikten sonra... 
çıkardım üstümdekileri.. astım, güzelce .. 
çoraplarımı değiştim.. ten rengi giydim... e beyaz ayakkabım yok.. 
annemin yerleştirdiği terliklerin arasında... hani, güya gecelikle ..sabahlıkla.. giyilen...
rüküşlük abidesi.. sayılabilecek..  
önü tüylü beyaz topuklu ,terliği gördüm.. alıp , giydim... ay çok komiğim.. ama gerekiyor..
anneciğim, almış demek ki.. 
 
 kapıyı kolaçan ederek... gelinliği çıkardım askıdan... 
aynı heyecanı duyarak.. titreyen ellerimle dokundum, dantellerine.. katlarını ,kabarttım biraz.. 
giyip, fermuarı  kapadım... hala ,bir kaç altın duruyor göğüs kısmında..
kollukları takmadım... askıları da çıkarttım.. taşları duvağa takılıp durmuştu... 
 
bembeyaz gelinlikle,yarışan tenimin beyazlığı göz alıcı... 
 
elimi karnımın,üstüne koydum.. aynaya bakarken.. hamile olabileceğim 
fikri  ,heyecanımı hevesimi kaçıracakken.. 
 
mırıldandım.. kendi kendime... 
ir---- çok güzelsin, irem... kocana bir öpücüğü vermemiştin.. 
şimdi, sürpriz yapıyorsun madem.. düşünme bunları... tuna da,herşeyin en iyisini hak ediyor.. 
hamileysen .. dünyanın sonu değil ya... tuna çıldırır herhalde... 
yorulmayım diye, öğretmenleri eve çağırır...
 
durumu, gözümün önüne getirince güldüm.. 
makyajımı tazeleyip..duvağı yerleştirdim, saçlarıma.. 
gördüğümden memnun olunca... eteklerimi kaldırıp...
 
çamaşır makinasını kapattım.. banyoda.. 
derriinnn.. bir nefes alıp. çıktım odadan...duvağımın arkasını ,  düzelttim... 
ilk günkü heyacanım kapladı ,her yanımı..
tunanın bakışlarını hayal edince ,kızardım yanaklarım yanıyor... 
 
koridorun ışığı açık sadece...sürükleniyor duvağım yerde...  
 
salona girip.. seslendim.. 
ir---- tuna.. ışığı açabilir miyim.. 
tu---- ................... açma, hiç kıpırdama... 
 
flaşın ışığı ,gözümü alınca.. 
geldiğini göremedim bir an... 
 
elimi tutup... çekti kendisine yavaşça... sarılıp.. boynumu öptü... belimde kenetledi ellerini.. 
 
tu---- sen sen.. ne yapmaya çalışıyorsun.. kalbim var benim.. dedim ki, eyvah hayalet geliyor... 
ir---- hah hah hah... 
 
tu---- ne güzeell gülüyorsun... 
(gözleri ,ışıl ışıl bakıyor bana... 
eliyle ensemi tutup..yaklaştırdı kendisine..
 dudaklarımı öptü usulca...  )
sonra baktım ki.. periymiş.. benim perim... gelmiş..
benim,içimde kaldığı konusunda haklısın da...
 senin içinde ne kaldı... neyi atladım.. emret, hemen yapayım...
 
ir---- (gülümsedim, ellerimi beline koyarken...) 
öyle değil... sana izin vermediğim için.. o heyecanı sen,yaşayamadın.. bende..göremedim.. 
mesela 
gelinliğimi ,senin çıkarmanı isterdim... 
 
tu---- hımm,  ireemmm... görürdün .. gelinliğini çıkarmayı ,bende isterdim ama..
hatırlasana..çıkar dediğimde bile panik yapmıştın... 
öyle..ürkek ve tedirgindin ki.. beklerim de , demişim.. ısrar edemedim..  ,
mesela... şu mutfakta ki, halini .. bakışını ..
hiç unutamıyorum.. yağlı ağzını silerken.. ben de..kendimle savaşıyordum yani..... dayanılmazdın.. 
senin, güvenini sarsmamak  için, durdum..ama gel sen ,bana sor...
 
ir----  şimdi,tahmin edebiliyorum...ama o zaman edemiyordum... bizim, her şeyimiz  farklı,çabuk..
dayatmalarla olduğu için... hiç hazır değildim..  fikir ,beden ve   ruh olarak... 
nişan, düğün .. kına.. bir arada gibiydi.. 
mesela ,hiç dans bile etmedik.. 
 
tu---- çok haklısın, ilk dansımızı .. gölgede bırakalım . nikahtan yeni,gelmiş gibi.. davranalım mı..
 
ir--- olurr da....damat bey... 
karşında, eli ayağına dolaşan heyecanlı bir gelin var... lütfen,rahatlatınız gelin hanımı...
 
tu---- gelin hanım yeter ki, istesin.. ayaklarını yerden kesmeyi ,vaat ediyorum... 
ir---- yaa.. tunaa.. kızardım valla.. iyi ki,böyle konuşmadın o zaman da... 
 
tu--- konuşamadım desek... 
 
müzik yok ama .dans  ediyoruz sanırım.. .. 
kollarımı da, dolamışım boynuna... nerede kaldı,kaçacak köşe arayan irem.. bu ne teslimiyet.. 
yağmurda da,ıslanmadık.. çekildim biraz.. 
 
tu---- (gülümsüyor... arzu dolu bakışlarını gözlerimden çekmeden... ) ileri mi gittim... 
ir----(ellerimi yüzüme ,kapadım... )bakma öyle, gelin bayılacak neredeyse... 
tu---- hah hah hah... 
 


Hiç yorum yok: