Translate

12 Şubat 2012 Pazar

150.bölüm..


 
 çakıllı yolda.. ağır ağır... atın üstünde keyifle gezinirken... epeyce ilerlemişim.. 
gelmişken bir bakayım bari diyip.. bizim çiftliğe .. doğru yönelttim atı... 
 
tunayla tanışmamız.. beni görmeye gelmesi.. kanala düşerken tutması.. falan aklıma gelince..
"ireemm irem..."dedim..kendi kendime.. 
 
at birden hırçınlaştı.. başını sallayıp duruyor... sankinleştirmek için... yelesini,boynunu   okşuyorum ama... 
korktum... düşürecek sanki...
 
ir---- bana bak.. uslu dur,yoksa tunaya söylerim seni .. 
aaa, birden... durdu... 
ir---- ( güldüm ) aferin ,kıskanç ... aferin... 
 
derin bir nefes alıp... geniş avluya girdim... etrafta kimse yok... 
ir---- esma teyzeeee... kahyaaa.. güllüüü.. neredesiniz... ben geldiimm... 
 
esma teyze çıktı merdivenin başına... 
----ireemmm... kızımm.. gel yukarı... hoşgeldin... gelin hanım.. 
yok dedilerdi, ne zaman döndünüz siz.. 
 
indim attan... yularını bağladım... 
merdivenleri... 
koşarak çıkıp.. sarıldım esma teyzeye... 
 
ir--- dün gece, çok geç saatte geldik.. 
 
---- nasılsın kuzumm... duyunca çok şaşırdım.. çok mutlu oldum.. .tuna beyim de, çok iyidir...allah mesut etsin,ayırmasın.. 
 
ir--- amin ,esma teyze..güllü yok mu.. hamza kahyayı da göremedim .. 
 
---- he yoklar.. köye gittilerdi, yarın işçilerle gelecekler.. portakal toplanacak ya... 
içeri gelsene.. kapıda kaldık...
 
ir--- gelmeyim,esma teyze..annemlere gideceğiz... çok selam söyle.. tamam mı.. 
 
---- tamam.. sende söyle,portakal keseyim de,götür.. .. 
ir---- atla geldim, götüremem ki.. 
---- e peki.. 
 
öpüp hoşçakal dedim... 
koşarak indim merdivenleri.. rüzgarın üstüme atlamasıyla düşüyordum az daha...
sevdim okşadım ..
onunla,beraber...çevreyi dolaştım biraz.. ağaçtan koparıp, iki mandalina yedim.. 
 
dönüp.. tulumbada buz gibi suyla elimi yıkarken... rüzgar havladı.. 
tu--- kes sesiniii..
tunanın sesini duyunca... gülerek başımı çevirdim.. 
tam arkamda .. 
tüm heybeti ve yakışıklılığıyla oturuyor atın üstünde....
tu---- al, bununla kurula elini...
yaklaşıp... aldım bana uzattığı.. bembeyaz mendili... rüzgara da,git dedim.. hala hırlıyordu çünkü.. 
 
ir---- sağolasın yakışıklı... 
tu---- şişşt.. esma kadın bakıyor... 
 
ir---- baksıınn.. acil yardım gibisin.. koruma,kurtarma..kollama hizmeti mi,veriyorsun... erosum.. 
tu--- sussana venüs.. karımı arıyordum.. gördün mü..
ir---- hıı, gördüm sevimsizi.. boşver sen onu... 
tu---- veremem.. atımı çöz, o çiftliğe gitsin..sen benimle geliyorsun...(fısıldadı..) kaçıracağım seni..
 
gülerek çözdüm atı... koşarak gitti o... 
ir--- inanmamıştım ama irem dediğim için çok kızdı  bana... 
tu---- aşkolsun,birde söylüyorsun... nasıl atmadı seni,üstünden..
beni,bile düşürüyordu az kalsın... 
ir---- (gülümsedim...) seni,tunaya söylerim dedim ,durdu...
tu---- bakk seenn... 
elini uzattı ,beni yukarı çekmek için... 
 
ir---- atının terkisine mi ,alacaksın beni.. 
tu---- (gülümseyerek...)  hayır...üzengiye bas..
(çekti beni yukarıya.. yan olarak... öne oturdum... )burası daha iyi değil mi.. 
 
ir----iyi de.. biz gitmeyecekmiydik... nereye kaçırıyorsun beni.. hıı...
 
avludan çıkarken...el salladım esma teyzeye...
ağır ağır gidiyoruz..
 
tu---- seni, bir yere götürecektim de.. sen gelmem demiştin ya..işte oraya kaçırıyorum... 
atla sen gidemezdin...taşlı yolda..
 
ir---- (sarıldım beline.. başımı da boynuna soktum...) gelsem.. ne yapacaktın ki.. 
 
tu---- (içini çekti... ) ne yapacağım irem.. hiç birşey tabi ki.. zaten korkuyordun.. sadece göstermek istemiştim... itiraf ediyorum girmesek de,atın üstünde beraber olmak da..  çok cazipti... 
 
ir---- ben senden hiç korkmadım..ürktüm.. sana doğru çekiliyordum... niye ,olduğunu bilmeden..
tarifi yoktu,bilmiyordum  ne hissettiğimi..
atın üstünde olmak, niye cazipmiş.. 
 
tu---- (öptü alnımı... ) eee, belime sarılacaktın mecburen.. 
ir---- hahaha.. ben hayallerini yıkmışım pardoonn.. 
 
tu--- şimdi ,ne hissettiğini bildiğine göre.. tadını çıkartalım... güvercin.. 


Hiç yorum yok: