Translate

12 Şubat 2012 Pazar

148.bölüm..


 
ir---- ay tunaaa.. sahiden götürmüşmüydün..
tu---- eveett... koltuğun kenarına da koymuştum.. tabi, yaa.. çiğdemi kıskanmıştın hani.. 
ir---- e bir daha ki, gittiğimizde gösterirsin artık..
 
tu---- öyle olacak mecburen..
 ireemm.. çiftliğe mi ,gidelim..eve mi..
 
ir---- ikisi de olabilir... ama eve gidelim.. eşyamız yok.. yanımızda.. yarın nereye gideceksek artık..
ona göre giyiniriz.... 
tu---- benim çok uykum var.. sabah  gitsek,eve  olur mu..
ir---- oluurr... önce ..inelim de..hayırlısıyla... şimdi,sırası mı bunları konuşmanın..... 
 
tu---- (gülümseyerek... ) indik hayatım... artık, uçaktan da.. insek diyorum... 
 
 etrafıma baktım... ayy kapının önünde bir iki kişi .. var sadece...uçak boşalmış..
 ayağa kalktım ,sevinçle... 
ir---- tunaamm... sağol.. 
mantomu alıp ,bana verdi... 
tu---- sende canım... 
 
uçağın merdivenlerinden ,inerken... Adanayı özlediğimi fark ettim... 
uzaklardan gelen... portakal çiçeği kokusunu içime çektim...derin derin... 
hava da nasıl ılık ,bahar gibi....
annem ve babamı yarın görürüm diyorum...geç oldu...
tunanın uyuması lazım sahiden de..
ben bile esniyorum..
 
arabama yaklaştık.. 
ir----   ben ,kullanayım..
uzattı anahtarı... 
tu--- buyur.. kullan.. 
 
oturduk, hareket edip...
çıktım ana yola... 
gidiyoruz... 
 
çiftlik yakın zaten... 
tuna da başını yasladı.. arkaya...
ir---- tunaa,uyuma sakın.. ben taşıyamam seni.. 
tu---- o zaman ,hızlan biraz... uyumak üzereyim... 
ir---- tunaa.. tuuu naa.. bak ne diyeceğim sana.. biz bu tijenle ....
 
tu---- (doğruldu...)  eeee...
ir----tijen ilgini çekti, bakıyorum.. 
tu---- biz dediğin için ,ilgimi çekti.. tijen ve sen..okulu mu, asıyordunuz yoksa.. 
ir---- yok yaa...ne asması... ben keyfi olarak ,hiç yapmadım öyle birşey...
hep sen mi, akıl karıştıracaksın... 
koleksiyon falan...uykun açılsın diye söyledim.. işe yaradı bak... 
ama yinede birkaç maceramız vardır, tijenle..
 
tu--- (gülümseyerek...) hımm, macera ha.. nasıl,nerde ..kimlerle... 
ir---- ooo sende ,hepsini bir anda istiyorsun,anlatırım bir ara... 
 
tu---iremmm... anlat hadi.. bak rahatsız ederim ..bende seni..
ir---- araba kullanırken mi.. sakın ha.. acemiyim ben.. bilmiyor musun.. 
tu---- bilmezmiyim canım... ben çiftliği kastetmiştim... 
ir---- orada edebilirsin .. hem benim rahat duracağım da, meçhul... 
 
çiftlik evinin önünde park ettim... arabayı...
gülerek.. 
ir--- buyrun.. efendim.. inebilirsiniz.. 
tu--- sağol,hayatım...
 
****
 
 
içeri girdiğimizde..ısıtıcıyı açtı ,hemen..
 
mantomu çıkarıp .. koltuğun üstüne bıraktım..
ir--- bir şey içer misin..
tu----( üstünü çıkarırken...) içeriimm.. ama ne.. 
ir---- ben soğuk ne varsa ,onu içeceğim.. içim yanıyor... 
tu---- bak,sakın içme.. hasta olursun... portakal suyu içelim.. saat bir buçuk.. yatalım, sonra da..
ir---- tamam...  
 
ben, portakal sularını sıkıp getirdim.. fatmanın yaptığı börekler eşliğinde.. sehpaya da,koydum...
oturduk koltuklara
yiyoruz.. 
 
telefon çalınca..açtım..
ir--- aloo.. ......... size dee...
 
tunanın,kalkıp  sehpayı .. çekerek... dizlerime yatmasına bakıyorum.. şaşkınlıkla..birde sığmaya çalışıyor... 
 
 
ir---- hı  buradayım abi... evet şimdi geldik... 
 
tuna elini uzatıyor,yüzüme.doğru.... tuttum elini ama... 
diğerini uzatıyor ,şimdi de......gülümseyerek...
 
ir---- iyiyiz iyiyiz... tunaa... çağırayım bir dakika...
 
ahizeyi kapadım...
ir---- şişşş uslu dur... abin istiyor... 
tu---- (daha birşey yapmadım ki diye fısıldayarak aldı...elimden.. )merhaba abi.. sağol.. şimdi geldik.. geç oldu diye, yarın arayacaktım bende..
sen de, gönüle selam söyle... hoşçakal... 
 
verdi bana kapadım... 
tu---- niye uslu dur,diyorsun ki... yaptıklarını hatırlasana...
 
saçlarını arkaya iterek..
ir----  benim konumum da değilsin ki,sen... ama itiraf ediyorum..olsan ,hiç konuşamam herhalde..
tu---- (kazağımın bel kısmından açıyor, yukarı doğru...)  bir daha ki,sefere  denerim..
 
ir---- tunaa.. uyuyalım hadi... 
 
o sırada tekrar, telefon çalmaz mı...
tunanın nefesi ,midemin üstünde dolanıyor...
 
tu---- ben yokuumm... uyudu de.. 
ir---- bak,bişi yaparsan... saçını çekerim... çık şuradan... 
tu---- (boğuk bir sesle...)  aç telefonuu.. 
ir---- aloo.. merhaba tuğrul abi... 
 
(tuna atletimi  çekiyor... elimle kapıyorum... ama.. nafile.. 
. ne dediğini  anlamıyorum  ki
..bir yandan da..  gıdıklandım.. tunanın elleri tenime değince..) 
abiciğim sağol  aradığın için... tabi ,tuna da konuşmak istiyor... veriyorum.. iyi geceler... 
(kulağına tuttum... 
başını  tutup.. kalktım..ayağa... ters ters bakıyor bana.. öptüm alnını.. başını,geri bıraktım... koltuğa...) 
 
konuşuyorlar... 
sehpadakileri , mutfağa götürüp... mantomu,çantamı aldım... 
koşarak yukarı çıkarken ...nasıl gülüyorum... 
 
odaya girip... mantomu astım..ısıtıcıyı açtım... 
 
yatak örtüsünü.. gelişi güzel toplayıp bıraktım koltuğa.. 
üstümü aceleyle çıkardım... 
 
geceliklerimin en ennn,kapalısını bulup giydim... 
ay çok komiğim.. boyu,yere değecek kadar uzun..  kolları manşetli.. 
robalı,yakası yuvarlak.. arkadan tek düğmeli..
kalın pazenden.. beyaz üstüne pembe biyeli... 
 
pofuduk terliklerimi giyip... banyoya girdim...kıkırdıyorum, kendi kendime...
 yüzümü,temizleyip...
dişlerimi fırçaladım... 
odaya geldim..tam yatacağım,telefon bir daha çaldı... paralel ya... hayırdır inşallah diyip ,açtım...
 
tunada açmış... benimde açtığımı anlamaması imkansız ama... yinede hiç belli etmedi.. 
oturdum koltuğa... 
ayy nasıl özlemişim... sesini duyunca bir tuhaf oldum...
babammış arayan... eren abiyle konuştuğundan ,bahsediyor.. gelmişsiniz,sesinizi duymak istedim diyor..
tunada konuşup,ireme sesleneyim ..iyi geceler.. diyince... 
 
ir---- babaammm... 
telefonu kapadı ,tuna... 
ah--- prensesimm.. nasılsın, 
ir---- iyiyim,baba... siz nasılsınız. 
ah---  iyiyiz kızım.. yayladayız biz.. yoksa havaalanına gelirdim.. 
ir---  ay sen telefon mu ,bağlattın yayla evine... 
ah---- evet yavrum..geç ama sesini duymak istedim... 
ir--- babacığım iyi yaptın, ben aradığına sevindim.
 
tuna içeri girince... başımı kaldırdım... 
elini ağzına kapamış... hayretle geceliğime bakıyor.. 
kaşlarımı çattım... parmağımı dudağıma götürüp ,suss dedim... sessizce.. 
tuna geri çıktı odadan... 
ah---- kızım.. 
ir---- efendim baba... 
ah---- yarın dönüyoruz.. Adanaya.. beş dakika da olsa uğrayın, çok özledik sizi... 
ir---- peki,baba uğrayacaktık zaten... bende çok özledim,sizi..  .. 
ah---- iyi geceler.. görüşürüz... 
ir---- sana da ,sağol... 
telefonu kapatınca... ben de.. bıraktım ahizeyi yerine... 
 
ayağa kalkıp... çıktım odadan... 
ir---- tunaa.. neredesin... 
 
oturma odasından.. geliyor ses.. gülüyor mu ne.. 
hışımla kapıyı açtım.. 
meğerse ses televizyonda ki, filmden geliyor muş.. 
yanına da oturmuş.. sesini kısıyor... 
 
tu---- (bana baktı...)  ne oldu.. sus dedin.. rahat konuş diye çıktım,bende..
ir---- senin yanında konuşamayacak değilim ki.. 
ben,geceliğime laf söyleyeceksin diye sus dedim..
tu----( gülümsedi....)  söyleyecek ne var ki... harikasın.. 
 
ir---- (güldüm )   hadi yatalım... 
 
tv yi, ısıtıcıyı kapayıp... omuzuma sarıldı...gülerek...  
tu---- ayağın takılmasın,sakın.. 
ir---- (yukarı çektim biraz... geceliğimi.. ayağıma dolanıyor sahiden de... ) dalga geçmee.. 
 
yatağa yattığımızda... sokuldum.. öptüm, yanağını...
ir--- iyi uykular... 
o da öptü beni... dağınık saçlarımı .. düzeltti... 
tu---- sana da.. canım.. iyi uyu.... 
 
gözlerimi kapadım.. hemen uyumuşum...
 
****


Hiç yorum yok: