Translate

12 Şubat 2012 Pazar

156.bölüm..


mutfakta hazırladıklarımı da..götürdüm.. 
buzdolabından çıkardıklarımla.. biraz daha zenginleştirdim.. yiyecekleri.. 
çerez kaselerini ve  bira bardaklarını çıkardım... 
patatesleri de alınca... 
ocağı kapadım... tezgahımı temizledim... balkon kapısını açıp.. havalandırdım... 
yağmur başlamış.. mis gibi kokuyu çektim içime... 
koku diyince... kızartma koktum... 
yatak odasına koşup.. üstüme uygun bir şey giymek için.. dolabı açtım.. 
seçenek çok olunca.. baktım epeyce... 
geceliğe erken.. elbiseyse  abartılı geldi.. 
hıh.. bulduuummmm...
hahhayy... tunaa... mini etek alırsın ha.. bak öyleyse.. nasıl giyilirmiş.. 
çıkardım,üstümdekileri.. banyoda,elimi yüzümü  yıkayıp.. dişlerimi fırçaladım.. çamaşırlarımı 
sepete koyup..  yenilerini giydim.. 
ince jartiyersiz ,siyah... çorabımı .. mini siyah eteğimi.. krem rengi,  ipek gömleğimi giydim.. 
içinin görünmesi.. hiiçç sorun teşkil etmiyor... saçlarımı iki yandan tarakla tutturdum.. 
bir ruj..  kalem ve rimel..  biraz da parfüm..hazırım işte..
 aynada  kendime... bakınca,ıslık çaldım.. 
ayakkabım eksik kalmasın dimi.. 
normal topuklu yeni,siyah  ayakkabılarımdan birisini geçirdim ayağıma... 
ir--- tuna da şaşıracak.. giderken nasıldım.. geldiğinde nasıl görecek.. 
şohbeni yakıp..suyu doldurdum.. çamaşırlarımı makinaya yerleştirdim..
deterjanı koyup.. çalıştırdım...tam banyodan..çıkmıştım ki...
tunanın sesini duydum... 
tu---- ben geldiimm... 
ir---- (çıktım, koridora...)  hoşgeldiin..
arkası dönük.. mutfağa girmiş elindekileri bırakıyor... bir tane de, gül almış.. 
omuzumu,kapıya yasladım ona bakıyorum...
tu---- hoşbuldum.. biralar ve çerez burada.. yemekleri de ,getirdim.. 
film aldım, birkaç tane.. ıslandım biraz da.. yağmur yağıyor... 
ireemm.. nerdesin.. 
ir---- (sarıldım arkasından.. ) buradayım hayatım... 
tu---- (başını çevirip.. yüzüme baktı.. . ) mmm..
(kolumu açıp ,bana döndü... 
baştan aşağı, dolaştırdı bakışlarını...üstümde.. ) 
vay vay vay... iremiimm.. muhteşem olmuşsun.. 
sürprizin buysa.. çok beğendim... (döndürdü beni .. ) etek sahiden miniymiş.. 
sadece benim görebilecek olmam ,içimi rahatlatıyor...( gülü alıp,uzattı.. ) bu daa, sana.. 
ir---( aldım )  sağol...canım..alındı bari, giyeyim kocacığım görsün dedim.. ama sürpriz bu değil.. daha sonra o.. 
hadi gel, şunları götürelim seans başlasın.. 
tepsiyle.. götürdük içeri ..gülümü de vazoya koydum.. masamızı süslesin dimi.. 
tuna sehpayı görünce.. 
tu--- eline sağlık.. iyi ki gitmemişiz.. benim ki de,saçmalık yani.. 
ne işin, var .. soğukta ..yollarda.. karınla otur ,sıcacık evinde.. sağol hayatım..
ir--- sende sağol... canım.. ne yaptım ki.. (filmleri çıkarıp.. ışığı açtım.. )
hangisi olsun, tuna.. 
tu--- sen seç... ıslandım.. üstümü çıkarayım.. benim ,mini seçeneğim  yok.. ne giymemi istersin..hayatım..
ir---- kalorifer yanıyor..içerisi sıcak.. üşümezsen..kırmızı tişörtüne benzeyen birşey giyebilirsin.. meselaa..
tuna gülerek.. çıktı odadan.. 
bende herşeyi ayarlayıp.. kaseti taktım... ışığı da iyice kısıp... 
seslendim.. 
ir---- tunaaa.. film başlıyor.. hadii..
kumandaya bastım.. sesi açtım birazda... 
tunadan önce,parfümünün kokusu geldi burnuma... çevirdim başımı kapıya doğru...
içeri girip, yanıma oturana kadar bakışlarımla taciz ettim denilebilir...
tu---- geldiimm... .. 
biraz geniş.. krem rengi spor bir  pantolon giymiş.. 
aynı renk..kaslı vücudunu saran,kolsuz bir tişört.. .ayağında kesler..
yeşil kazağını da, sırtına almış.. 
omuzunu öptüm..
ir---- çok yakışmış.. hımm...mis gibi de, kokarmış.. 
tu----  canııım.. senin  için.. giyindim.. çıkarayım mı..
ir---- hah hah hah... 
tu---- öyle bir baktın ki.. yani,istersen demek istedim... 
ir---- isterim de.. şimdi değil.. 

Hiç yorum yok: